Mark-Fizzer
|
kijk, dit is echt to much. hij is leip, en verschuilt zich ergens voor
|
|
|
G.J
|
Jeeeez, Tattoo tot daar aan toe, maar als je zoiets doet ben je toch echt gewoon ziek in je hoofd!!!!!!!!!!!!
|
|
|
roelvdgun
|
vind tatoo's ook wel vet alleen past nie bij mij...
|
|
|
marcus aurelius
|
volgens mij zitten die blokken scheef op zijn hoofd....wel een beetje doorgeslagen bij hem die duplo hype....
|
|
|
Susan
|
ik snap het dat je een tatoo neemt als je dat mooi vind.. maar zoiets is toch niet meer mooi te vinden
|
|
|
THEGREEN
|
Voor iedereen is dat persoonlijk! En tja sommige mensen houden gewoon van veel en groot! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ieder zijn smaak ,maar dit is niet mooi...Maar succes ermee ik hoop dat hij je over 20 jaar ook nog bevalt..
|
|
|
Ruben..
|
of als opa..
|
|
|
wouterb
|
Vandaag gezet door Gordon Toi Hatfield bij mij en mijn vrouw.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
sorry tatoo is niet mijn ding..maar wel vet voor jullie Maar mark hoe zit het met je sterren??? En waaneer zet je www.VenM.tk op je arm???
|
|
|
michiel v geel
|
op het moment dat jullie allebij kiteloop handlepass kunnen mat
|
|
|
Mark-Fizzer
|
VET HOOR OUWE PIK!!!!!!!!!! I LIKE!!!!!!!!
|
|
|
Moradius
|
Voor de mensen die ook een tattoo willen maar nog twijfelen over het design, misschien is dat wat voor je? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Emiel
|
vind die van jezelf wel mooi, die van je vrouw niet zo eerlijk gezegd:p
|
|
|
~Kas
|
best mooi idd maar ik neem er zelf nooit een
|
|
|
Alferink
|
ALs je het zelf mooi vindt moet je het lekker erop laten zetten, ik vind het iig niks
|
|
|
kitestertje
|
waarom zo groooot! zo'n kleintje vind ik nog wel mooi, maar meestal ook al niet..
|
|
|
wouterb
|
Bovenstaande tatoos mogen 'moko' genoemd worden. Ze bevatten mijn en haar 'levens verhaal', of iig een aantal gebeurtenissen/events. Per saldo wist ik niet meer dan '...schouder en een stukje borst...' toen ik om 10uur binnenstapte... Vervolgens hadden we met de heren een gesprekje en is Gordon gaan ontwerpen/tekenen. Overigens hadden we al een jaar geleden contact met 'm gehad. Hij houdt een kunstmatige wachtlijst in stand zodat er geen inpulsieve types binnen komen.
Ben erg tevreden met het resultaat iig (beide trouwens)
|
|
|
Formula1
|
Een klein dingetje op de enkel van een slanke vrouw vind ik mooi. Meer niet. Het design wel, maar op je lichaam vind ik zonde. Zoals het design van Wouter vind ik heel mooi. Maar ik zou het nooit op me lichaam willen hebben.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik kan (gelukkig)niets bedenken wat ik mooi genoeg vind om m'n hele leven bij me te dragen. maar ik vind het leuk dat jij het leuk vind...dus suc6 ermee.
|
|
|
margrietje
|
ik ben nog steeds een tattooo aan t ontwerpen en hij is bijna af! doe er al een paar jaar over en nu nog bedenken waar die komt!
|
|
|
Lex
|
laat zien!!!!
|
|
|
Keut Local
|
Hey wouter, ik vind die tattoo echt vet man...ik zie hem wel een keer in `t echt op `t strand... Waar heb je hem laten zetten?
grt. Mark
|
|
|