gay-kitesurfer
Gast
|
Haaiiiii Nicolien, Ik en nog 5 gay medekiters hebben wel belangstelling voor deze roze kite. Gewoon top dat er iemand eens aan de gay kiters denkt. Stuur me anders even een mailtje Toe de loe, Marcel Gaan met die banaan , Regulierdwarsstraat rules
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
er is al een girl kite hoor 'f-one dream girl' dus dit is niet de eerste girl kite maar goed dit is wel de eerste bow girl kite
|
|
|
|
®obbe®t
|
Haaiiiii Nicolien, Ik en nog 5 gay medekiters hebben wel belangstelling voor deze roze kite. Gewoon top dat er iemand eens aan de gay kiters denkt. Stuur me anders even een mailtje Toe de loe, Marcel Gaan met die banaan , Regulierdwarsstraat rules Hey marcel, homo's zijn toch ook gewoon mensen? waarom ze je gelukkig dat ze ook eens aan ons denken, vinden alle homo's roze mooi ofzo? maar gefeliciteerd met je mooie kleurtje owja ik d8 dat volgens de windsurfers alle kitesurfers gay waren
|
|
|
LEAF
|
Dames met alle respect maar kijken jullie ook nog de perfomance van de kite of is de kleur belangrijker??? Wat zijn de testresultaten bijvoorbeeld van deze OR bow kite???
|
|
|
Gerrie
|
LEAF, vrouwen zoeken toch ook een auto op de kleur uit, waarom een kite dan niet. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Tja helemaal mee eens...looks gaan bij de meeste dingen voor performance bij vrouwen
|
|
|
®obbe®t
|
tja jongens jullie kijken toch ook wel of de kite er te gek uitziet, maar idd eerste plaats de performance,
owja wat zijn de eerste reacties van een foto van een nieuwe kite ook alweer....
ow bagger lelijk, en de ander, wow egt lauw,
|
|
|
Dennis B
Gast
|
En wij kijken niet naar het uiterlijk van vrouwen maar naar hun functionaliteit hè jongens?!!!
Doh... Keep it R3AL!!!
|
|
|
VincentC
|
Nou een kite op kunnen laten, pompen en opruimen zijn wel extra's.... Nee hoor dames, maar het lastige van een pink kite is wel dat je hem waarschijnlijk alleen door kan verkopen aan andere dames, en ja die zijn er gewoon minder dan manne... Ook nog niet veel gehoord over deze kite eigenlijk of ligt dat aan mij ...?
|
|
|
|
daanbanaan
|
hahahahahaah ik lach me kapot over deze topic...... jongen wat een discussie maar dames of jullie nou op kleur af gaan of niet koop lekker die roze kite en ga lekker knallen.... RESPECT DAMES
groet,
daan
|
|
|
Remco_1
|
ik zou zelf ook wel graag een Pink kite willen hebben (hangloose_kitesmiley) vind dat wel bruut
|
|
|
VincentC
|
Zat er nog aan te denken om me Waroo's macho Pink te nemen, maar toch maar gegaan voor een rode en blauwe
|
|
|
ldr
|
niet álle dames houden van roze... doe mij maar een kite die goed presteerd, mooie kleuren zijn de bijkomsten
|
|
|
roelvdgun
|
ik vind m zelf wel heel hip hoor, maar k hou t lekker bij me best yarga (h)
|
|
|
SuzieQ
Geen avatar
|
Ik vind ook niet de kleur het belangrijkst en al vind ik de kleur wél belangrijk dan ga ik denk ik nóg niet voor roze. Is roze ineens de lievelingskleur van alle meiden?? Ik denk dat je met een roze kite toch vooral wilt laten zien dat er hier een dame aan het kiten is, wat de mannen dan natuurlijk weer interessant vinden! Maar ok, buiten dat ik ben wel benieuwd wat voor kite het dan precies is, Nicolien. Ik neem aan een intermediate? En 6 kites bestellen, is dat dan 6 keer dezelfde maat, en zoja welke maat? Zijn er andere dingen aan de kite speciaal voor meiden behalve de kleur?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ik vindt roze een hele mooie kleur, heb zelf ook roze tinten in mijn fuel zitten, het lijkt paars maar op de tas staat toch echt pink.
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
gaaf dat je zoiets probeert te regelen nicolien!
|
|
|
Steph
|
't is trouwens best wel een relaxte kite!
Vliegt een beetje zoals de Waroo. Weinig bardruk (katrollen op de kite ala de Waroo en GK Sonic). Totale Depower. Iets meer druk en lift. Maar iets minder direct/control qua sturen/depoweren.
Ligt een beetje aan de prijs, maar ik hoorde dat ie niet veel duurder is als de Waroo.
|
|
|
prutsers
Gast
|
Ik vind roze in een kite wel mooi zeker die nieuwe fuel met roze is zo bruud maar ook de waroo in het roze is zeker een mooie kite! het is wel netjes dat Ocean Rodeo ze ook echt willen maken als je er 6 besteld goed geregeld
|
|
|
hollandkiter
|
Ik wacht nog steeds op een pink Flysurfer.............................. .....
|
|
|
Wen-D
|
oeh dies vet joh! maar, is een bowkite ofniet?
whahaha, ja... als een kite dr niet tof uit ziet.. zoals mijn oude wipika.. ga ik dr écht niet meer mee het water op.. 0=]
doe mij die maar
|
|
|
yvette
|
De Dream en de Waroo die vind ik ook supermooi!! en roze blijf het een lekker kleurtje vinden.. zijn er ook kite's met blingbling??
|
|
|