NEW Monkeykite´s flatkite

Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #25 Mei 14, 2006, 02:57:37
edit2Rapporteer  
monkeykites doet het beter en beter, toch maar ooit eens testen!

 De andere merken zijn inderdaad echt overdreven duur... Als ze elk jaar zo hun prijzen gaan laten stijgen gaat dat binnen 2 jaar 2000€ / kite worden voor de allernieuwste wickedbow met ulta depower bar
petert
Gast
Antwoord #26 Mei 14, 2006, 20:06:43
edit2Rapporteer  
hey gastuh het gaat niet om met wat ke kite het gaat er om hoe je kite , heb jongens met best zien kiten zo als ik dat hier nog nooit gezien heb. its all about attidude , not image otherwise your are nothing but a faker.

mis de soul niet................
Psychotic

Berichten: 1723
Antwoord #27 Mei 14, 2006, 23:48:44
edit2Rapporteer  
They do this by changing the angle of attack of their foils (wings).
Having a centre strut inhibits the ability to do this.

Ik ben direct gestopt met lezen, hoezo onzin? een Cshape kan ook zijn AOA veranderen, no problem. Daar zal een middenstrut echt niet in de weg zitten of helpen........

Susan

Berichten: 548
Antwoord #28 Mei 15, 2006, 01:48:33
edit2Rapporteer  
ik vind het er wel echt mooi deruitzien YeSS
Joop_XL

Berichten: 139
Antwoord #29 Mei 15, 2006, 02:42:05
edit2Rapporteer  
They do this by changing the angle of attack of their foils (wings).
Having a centre strut inhibits the ability to do this.

Ik ben direct gestopt met lezen, hoezo onzin? een Cshape kan ook zijn AOA veranderen, no problem. Daar zal een middenstrut echt niet in de weg zitten of helpen........



JT je hebt we l een beetje gelijk maar je moet dus een strut plaatsen waar het effect het grootst is. De snelheid van de wind en de groot (breedte) van je kite oppervlak zorgt voor het profiel van je kite. Dit is dus in het midden van de kite het grootst. Je kunt dus eigenlijk stellen dat de wind er voor zorgt dat het profiel in het midden vanzelf geregeld word.
In de wing sectie zijn de krachten minder en zal dus de ondersteuning van een strut groter zijn. En daarom is het beter om de strut in het midden weg te laten en in de wing meers struts aan te brengen.

En het gaat niet alleen om AOA van de kite maar ook hoe het doek van de kite deze stand volgt.

Kijk en dit is nu het moeilijke van een kite ontwerp. De wind is nooit kontant, de hoek van de kite is altijd anders. Dus je moet een kite hebben die hierop reageerd en zijn profiel aanpast. Dus een dynamische kite werkt beter als een super hard en stijf geheel.

Zo en dat is er uit, en nu testen maar !!!
otte

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #30 Mei 15, 2006, 13:58:16
edit2Rapporteer  
prices have changed! the prices for the new monkeykite GRIFFIN with bar will be:

 

7m complete : 699 euros
9m complete : 749 euros
12m complete : 899 euros
15m complete : 949 euros
18m complete : 999 euros
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.