Garantie gekregen voor 4 gebroken lijnen slingshot!!

Anton

April 22, 2006, 21:35:21
edit2Rapporteer  
Hey gasten,

Mijn complimenten aan Kiteboardshop.com en Slingshot. Menno van de Kiteboardshop.com hoorde het verhaal dat de 4 lijnen van mijn Slingshot Fuel tegelijkertijd gebroken waren. Hij wist niet zeker of het garantie was, maar hij zou het proberen. Gelukkig met Resultaat! Slingshot gaf direct nieuwe lijnen. Ben ik natuurlijk super blij mee!

Bedankt Menno en Slingshot!!

Groeten anton
tom_beul
Gast
Antwoord #1 April 22, 2006, 21:38:06
edit2Rapporteer  
Slingshot sevice!  ThumpsUp
Ruben..

Antwoord #2 April 22, 2006, 21:42:43
edit2Rapporteer  
Slingshot  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Psychotic

Antwoord #3 April 22, 2006, 21:56:30
edit2Rapporteer  
Niets meer dan normaal, desondanks zie je dat er een aantel mmerken het gewoon vertikken. In dit geval dus goede service ThumpsUp
ouddorp-rules

Antwoord #4 April 22, 2006, 22:14:06
edit2Rapporteer  
Niets meer dan normaal, desondanks zie je dat er een aantel mmerken het gewoon vertikken. In dit geval dus goede service ThumpsUp

Ik heb een tijdje terug ook mijn lijnenset gebroken op het punt waarvan al bekend was dat het een zwak punt is. Ik krijg tegen een gereduceerde prijs een nieuwe lijnenset opgestuurd.
Ondanks dat ik altijd het nieuwste van NORTH  koop kost het mij gewoon geld!

litewave

Antwoord #5 April 22, 2006, 23:13:05
edit2Rapporteer  
Ze proberen gewoon, er op staan dat je zonder bijbetalen nwe krijgt, doe ze dat niet kan je altijd een klacht bij de consumentenbond neerleggen.
Zo hebben wij nu een gevalletje depower-koord, zeggen ze; had je hem in moeten waxen
(ons idee om hem te dompelen in vloeibare parafine).
En bazaki neemt per jaar +/- 15 nwe North kites af.
(R)Ikke

Antwoord #6 April 23, 2006, 00:47:25
edit2Rapporteer  
Als er een lijn knapt, zou ik zeggen: SHIT HAPPENS. Als er 2 zouden knappen, zou ik zeggen: WOW. Als er 3 zouden knappen zou ik zeggen: DAMN,WHAT THE FUCK HEB JIJ GEDAAN. Maar 4 gebroken lijnen in 1 keer..... (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)

Wel netjes van slingshot overigens.
slufterhufters.com

Antwoord #7 April 23, 2006, 01:45:11
edit2Rapporteer  
Extreem vaag verhaal, 4 lijnen ineens gebroken???

Als het echt zo is dan is het diep triest gesteld met SS lijnen, heb dit nog nooit gehoord.

En als het dus echt waar is dan is het minste wat je kan doen je nieuwe lijnen geven, is niks bijzonders om daar over te posten.
Hooked Cabarete

Antwoord #8 April 23, 2006, 04:17:01
edit2Rapporteer  
Heel toevallig dat er 4 lijnen op het exact hetzelfde moment zijn geknapt. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen???

Wel netjes van SS.

Flakkee-John

Antwoord #9 April 23, 2006, 04:56:26
edit2Rapporteer  
Super anton toch de garantie die we gehoopt hadden. BLijft een bizar gezicht. Zag het gebeuren.

Ik weet wel een andere move deze week waarbij het zo fout had kunnen gaan schater Maar dat liep weer goed af Joepie Joepie
tom_beul
Gast
Antwoord #10 April 23, 2006, 05:34:04
edit2Rapporteer  
Citaat

Als het echt zo is dan is het diep triest gesteld met SS lijnen

Precies dezelfde dag was hetzelfde gebeurt..... North lijnen... Een andere kiter weer..
Flakkee-John

Antwoord #11 April 23, 2006, 05:48:09
edit2Rapporteer  
Anton kan het beter zeggen, maar ik weet het lijnen waren niet beschadigd en vertoonden geen slijtage, wat juist nog gecontroleerd was, sprong was niet bijzonder backloop kiteloop met 7 fuell net na de landing pats ineens zie ik de kite wegwaaien en waren alle lijnen gebroken

Kite verandere eigenlijk niet van richting en waaide de eerste 30 meter gewoon in dezefde lijn naar achteren, wat er op duidde dat er geen spanning van enige lijn meer was waardoor de kite van richting veranderde.

Zal wel reactie komen dan zal de landing wel hard geweest zijn, maar nee deze was ook echt niet hard en de kite was al ruim door de powerzone heen. Misschien is er nu iets meer duidelijk.

john
tom_beul
Gast
Antwoord #12 April 23, 2006, 22:10:18
edit2Rapporteer  

Kijk, ik denk dat je met een handlepass je lijnen hebt doorgesneden met je vinnen! Haha
lennart

Antwoord #13 April 24, 2006, 00:57:03
edit2Rapporteer  
dan ben je goed bezig
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.