tom_beul
Gast
|
Slingshot sevice!
|
|
|
Ruben..
|
Slingshot (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Psychotic
|
Niets meer dan normaal, desondanks zie je dat er een aantel mmerken het gewoon vertikken. In dit geval dus goede service
|
|
|
ouddorp-rules
|
Niets meer dan normaal, desondanks zie je dat er een aantel mmerken het gewoon vertikken. In dit geval dus goede service Ik heb een tijdje terug ook mijn lijnenset gebroken op het punt waarvan al bekend was dat het een zwak punt is. Ik krijg tegen een gereduceerde prijs een nieuwe lijnenset opgestuurd. Ondanks dat ik altijd het nieuwste van NORTH koop kost het mij gewoon geld!
|
|
|
litewave
|
Ze proberen gewoon, er op staan dat je zonder bijbetalen nwe krijgt, doe ze dat niet kan je altijd een klacht bij de consumentenbond neerleggen. Zo hebben wij nu een gevalletje depower-koord, zeggen ze; had je hem in moeten waxen (ons idee om hem te dompelen in vloeibare parafine). En bazaki neemt per jaar +/- 15 nwe North kites af.
|
|
|
(R)Ikke
|
Als er een lijn knapt, zou ik zeggen: SHIT HAPPENS. Als er 2 zouden knappen, zou ik zeggen: WOW. Als er 3 zouden knappen zou ik zeggen: DAMN,WHAT THE FUCK HEB JIJ GEDAAN. Maar 4 gebroken lijnen in 1 keer..... (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)
Wel netjes van slingshot overigens.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Extreem vaag verhaal, 4 lijnen ineens gebroken???
Als het echt zo is dan is het diep triest gesteld met SS lijnen, heb dit nog nooit gehoord.
En als het dus echt waar is dan is het minste wat je kan doen je nieuwe lijnen geven, is niks bijzonders om daar over te posten.
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Heel toevallig dat er 4 lijnen op het exact hetzelfde moment zijn geknapt. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen???
Wel netjes van SS.
|
|
|
Flakkee-John
|
Super anton toch de garantie die we gehoopt hadden. BLijft een bizar gezicht. Zag het gebeuren. Ik weet wel een andere move deze week waarbij het zo fout had kunnen gaan Maar dat liep weer goed af
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Als het echt zo is dan is het diep triest gesteld met SS lijnen
Precies dezelfde dag was hetzelfde gebeurt..... North lijnen... Een andere kiter weer..
|
|
|
Flakkee-John
|
Anton kan het beter zeggen, maar ik weet het lijnen waren niet beschadigd en vertoonden geen slijtage, wat juist nog gecontroleerd was, sprong was niet bijzonder backloop kiteloop met 7 fuell net na de landing pats ineens zie ik de kite wegwaaien en waren alle lijnen gebroken
Kite verandere eigenlijk niet van richting en waaide de eerste 30 meter gewoon in dezefde lijn naar achteren, wat er op duidde dat er geen spanning van enige lijn meer was waardoor de kite van richting veranderde.
Zal wel reactie komen dan zal de landing wel hard geweest zijn, maar nee deze was ook echt niet hard en de kite was al ruim door de powerzone heen. Misschien is er nu iets meer duidelijk.
john
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Kijk, ik denk dat je met een handlepass je lijnen hebt doorgesneden met je vinnen! Haha
|
|
|
lennart
|
dan ben je goed bezig
|
|
|