lichtweer-kites boven de 20m2 pure waanzin??

bignelis

Antwoord #50 April 01, 2006, 02:01:30
edit2Rapporteer  
en de slingshot machiene die zijjn aleen maar in 19 23 en 25 als ik het goed herinner van de een na laatste access. Is dat niet wat als je toch met weinig wind wil varen moet wel wat zijn want het is een kite die aleen maar in grote maten is dus pure low end. Speciaal ervoor gemaakt dus niet een ''normale maat kite'' in een grote maat dus het ontwerp verkrachten. Anders stel ik ook voor om een 190 te kopen of een windsurfplank en een npwtje heb daar ook lol mee gehad.

zorry zo beter?

Nee nog steeds onbegrijpelijk.....

larssmits
Gast
Antwoord #51 April 01, 2006, 02:02:12
edit2Rapporteer  
als ik aan zee zou wonen ging ik voor een rhino 16 als lichtweerkite, altijd varen dan!!

lijkt me wel mooi om gewoon een middagje te varen als de andere aan de kant staan
Ricardo

Antwoord #52 April 01, 2006, 02:11:53
edit2Rapporteer  
Met zo weinig wind besteed ik liever tijd aan school en andere verplichtingen... anders moet ik dat doen op de dagen dat het wel waait!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.