boos .....doei tegen homespot

Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #50 Maart 27, 2006, 23:41:28
edit2Rapporteer  
Gozah, in elburg heb je dus aan de andere kant van de vaargeul een enorm stuk, en jawel met een opstapplaats. Daar vind je dus ook alle kiters...  De oplossing voor elburg licht voor de hand, opstappen op de andere camping, en je kite pas in het water omhoog wat je iedereen dus ook ziet doen.....
rkl4
Gast
Antwoord #51 Maart 28, 2006, 02:36:52
edit2Rapporteer  
JT, dit strand en ook het gebied waar jullie varen ligt binnen de grens van 200m van de vaargeul. Ik heb al een gesprek met RWS gehad hierover en het is geen mogelijkheid om voor dit stuk een ontheffing te krijgen. Kan daar dus echt niks aan doen. Veluwemeer bij Nunspeet gaan we wel proberen zodra er duidelijkheid is over Strand Horst.

Ik kom binnenkort met een hele uitleg over waarom wel en waarom niet voor het hele veluwemeer.

Groeten Richard Klunder
b.v.o

Berichten: 570
Antwoord #52 Maart 28, 2006, 05:08:04
edit2Rapporteer  
meen je niet als horst niet meer mag kan ik wel stoppen met deze sport schiet lekker op
Le Coq
Gast
Antwoord #53 Maart 28, 2006, 17:28:06
edit2Rapporteer  
man ik snap echt niet waarom ze moeilijk doen dat er kiters op strand horst zijn (angry_kitesmiley)

en hoe hoog mag die boete dan wel niet zijn Huh
Tommie

Geen avatar

Berichten: 358
Antwoord #54 Maart 28, 2006, 19:20:57
edit2Rapporteer  
JA net als b.v.o. dan kan ik wel stoppen, want telkens naar zee....
mmmm, misschien verhuizen.
Paul

Berichten: 275
Antwoord #55 April 27, 2006, 02:17:10
edit2Rapporteer  
Heren / dames,

We zeggen zeker geen doei tegen onze homespot Strand Horst, we blijven ervoor vechten. We maken op het moment enorme sprongen met de 3de ontheffingsaanvraag. Zoals eerder besproken kost het veel tijd om alle partijen bijelkaar te krijgen en tot 1 voorstel te komen. Gruwelijk veel prive tijd en van betrokken partijen. Echter is deze spot zeer lastig i.v.m. rijkswaterstaat, natuurgebied, vaargeul, beheerder, binnenvaart, zwemmers en (speed)surfers. Allemaal eisen ze in dit kleine gebied hun deel op en dat maakt het tot een enorme puzzel.

Meer info later! We knokken verder.

groet,
Paul Annegarn
Kitesurfvereniging Wolderwijd
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.