kitertjuh
![](/forum/avs/avatar_1514.png)
|
even apeldoorn bellen
|
|
|
|
|
|
(R)Ikke
![](/forum/avs/avatar_702.png)
|
OU-HOER!!!!!
|
|
|
Roel W offline
Gast
|
Vind hem 2 keer niets,leed van dieren is niet grappig!!
|
|
|
Wesje
![](/forum/avs/avatar_1601.png)
|
(shame_kitesmiley) ![ThumpDown](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsdown.gif) Vind het niet grappig, als ik erbij was ging ik zeker iets gedaan hebben met de piloot
|
|
|
Rutger II
![](/forum/avs/avatar_440.png)
|
Hij is te bruut gewoon Misschien moet je zelf een keer op de snelweg gaan staan en wachten tot je geraakt wordt. triest dat je dit bruut vind.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik zit in die auto ik was de chaufeur daarom vind ik dit te bruut gewoon
|
|
|
kitertjuh
![](/forum/avs/avatar_1514.png)
|
dan ben je helemaal triest.
|
|
|
prutsers
Gast
|
idd zielig hoor (angry_kitesmiley)
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Lache man
Niet alles te sirieus nemen in het leven mensen!!!!
|
|
|
Roel W
![](/forum/avs/avatar_164.png)
|
Sorry,maar is nu eenmaal niet om te lachen!!Heeft niets te maken met alles serieus te nemen of niet in dit leven!!Hoe positief je ook door het leven mag gaan,dit is niet grappig!
Is zeker wel een filmpje dat mag worden bekeken en beoordeeld,maar is zeker niet om te lachen!(mijn mening)
|
|
|
airmaster
Gast
|
Oordeel: Mensen die hier om kunnen lachen zijn het niet waard om van moedersnatuurs wind te genieten.
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Gast je kan ook gewoon 1 keer de link naar die site posten in plaats van 10 filmpjes achter elkaar...
|
|
|
dimitri
Gast
|
Oordeel: Mensen die hier om kunnen lachen zijn het niet waard om van moedersnatuurs wind te genieten.
jij moet je oordeel gewoon lekker voor je houden, er worden hier meningen gegeven zoals Roel dus al aangeeft. Laten we mekaar gewoon het daglicht in de ogen gunnen.
|
|
|
Arjen
![](/forum/avs/avatar_2092.png)
|
triest................................. ..en m'n vriendin vind je een stakker!! ![schater](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/schater.gif)
|
|
|
dimitri
Gast
|
gelukkig heb ik helemaal geen fuck met jouw vriendin te maken, of wel dan
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo Dimitri..................je bent lekker vrienden aan het maken!!!!!! Jongens geloof mij, hij is helemaal niet zo verkeerd als je hem een beetje kent.
|
|
|
Traxas
![](/forum/avs/avatar_2119.png)
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA waar maakt iedereen zich zo druk om... daar kan je toch gewoon om lachen, dit gebeurd toch niet met opzet. Denk je dat Sebastiaan Loeb expres nog even naar dat beest toe stuurde.. denk toch eens na... shit happens... ooh jah Arjen, volgens mij zit jij zwaar onder de plak als je niet eens alleen achter de computer mag zitten...
Sie joe..
|
|
|
(R)Ikke
![](/forum/avs/avatar_702.png)
|
gelukkig heb ik helemaal geen fuck met jouw vriendin te maken, of wel dan
Laten we het gezellig houden!!!
|
|
|
Mark35
Gast
|
Ach op het water is Dimitri ook een droplul, die gast weet echt NIET wat voorrangsregels zijn, wat heb ik me aan die gast ge-ergerd zeg !
|
|
|
Passie
![](/forum/avs/avatar_1647.png)
|
haaahaaa... ja waar maken jullie je druk om.. Volgens mij lijkt het dat hij van dat beest afstuurd.. en als jij met zulke snelheden rijd.. sla jij niet zomaar 't stuur om.. moet dat beest ook maar niet op de weg gaan staan.. Ik weet dat hij dat zelf niet weet.. Maar komop.. 't ziet 'r toch wel grappig uit??
|
|
|