dimitri
Gast
|
Hoi Talitha
Is het niks om eens een keertje naar de Slufter te komen.
|
|
|
duik
|
zit wel in de planning om vanmiddag nog even een te gaan.. Hoe laat ben je er? ik denk rond een uurtje of drie
|
|
|
Talitha
|
Ik ben er rond half 3, 3 uur wel
|
|
|
duik
|
ok dan zal ik vandaag beter opletten : gister heb ik je nl niet gezien.
|
|
|
Talitha
|
hehe ik hoop dat het nog wat harder gaat waaien want nu is er bijna geen wind te bekennen hier in Sneek
|
|
|
duik
|
hier in sneek ook niet echt... maar volgens mij wel voldoende hoor op het water.
|
|
|
Talitha
|
aha naja ik ga zowiezo weet jij misschien hoelaat die trein gaat naar workum want www.ns.nl flipt weer eens
|
|
|
duik
|
um ben al in jaren niet meer met de trein geweest... heb dus echt geen idee. als je een lift nodig hebt hoor ik het wel. ik kom langs sneek CS.
|
|
|
Talitha
|
Ik ga wel met de trein de trein gaat 20 over 2 naar Workum . Ik zie je wel @ Workum doeidoei
|
|
|
|
Talitha
|
(grinnik_kitesmiley)
|
|
|
duik
|
NICE!!!! hij was lekker bezig... (geschokt_kitesmiley) al weer een site gevonden voor je foto's?
|
|
|
Talitha
|
Ja idd hij was best sick bezig . Naj ik heb deze maar bij imagechack geupload mja ik moet nog wat beters vinden net zoiets als lycos
|
|
|
duik
|
Ben wel benieuwd naar de rest van de foto's. Misschien sta ik er ook nog op! Als je wat hebt(t was van mij niet echt spectaculair ofzo) is via de mail ook super hoor : thanx
|
|
|
TijN
|
ik zie geen schoentjes.... mijn vraag is da nie koudt????
|
|
|
|
Lord of the Boards
|
He, cool. Ik sta er ook nog op! Mooie foto's weer. Heb je ze allemaal online staan en heb je daar misschien een linkje van? Ik neem tenminste aan dat je niet voor 6 foito's naar Workum komt (grinnik_kitesmiley). Als je ze nergens kwijt kan, dan weet ik nog wel wat. Als je ze 600 px breed maakt zet ik ze wel even online.
|
|
|
Jurrien
|
ik zie geen schoentjes.... mijn vraag is da nie koudt???? nee in het noorden is dat niet koud
|
|
|
piede
|
mooie foto's zeg, heb je nou zo'n goeie camera of kun je het gewoon zo goed (ik voel me nu net zoals iemand die naar je toe komt lopen en vraagt, is dat nou niet zwaar, zo'n grote vlieger?)
|
|
|
Jurrien
|
ze heeft het allebei canon eos 350d is echt een super camera en ze maakt super shots!!
|
|
|
Talitha
|
mooie foto's zeg, heb je nou zo'n goeie camera of kun je het gewoon zo goed (ik voel me nu net zoals iemand die naar je toe komt lopen en vraagt, is dat nou niet zwaar, zo'n grote vlieger?) haha ik heb een Canon 350D goeie cam ja maja of ik het goed kan tja dat mogen jullie zelf maar bepalen
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Je kan het goed! Super mooie pics! Waarneer kom je op Brouwersdam ?
|
|
|
Talitha
|
waar ligt dat wel ooit ?
|
|
|
TijN
|
ik zie geen schoentjes.... mijn vraag is da nie koudt???? nee in het noorden is dat niet koud In mid Nederland is dat nog wel koud!! potverdikkie hee!! ie bun op de noordpool gebooorn ofzo??
|
|
|