Moza
|
Nee een wipika WIP heeft een heel lang smal profiel, waardoor je airtime in een kite krijgt. Kite is een beetje nerveuzer dan een kite met een breder profiel en zeker lastiger te herstarten!
|
|
|
wipika
Gast
|
eey, Airtime is toch juist goed..? (shame_kitesmiley) Maar weet je dan wel een goede beginners kite..wil er later voral hoge jumps meemaken..? Beankt
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
De Whip is een hangtime kite... Kun je mee cruisen en heeeeeel hoog en lang in de lucht hangen. Dat doen/kunnen beginners niet dus zeker niet geschikt Pak een intermediate zoals WiPiKa Hydro, Cabrinha CO2, Naish Boxer e.d.
|
|
|
wipika
Gast
|
Hey, Maar ik kan die kite vrij goedkoop kopen (shame_kitesmiley) Voor maar 200 euro compleet met BAR+LIJNEN+TRAPEZE me vader kwam met die advertentie.. Dus ik zo er egt niks aan hebben? Bedankt voor info.. *sorry voor mijn lastigheid : *
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Voor dat geld zal het wel niet veel zijn, of een gestolen kite. Daarnaast is het geen beginnerskite, dus kijk gewoon even verder.
|
|
|
wipika
Gast
|
Hey,
Wat zou er kunnen gebeuren als ik de kite al heb.. EN als ik gwn eerst een paar lessen ga nemen stuk of 5...??
Wat ik wil er ook graag lkkr mee varen geen jump etc enzo gwn lkkr achteruit hangen, en dan de volgende x bijvoorbeeld kei hard knallen.. (grinnik_kitesmiley)
Greetz..
|
|
|
hollandkiter
|
Veel plezier met je wipika..............................
geen vragen stellen als je de kite al in bezit hebt!?!?!?!
|
|
|
flyingkite
|
Ja en als mensen zeggen v/d zomer rustig op oostvoorne beginnen, dan kies jij er voor om met 30kn wind te beginnen op de 4e bank v/d slufter 3x kiteloop draaien en gaan Komt op het zelfde neer als vragen wat voor kite je moet kopen en bij negatief advies toch doen (cry_kitesmiley) Je zegt hiermee eigenlijk dat de mensen die je advies geven hun jaren ervaring voor niks hebben opgedaan, door hun adviezen i/d wind te slaan (angry_kitesmiley) jaaaah jij komt er wel :
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik ben bang dat je niet erg veel fun aan die kite gaat beleven. Ik heb hem zelf ook nog nooit gezien. Ik denk dat de Wip een concept was zoals de naish X10. De AR van beide kites is gewoon niet comfortabel hoog. Je ziet nu ook dat de meeste kites een AR hebben van rond de 4 - 5. Maarja, ze zeggen wel eens dat eigenwijze mensen er wel komen.
Succes
|
|
|
flyingkite
|
Maarja, ze zeggen wel eens dat eigenwijze mensen er wel komen.
Succes
ja als ze erg hun best doen in engeland of een kerktoren
|
|
|
KiteDemon
|
Bottomline is dat jij je een kite hebt laten aansmeren die absoluut niet geschikt is om mee te lessen of te beginnen. Had advies gevraagd voordat je die aankoop had gedaan. Scheelt je een hoop ergernis en onnodig tijd om het onder de knie te krijgen.
|
|
|
wipika
Gast
|
Hey, Heeft iemand een filmpje wat je met deze kite..? Bedankt voor de reacties.. Greetz ..!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
CeesV
|
wat je met die kite ....???? wat ...
|
|
|
larssmits
Gast
|
wat iemand op een filmpje kan kun je niet zelf meteen... anders kon ik met me kites al kiteloop hp's enzo
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Ja dat wel lars maar is toch leuk om te zien wat je kite kan enzo:p
|
|
|
_Chantal_
|
Geef hem gewoon zijn advies, of filmpje(als je dat hebt tenminste).. dan maak je hem ook weer blij.. Als ie de adviezen niet opvolgt..moet hij zelf weten..maar dan is het in iedergeval niet jullie schuld als hij een ongeloofelijke fout maakt..dan heb je t in ieder geval geprobeerd.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
Tom
|
Maar het is toch buitengewoon stom eigenlijk om er niks van aan te trekken , de meeste mensen op dit forum en die gereageerd hebben in dit topic kiten al een tijdje en weten waar ze het over hebben in tegenstelling tot deze dude, volgends mij ben je dan verrot eigenwijs hoor .. Maargoed hij moet maar zien wat ie doet zolang die maar geen ongelukken etc veroorzaakt hoor je mij niet klagen.. En chantal, proberen is 1 maar overhalen is 2 en het is frusterend dat zoiets niet lukt dan
|
|
|
globerider
Gast
|
He er moet toch ergens een filmpje zijn EVOLUTION2005 ofzo van een gast die vart met de wip wipika. En volgens mij vaart hij nu voor BEST. Het is z'n gast met lang donker haar maar ik kan het filmje effe niet vinden maar het was echt een vet filmje.
Mazl Bart
|
|
|
KiteDemon
|
Als leek kan hij er weinig aan doen dat één of andere mofo zijn kite wil slijten die hij anders niet meer kwijt raakt. Hij is er gewoon zwaar ingeluist door iemand die het geen reet kan schelen aan wie hij zijn kite verkoopt, als hij er maar geld voor vangt.
|
|
|
wouterb
|
als ik zijn eerste post lees, vermoed ik dat ie 'm al had voor zijn eerste vraag @wipika je bent dus wel een beetje gepakt. De verkoper wist waarschijnlijk donders goed wat ie verkocht. niet echt een nette actie.
|
|
|
Tom
|
Schuif niet alles op de verkoper ... hij vraagd hier nu ook iets als hij wat meer had nagedacht dat hij dat gewoon moeten doen voordat hij die kite kocht.. Niet achteraf .. dan ist wel erg makelijk om alle schuld op de verkoper te gooien.
|
|
|
wouterb
|
zonder meer waar. wat ik bedoel is dat als je als verkoper merkt wat er tegenover je zit dat je dan je verantwoordelijkheid moet nemen en op zijn minst waarschuwen (mss ook wel gedaan). Kan ook zijn dat Wipika zich manser heeft voorgedaan als dat ie is.
|
|
|
_Chantal_
|
En chantal, proberen is 1 maar overhalen is 2 en het is frusterend dat zoiets niet lukt dan Dat is waar.. (tong_kitesmiley) Maargoed..beter geprobeerd..dan dat hij een ongeluk veroorzaakt, en jij denkt:shit had ik hem maar gewaarschuwd..=P Nu denk je: Wat een wijsneus.. (grinnik_kitesmiley) Maar als ie slim is luistert hij en veroorzaakt hij geen ongelukjes..
|
|
|
b.v.o
|
ik weet 1 ding, als ik hem voorbij zie schieten maak ik dat ik de andere kant op kom.
|
|
|