xray
|
Superleuk initiatief!
|
|
|
Patrick..!
|
Dat gaan ze zeker effe proberen
|
|
|
|
TtHoM@s
|
is ff iets verzinne die fuel word van mij
|
|
|
CeesV
|
je moet adrenalina-driven.com ergens op spuiten ofzo...
hmm ... ik woon vlakbij een politieburo en heb nog wel een spuitbusje met grafity staan:D zou ik winnen?
|
|
|
|
Tom
|
Maar wel vet
|
|
|
DENNS
|
haha ga me uiterste best doen om die fuel te bemachtigen
|
|
|
Freijax
Gast
|
tot wanneer mag je inzenden???
|
|
|
DENNS
|
heb het ff door de vertaler gegooid
2005 is een verbazend jaar voor me geweest. De laatste 5 grote competities die ik heb gewonnen. Batteling Robby die Naish, over de hele wereld en vrienden reist maakt over de hele wereld! U alle mensen maakte tot het zo veel pret, die ik u iets voor al uw steun en goede karma haha wil teruggeven Zo besprak ik dit met mijn sponsors en zij gaven me het beste toestel op de planeet om aan u te geven! U wanna weet hoe u uw handen op de meest eind Slingshot van 2006 kunt krijgen vlieger? een gloednieuwe raad Brunotti van 2006? moet of warm in een Mystic wetsuit op het water langer in een uitrusting blijven blijven en? Ga goed dan beter deze geven-a-manier in die ik voor u samen met Daarom.com heb uitgewerkt! Verzend in origineel iets, sexy, mindblowing, koel, grappig, ziek, snoepje adrenaline-gedreven wat er ook en het win! Ga en tjek info uit bij:
|
|
|
gerco
|
je moet adrenalina-driven.com ergens op spuiten ofzo...
hmm ... ik woon vlakbij een politieburo en heb nog wel een spuitbusje met grafity staan:D zou ik winnen?
Keep it legal though! waarschijnlijk niet dus (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
gerco
|
heb het ff door de vertaler gegooid
geven-a-manier haha, die vertalers zijn toch ook niet alles he
|
|
|
DENNS
|
jah maarjah wat me nog niet helemaal duidelijk is moet je het spuiten of mag je het ook gewoon op een sticker ofzo
|
|
|
kitertjuh
|
mag alles he. Zo lang je die woorden maar ergnes op zet.
|
|
|
CeesV
|
gozer ik snap het in engels nog beter als in dat super gebrekkige nederlands! keep it legal though... hmm waar mag je tegenwoordig nog legaal dingen opspuiten dn?
|
|
|
Harco
Gast
|
Op zich wel komisch die vertaler!!
Maar het engels is inderdaad toch duidelijker!!
Misschien een mooie foto van een van 'adrenaline-driven.com' op de witte kerk in Noordwijkerhout?? moet toch wel een kans maken!
|
|
|
CeesV
|
ff photo soepen
|
|
|
xray
|
Dat laatste zat ik ook aan te denken!
|
|
|
xray
|
Zoiets?
|
|
|
CeesV
|
hmm .. maar of ze dat zouden geloven maar ff serieus ... is foto soepen toegestaan? lijkt me niet! alhoewel het nergens vermeld staat dat het niet mag!
|
|
|
DENNS
|
maar denk dat het niet mag anders word het wel heel makkelijk vind je niet
|
|
|
CeesV
|
opzich ... maar als ik op een originele plek wat ga spuiten of schrijven is het niet legaal ... En het mag ook niet illegaal zijn
|
|
|
G.J
|
Er staat duidelijk dat je wel mag soepen, maar dat je veel meer kans maakt als het echt ergens is opgeschreven:
Ok so about the entries, you have to write adrenaline-driven.com on something, make a picture of it and send it in... Good pictures are nice, photoshopping is nice, but a picture of adrenaline-driven.com written on something, somehow gets more points!!! Doin' it on your computer... only... is too easy
|
|
|
Emiel
|
denk dat het keep it legal meer een verantwoording is...heheh. heb alleen telkens geen camera bij me, das wel arelext
|
|
|