Dinsdag Andijk

Arjen

November 14, 2005, 18:21:00
edit2Rapporteer  
Morgen is de planning om naar Andijk te gaan. Is dit een beetje een beginnersspot? M'n vriendin moet namelijk nog veel oefenen en moet dus terug kunnen lopen. Alvast bedankt voor de reacties!  ThumpsUp
surf

Geen avatar

Antwoord #1 November 14, 2005, 18:40:32
edit2Rapporteer  
Ja, het eerste stuk kun je lopen. Je zal wel een beetje last van de golfjes kunnen hebben. Er zit ook een klein binnenmeertje bij. Dit is perfect om te beginnen. Zorg wel dat je goede schoentjes aanhebt. Er zit namelijk ergens een steen in het water. Hier heb ik mij aan open gehaald op mijn blote voeten
Keut Local
Gast
Antwoord #2 November 14, 2005, 19:30:25
edit2Rapporteer  
Op Andijk kun je het goed leren...Vooral het meertje is een leuke plek om op te oefenen. Let wel goed op de downwind obstakels, zoals speeltoestellen, glijbaan, schommel etc. Nu door het winterpijl is het wel erg ondiep, ik weet niet hoe gevorderd jij bent, maar je kunt nogal hard op de bodem klappen als je je sprongen niet goed landt. Owja, eigenlijk mag je niet kiten op dat meertje, maar ik vind het een beetje onzin want deze tijden is er natuurlijk geen zwemmer te bekennen...Schoentjes zijn wel aan te raden, ten eerste wordt het al wel wat fris en ten tweede liggen er nogal wat scherpe dingen op de bodem van het meertje. Op het ijsselmeer is het altijd genieten...lekkere golven, echt een speeltuin...Andijk is echt mijn favouriete kite/spot...Nou, succes morgen en als het nu echt lekker waait ben ik er denk ik ook...

Mark
THEGREEN

Antwoord #3 November 14, 2005, 19:32:47
edit2Rapporteer  
Op Andijk kun je het goed leren...Vooral het meertje is een leuke plek om op te oefenen. Let wel goed op de downwind obstakels, zoals speeltoestellen, glijbaan, schommel etc. Nu door het winterpijl is het wel erg ondiep, ik weet niet hoe gevorderd jij bent, maar je kunt nogal hard op de bodem klappen als je je sprongen niet goed landt. Owja, eigenlijk mag je niet kiten op dat meertje, maar ik vind het een beetje onzin want deze tijden is er natuurlijk geen zwemmer te bekennen...Schoentjes zijn wel aan te raden, ten eerste wordt het al wel wat fris en ten tweede liggen er nogal wat scherpe dingen op de bodem van het meertje. Op het ijsselmeer is het altijd genieten...lekkere golven, echt een speeltuin...Andijk is echt mijn favouriete kite/spot...Nou, succes morgen en als het nu echt lekker waait ben ik er denk ik ook...

Mark

Whaaa, mark moet jij niet naar school? :-O ik wel, heb nog wat uit te leggen van donderdag :-P vrijdag was ook bruut trouwens....
Keut Local
Gast
Antwoord #4 November 14, 2005, 19:51:29
edit2Rapporteer  
Hahaha, ja eigenlijk wel...Maar niet zo lang dus ben op tijd weer thuis...Alleen ben ik bang dat er te weinig wind staat. Ja, donderdag en vrijdag waren echt top... De wind wordt Noord, Noord West dus dat is lekker, kan ik op de fiets heen en sta ik binnen een kwartier op het water...Ben jij morgen nog van de partij?

Mark
THEGREEN

Antwoord #5 November 14, 2005, 20:10:29
edit2Rapporteer  
Neej ik kan niet moet morgen een filmpje opnemen voor engels.... ik zit te kijken voor zondag dan komt er nog een lekkere westen wind... ff kijken of dan me kites nog kan uitlaten ;-)
Dikkiedik

Antwoord #6 November 15, 2005, 01:56:18
edit2Rapporteer  
Andijk, mn homespot! Eindelijk weer es NW. Morgen is twijfelachtig maar woensdag en donderdag worden mooie (koude regenachtige) dagen.  Het is er heel lang ondiep, wel een beetje uitkijken voor diverse zandbanken langs de kust, voor je het weet lig je op je plaat op zown plaat Grin
Leuke golfjes op het ijsselmeer en dat meertje is echt een speeltuin, alleen de bodem is enorm baggerig en zoals gezegd veel voorwerpen waar jeje poten aan kan open halen, maar met 7 graden moet je wel bikkel zijn om met blote poten te gaan kiten
Keut Local
Gast
Antwoord #7 November 15, 2005, 10:30:39
edit2Rapporteer  
Vandaag iemand rond 13:00 uur? Dan is er ff een paar uurtjes lekkere wind...

Mark
Arjen

Antwoord #8 November 15, 2005, 19:22:34
edit2Rapporteer  
Was er vanmorgen maar de wind was ver te zoeken ThumpDown Wel een mooie spot. Dat binnenmeertje is wel errug klein!
Dikkiedik

Antwoord #9 November 15, 2005, 22:48:50
edit2Rapporteer  
Ik ben er niet geweest, uiteindelijk toch geen wind, morgen ga ik ik wel heen mits het niet al te pleuris weer wordt!

Wie is er morgen ook in Andijk?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.