Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Yep.... zelfde ervaring. Nooit meer wat gehoord, lekker klantvriendelijk. Heb nu zelf maar nr. 1. van Access gekocht en vraag me af wat ze met de machtiging voor het afschrijven van het abonnement gaan doen.
|
|
|
jeroendezwart
Gast
|
zelfde verhaal hier
|
|
|
Arjen
|
Hier hetzelfde verhaal. Ik heb me ook opgegeven maar tot dusver niets gehoord.
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Blijkbaar wel een goede actie en is men overdonderd door de inschrijvingen. Waarschijnlijk zijn ze nu op zoek naar een paar extra katoenplukkers om de t-shirts te kunnen breien.
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Ik kreeg mail van klitehigh of ik met de aktie mee wilde doen. Ja gezegt, alles in gevuld. Maar niets meer gehoord....................
|
|
|
Hugo
|
Nou dan met zijn allen aan het adres van Kitehigh: Hoe zit het met die actie?
|
|
|
LEAF
|
Ah kijk aan dacht ook al hoe zit dit nou. Heb mij ingeschreven via Kitehigh maar nog niks gehoord. Denk dat we ze even moeten bellen en dan om uitleg vragen (shame_kitesmiley)
|
|
|
Silversurfer1
|
nou heb even gebeld. zijn idd erg veel aanvragen binnen zijn gekomen en bovendien zitten ze met een deadline voor access 2. maar ze gaan asap de shirts opsturen.
|
|
|
VincentC
|
Kijk dat is het betere nieuws! Zat al te wachten en te wachten...
|
|
|
Brenkie
|
Ik ben al een tijdje lid, maar kon hem voor 17 eurie's bestellen. Misschien nog maar ff doen dan.
|
|
|
Misterfunk
Geen avatar
|
Silversurfer heeft de juiste info, de shirts zullen z.s.m. verstuurd gaan worden. Even geduld nog jongens, ze komen er echt aan.
|
|
|
bignelis
|
Afgezien van die shirts......krijgen we ivm het verlate versturen dan ook aflevering 2 t/m 4 plus deel 1 volgend jaar? Ik zit niet te wachten op nog een deel 1.
|
|
|
Hugo
|
Kijk das goed nieuws. Bedankt
|
|
|
LEAF
|
Afgezien van die shirts......krijgen we ivm het verlate versturen dan ook aflevering 2 t/m 4 plus deel 1 volgend jaar? Ik zit niet te wachten op nog een deel 1.
Goed punt anders betalen we voor 1 jaar en krijgen we of een 4 bladen waarvan 1 oud blad of anders maar 3 bladen. Verwacht dat ze dit wel netjes zullen oplossen..
|
|
|
daanbanaan
|
jesses goeie reclame voor access
|
|
|
VincentC
|
jesses goeie reclame voor access
Ik vind het niet gek zolang we maar niet het 1e nummer ook nog krijgen want die ligt al naast me bed. Als heel het forum zich ineens aanmeld ervoor moet je dat ook nog is verwerken, hell of a lot work lijkt mij
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
op zich heb ik er geen probleem mee dat het even duurt. Maar een bevestigingsmailtje zou leuk zijn.
|
|
|
TomTom
Gast
|
Ik heb hem wel meteen gehad, leuk shirt
|
|
|
Elwin
Geen avatar
|
Ook nog niet gekregen... En idd hoeveel werk is het om dan iig even een groepsmail te versturen. Ook niet echt netjes tov kitehigh lijkt me!
Eerste deel volgend jaar erbij lijkt me niet minder dan normaal!
|
|
|
LEAF
|
Ik heb nog steeds niks gehad het begint nu echt te lang te duren. Ik geef ze nog een week en dan kunnen zijn mij gelijk weer doorstrepen als lid,
|
|
|
Tom
|
Ik had het ook opgestuurd voor die long sleeve, lid ben ik al maar gewoon als extra, hoe lang ist nu geleden ???
toch wel erg slecht dit ..
|
|
|
LEAF
|
Vind het ook belachtelijk, wie heeft er een telnummer van die gasten want kan niks vinden op hun site? Wil wel eens horen hoe de stand van zaken is zodat we weten waar we aan toe zijn. Het minste wat ze kunnen doen is even een brief of email sturen dat het wat langer duurt. Zelfs op hun site staat niks vermeld over de achterstand van nieuwe leden maar wel groot hoe je lid moet worden alleen dit lukt niet echt!!!!! Erg slecht dit!
|
|
|
|