plaaggeest
|
sjonge jongen mensen kijk nu is uit wat je doet! Beginners kunnen niet met dit weer het water op! Of leren kiten veelste gevaarlijk! En al helemaal niet in de buurt van obstakels!
hoop dat ie er iets van geleerd heeft!
|
|
|
Passie
|
mensen moeten gewoon nadenken
|
|
|
Hangtime
Gast
|
Echt ontzettend dom, had echt dodelijk kunnen aflopen als je verkeerd neer komt !!! Ook erg fijn, dat door dit soort kneuzen, sommige spots verdwijnen omdat kitesurfen gevaarlijk zou zijn !!! (angry_kitesmiley) Nogmaals dank voor alle mensen die ondoordacht, met gevaar voor zichzelf en anderen zo bezig zijn. Jullie verpesten t allemaal voor de gasten die wel hun koppie gebruiken. Persoonlijk hoop ik dat de jongen het voorlopig nog ff voelt, dan denkt ie de volgende X wel ff na. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rr
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Was dit zondag? of maandag?
|
|
|
Elevation
|
Ik zit hie redelijk ver in het binnenland en het waait hier volgens mij een dikke 7.. wat moet een leerling, vlak bij de weg met dit weer met een kite in de lucht ?!?! Persoonlijk vind ik het een fout van degene die zagt dat het wel kan, zal helaas dus ook een beginner zijn...
|
|
|
gordon
Gast
|
Edit Mod 4
Houd het even normaal bedankt.
|
|
|
Harm
|
Gasten laten we het gewoon even afwachten ok! Mss is het wel heel ernstig! dus even wachten met conclusie`s trekken voordat er meer info is.
|
|
|
SuzieQ
Geen avatar
|
Hoi Suzie,
Heb je bericht even aangepast gezien de opmerking die erboven stond weg is. (Dan lijkt je antwoord nergens meer op namelijk (grinnik_kitesmiley) )
|
|
|
|
rEwd
|
Damn, dat is minder om te horen... Hopen dat die kerel niets ernstigs heeft en nog een keer een keer poging kan en wil maken om met kiten te beginnen.... (Veilig dit keer)
|
|
|
gijsv2
|
AAAAHHHHHHHHHH
Altijd bij dit soort berichten wordt ik gek!!!
BEGINNERS neem nu eens les, anders verpesten jullie het voor iedereen, GEeorderden wees sportief help beginners en geef ze ruimte
hoop voor deze kerel dat ie er zonde blijvende schade vanaf is gekomen.
|
|
|
Tom
|
Zucht ... ik wor zo moe van die gasten die het voor ons verpesten... blijft alsjeblief weg bij de normale nederlandse spots ..
|
|
|
VincentC
|
Begin is klein ofzo! Koop een nasawing leef je uit, rustig beginnen, kiten met verschillende wind en inderdaad: NEEM DIE LES! Je bent niet alleen gevaar voor jezelf, maar ook voor een ander en kiten is niet iets dat onderschat mag worden. Kiten is opzich niet gevaarlijk mits je weet wat je doet en je niet over de grenzen heengaat van wat veilig is! Zie ook even de topic "Beginner's guide, Wie o Wie", misschien heeft iemand er tijd voor...
|
|
|
Emiel
|
stelletje oliebollen
|
|
|
Rowin
|
this jammer dat je er te laat bij was. Lijkt me ook heel verstandig als je zoiets ziet dat je meteen er wat van zegt.
|
|
|
jessevdam
Geen avatar
|
Als kiteshops nou eens fatsoenlijke waarschuwingen geven als ze een kite aan een beginner verkopen, zullen dit soort dingen minder voorkomen. De eerste kite die ik kocht een c-quad werd tegen mij gezecht hoe ik hem moest klaar maken en opruimen en dat ik voor de rest maar gewoon moest uitproberen. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik met windkracht 5 was gaan vliegeren.
|
|
|
|
Moza
|
Het Als kiteshops nou eens fatsoenlijke waarschuwingen geven als ze een kite aan een beginner verkopen, zullen dit soort dingen minder voorkomen. De eerste kite die ik kocht een c-quad werd tegen mij gezecht hoe ik hem moest klaar maken en opruimen en dat ik voor de rest maar gewoon moest uitproberen. Ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik met windkracht 5 was gaan vliegeren.
HEt zijn niet alleen de shops, als Alex schrijft dat het een witte fuel is dan kan die ook gewoon particulier gekocht zijn....
|
|
|
slufterhufters.com
|
Was een grijse North uit 2002 of zo.
Regelrecht van de pot gepleurt die gast om met harde wind en op een stukje strand van 30 a 40m je kite op te laten, zeker als er ook nog dikke grote keien liggen.
Hoop dat die z'n lesje geleerd heeft.
|
|
|
|
Bazmark
|
Natuurlijk is het stom van die gast, maar ik denk dat kiters die daar in de buurt zijn zulke beginners moeten waarschuwen! Soms is het lastig om de windsituatie in te schatten, zeker als je net begint!
|
|
|
FunkyoneNL
|
net op scheveningen ging er een gast met een landkite over zijn buik richting pier.... toen na denk ik 200 meter zandhappen besefte hij dat hij toch beter kon loslaten...... ik kon pas waaarschuwen toen hij voormij me kwam hij kwam vanuit me rug 30 meter langszij....
|
|
|
Jelle
|
sommige spots verdwijnen omdat kitesurfen gevaarlijk zou zijn !!! (Jullie verpesten t allemaal voor de gasten die wel hun koppie gebruiken.
Jahaah, dat weten we nou wel. Lezen de beginners het ook, denk je? Besteed je energie liever aan een A4tje dat bij elke kite gegeven wordt als het een nieuweling is. Zijn er trouwens al spots gesloten vanwege gevaar, ongelukken? Of is dit alleen het gezeur van de arrivé's? Overigens meen ik me te herinneren dat de dodelijke ongevallen allemaal zeer ervaren kiters waren, plus een keer een onduidelijke doodsoorzaak tijdens een les. Jelle
|
|
|
ouddorp-rules
|
Was een grijse North uit 2002 of zo.
Regelrecht van de pot gepleurt die gast om met harde wind en op een stukje strand van 30 a 40m je kite op te laten, zeker als er ook nog dikke grote keien liggen.
Hoop dat die z'n lesje geleerd heeft.
Was volgens mij SS maar fons was er ook aan het kiten, die is er ff naar te gelopen!
|
|
|