Hoe dom kun je zijn....

slufterhufters.com

Antwoord #50 April 13, 2006, 14:44:21
edit2Rapporteer  
Jij snapt het duidelijk nog niet, en heb zeker weten al de reakties niet goed gelezen.

Gevolgen van dit soort akties:

-Foto's worden bij vergaderingen tegen ons gebruikt door ambtenaren.
-Dit soort akties kan zeer ernstig letsel tot gevolg hebben, je rug breken, je nek breken, in het beste geval ingeklapte longen of been of arm breken, let wel! ik heb het met eigen ogen gezien dat iemand op 3m hoogte hing en bij neerkomen zijn rug brak.
-Je als volwassene een slecht voorbeeld voor je kind bent.
-Dat dit soort akties aangeeft hoe sommige denken en doen, geen enkele verantwoording hebben.
-Je met dit soort akties de hele vlieger en kitegemeenschap pijn doet.

ARC-Rider

Antwoord #51 April 13, 2006, 14:49:45
edit2Rapporteer  
Als het ventje "hangtime" wil, kan hij beter aan een parapent gaan hangen. Die dingen zjin ervoor gemaakt in ieder geval.

Manliften in deze vorm, is niet goed te praten!!! Verder is alles al gezegd denk ik.
La Flauwurhman

Antwoord #52 April 13, 2006, 15:10:14
edit2Rapporteer  
Heb er dus ook wat van gezegd op hanglos en kreeg ook een mailtje van ene H.M. van Deutekom, dit is wat hij en ik naar elkaar schreven, te stupid voor woorden zou je haast zeggen.

Hahaha Peet, da's dezelfde pik als waar jij zo'n gezellige conversatie mee hebt gehad!
Ricardo

Antwoord #53 April 13, 2006, 15:17:50
edit2Rapporteer  
Iedereen loopt nou wel te zeiken over die kerel, maar met zeiken bereik je niks. Het is nu wel duidelijk dat wat hij deed not done is. Het beste is dat de foto´s gewoon verwijderd worden (ook al is het te laat). Tis klote maar buiten die kerel duidelijk maken dat dit echt niet kan (wat we nu al volop gedaan hebben) valt er gewoon niks te doen....
Le Coq
Gast
Antwoord #54 April 13, 2006, 15:23:51
edit2Rapporteer  
Zag net dat de foto's waar het allemaal om ging inmiddels zijn verwijderd van de betreffende website. Heeft dit relletje dus toch nog enig nut gehad. Heb daarom de foto's in mijn posts ook maar verwijderd zodat ze verder geen kwalijke gevolgen hebben, op wat voor manier dan ook.

Hopelijk hebben we er wat van geleerd!!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #55 April 13, 2006, 15:26:50
edit2Rapporteer  
Ik vind niet dat je de foto's moet verwijderen ThumpDown
Het is namelijk een perfect voorbeeld van hoe het dus niet moet en hoe de gemiddelde kiter (99,9 %) over soort gelijke gevallen denkt ThumpsUp
Dus wat mij betreft ga je met al deze tegen reacties naar de Gemeente en laat je dus zien hoe wij er over denken ListenToMe ListenToMe
JER
Gast
Antwoord #56 April 13, 2006, 15:35:39
edit2Rapporteer  
Allemaal leuke reactie's echt Nederland weer! Ook al hebben er hier zoveel mensen kite ervaring toch zitten er nog veel domme ego's bij.

Je kite oplaten op een vochtig grasveld met een dijk achter je is net zo slim!

Ik lees sommige reactie's van mensen hier die zelf ook zeer onverantwoordt bezig zijn.

Eerst zelf die dikke balk uit je ogen halen dan pas consequent zijn!

Groet J.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #57 April 13, 2006, 16:23:24
edit2Rapporteer  
Allemaal leuke reactie's echt Nederland weer! Ook al hebben er hier zoveel mensen kite ervaring toch zitten er nog veel domme ego's bij.

Ik lees sommige reactie's van mensen hier die zelf ook zeer onverantwoordt bezig zijn.

Groet J.

Ik weet niet wat andere doen?  (shame_kitesmiley)
Het is zeker het geval dat niet iedereen zich bewust is van de gevaren van verraderlijke wind en wind stromingen maar in dit geval zit de persoon in kwestie te spelen met het leven van een kind en dus niet met zijn eigen leven.

Verplaats je even in de schoenen van dat jongentje.... Zou jij tegen je vriend of vader gezegd hebben: "hou dit touw even vast en dan spring ik x meter de lucht in"

Ik persoonlijk zou niemand vertrouwen om voor anker te spelen...... ThumpDown
La Flauwurhman

Antwoord #58 April 13, 2006, 18:23:29
edit2Rapporteer  
 loser
jeroendezwart
Gast
Antwoord #59 April 13, 2006, 18:25:58
edit2Rapporteer  
Misschien eens de ip nummers van de niet ingelogde posters natrekken Smiley duft te wedden dat die allemaal van die zielige Deutekom zijn.....
Denk eens na en reageer gewoon met een geregistreerde username.

Verder moet je toegeven dat t een domme actie was en je maakt t alleen maar dommer door zulke berichten te posten.
klaar uit.
flyingkite

Antwoord #60 April 14, 2006, 00:45:17
edit2Rapporteer  

Groet J.

Haha nu wordt ie helemaal leuk, dus je eigen leven in gevaar brengen is net zo stom als het leven van een/je kind????? Laat me niet lachen zeg, dat heet beschikkings recht en dat word je geacht te hebben als je volwassen bent en niet als kind!!!!
Je moet echt wel een enorm bord voor je kop hebben wil je met zo,n uitspraak komen en het betekend ook dat je gewoon niet door hebt waar de hele discussie over gaat!

Wat jij doet moet je zelf weten maar manlift geen kinderen!!!!!!
Nino

Antwoord #61 April 14, 2006, 01:26:42
edit2Rapporteer  
..tsja.
Gelukkig zijn we het (bijna allen) met elkaar eens. Let's close the topic.
Wimt

Antwoord #62 April 17, 2006, 23:02:03
edit2Rapporteer  
Ja, hoe dom kunnen jullie zijn, Gerrie in dit forum zag het ook al. Boven de foto staat zeer groot, 1 april.

LEZEN BOYS!
Naish........what else???

Antwoord #63 April 17, 2006, 23:51:05
edit2Rapporteer  
In iedergeval een misplaatste grap, die waarschijnlijk meer ellende opleverd dan pijn aan de lach- spieren!!!
Woot
Gast
Antwoord #64 April 18, 2006, 00:44:09
edit2Rapporteer  
Wat ik eigenlijk ook erg dom vind is het feit dat ik zoveel berichtjes lees van mensen die hun board kwijt raken, zijn verloren of gewoon dom weg hebben laten liggen! Tip: Neem een watervaste stift een schrijf je naam + nummer erop! Komt ie altyd wel terrecht zolang de mens erlijk is.
xray

Antwoord #65 April 18, 2006, 01:18:32
edit2Rapporteer  
Topic gesloten alles gezegd!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.