please meer info lacanau!!!!

®obbe®t

Berichten: 159
Januari 09, 2006, 20:43:56
edit2Rapporteer  
beste kite highers,

ik ben van plan om van de zomer op vakantie te gaan richting lacanau, hourtin of andernos daar in de buurt iig (gironde) ik heb al de topics over lacanau al gelezen, maar ben ook beetje op franse sites gaan kijken, daar kwam ik op de site van de kitesurfclub van lacanau( http://kitesurfclublacanau.free.fr/spots.htm ) en daar stond dat je op het meer van lacanau maar op drie plekken mag kiten -> le tedey, le moutchic en le port. er stond dat je bij de 1e 2 in de zomer niet mag kitesurfen en bij de laatste alleen na 18.00 uur als die school daar klaar is. Ik wil graag die kant op omdat we ook een golfsurfcursus willen doen, en ben een beginnende kiter dus wil graag op meer gaan kiten.

nu vroeg ik me af of die plekken bij jullie ook verboden was in de zomeren jullie toch gingen varen , en of jullie ook andere plekken hadden voor het kiten op dat meer.

op welke camping stond je?

als er mensen bij hourtin of andernos zijn geweest, zou ik ook graag de ervaringen willen weten, hoe het was in de zomer voor kitesurfen.

als je andere plekken daar in de buurt, heel die atlantische kust in de gironde. please meld effe, dan kan ik de beste zomervakantie ooit er van maken Joepie loser

alvast bedankt,

groeten robbert
goedzat
Gast
Antwoord #1 Januari 15, 2006, 00:01:47
edit2Rapporteer  
Vorig jaar geweest, op het strand is kiten verboden op een kitezone na. Ik heb toen echter gewoon met zo'n lifeguard afgesproken dat ik 500 meter van de meest noordelijke zwemzone afging( daar zat ik, de kitezone was een paar km zuidelijker)  en dat was ook prima.

Het meer ben ik niet geweest en overigens ook niet al teveel gekite, dat kan thuis wel golfsurfen niet( echt;)).
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.