Elevation
|
m'n raafjes blijven ff binnen... wil het risico niet lopen dat...
|
|
|
plaaggeest
|
Zou um maar goed opbergen die raaf! En deinfectie middel gebruiken als je bent wezen kiten!
Maar als er een serieuze uitbraak zal komen..Wat hoogstwaarschijnlijk wel zal gaan gebeuren omdat onze oosterburen er ookal last van hebben. Gewoon zorgen dat je niet in aanraking komt met deze dieren. En het risico met kiten zal wel super klein zijn! De kans dat het virus in de zee voorkomt zal wel heel klein zijn! Ik zit niet met me handen aan vogelstrond als ik aan het kiten ben hoor! Begint pas serieus te worden als alle meeuwen en watervogels met bosjes op het strand liggen dood te gaan! Dan is het niet zo verstandig denk ik!
|
|
|
Emiel
|
jullie balen met die kites die een slechte weerstand hebben! mijne beulen vrolijk door hoor:D
|
|
|
wasbeer
|
ja men rhino's zullen der wel gen last van hebben
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Het beschermd vogelrust gebied in Oostvoorne krijgt dan een heel andere dimensie. Stel voor dat we een bordje plaatsen " wegens besmettings gevaar verboden voor vogels om buiten hun gebied te komen) ....... Alle vogelliefhebbers verzamelen en probleem opgelost.
|
|
|
Gerrie
|
Gister was ik mijn lijnen aan het opruimen bij de slufter, blijft mijn lijn haken. Kom ik dichter bij, is het een dooie vogel!!! Dit is geen grap. (Was trouwens net naast in het vogelgebied) Dus toch nog kans ermee in aanraking te komen
|
|
|
KiteGolfje
Gast
|
Hi,
bedankt dat je het ons meld Gerrie, dan weten we dat we uit jou buurt mogen blijven en de andere vogels ook (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
plaaggeest
|
besmettinggevaar op kitehigh!
|
|
|
diederik
|
allemaal no problem...gewoon weg blijven van dode beesten en strond.....dan ook geen strond aan de knikker!
|
|
|
LEAF
|
Inenten die Raven dan is er niks aan de hand , zonder gekheid als dat hier los breekt lijkt mij dat niet echt tof dus uit te buurt blijven van zwanen zou ik zeggen...
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
tjeetje zo had ik er nog niet over na gedacht.. maar als echt zo is dat je niet water op mag.. dan kan wel janken (huilen_kitesmiley)
maar god laten we maar hopen dat we daar geen problemen mee krijgen
|
|
|
Erik Verhe1j
|
haha als de vogelgriep nou ff op de slufter toe slaat kan dat vogelgebied misschien ook gelijk opgeheven worden!
Kiteboarding mecca erbij!
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
haha als de vogelgriep nou ff op de slufter toe slaat kan dat vogelgebied misschien ook gelijk opgeheven worden!
Kiteboarding mecca erbij!
het kan ook dodelijk zijn bij mensen.......zal lekker rustig worden op het water.
|
|
|
Roni-Size
|
m'n raafjes blijven ff binnen... wil het risico niet lopen dat...
Ophokken die Raafjes haha.
|
|
|
|
bockworst
Gast
|
Zouden ze in duitsland extra gevoelig zijn voor deze vogelgriep?? Alles uit het oosten graag op de kant blijven aub
|
|
|
prutsers
Gast
|
zou wel niks zijn als er een verbod zou komen op alle watersporten het zal wel niet zo ver komen maar toch.
met pasen gewoon vrolijk het water op vogelgriep of niet
|
|
|
|
ik ga echt niet meer naar de slufter, levensgevaarlijk!
|
|
|
DENNS
|
maak mij allemaalniks uit ik ga gewoon het water op (als het weer wat warmer is) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
als straks alle vogeltjes dood zijn, kunnen ze ook geen kitespots meer verbieden in verband met vogelgebied tis wel een gezeur die vogelgriep
|
|
|
LEAF
|
Mondkapje op en kiten maar...
|
|
|
|
brutus1
|
Volgens mij gaat er wel méér dan 25%, op dit moment overlijd volgens mij zo'n beetje iedereen die het oploopt.
|
|
|
Jurrien
|
zolang ze maar een tegengif hebben zodra het hier is
|
|
|