Colona watersports of Kitepower El Gouna

JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #50 Oktober 16, 2006, 01:01:52
edit2Rapporteer  
Met welke maten heb je kunnen varen?? Ik twijfel beetje....wil liefst maar 2 kites mee...keus uit 9,12 en 16.
Ofwel...staat er eerder teveel wind of te weinig??
The Submarine

Antwoord #51 Oktober 16, 2006, 01:52:21
edit2Rapporteer  
Tja wat betreft de wind. Het beste is al je kites mee te nemen. Ik had twee switchblades mee. Een 9 en een twaalf. Ik heb met beiden even kunnen varen. Maar er is van te voren weinig van te zeggen. De eerste dag waaide het eerst perfect voor een twaalf en toen de twaalf niet meer te houden was lekker met de 9 gevaren.
De volgende dagen moest je minimaal een 16 hebben om een beetje heen en weer te kunnen; en ook met deze kites ging het nauwelijks en hadden de meeste er niet echt lol in. Ik stond sowiezo naast met mijn kites.
Op de laatste dag nog goed met de 9 kunnen varen en waren er ook 7 metertjes in de lucht.
kortom; NIETS VAN TE ZEGGEN
(HJ) MINI-ME

Antwoord #52 Oktober 17, 2006, 14:47:02
edit2Rapporteer  
Kom net uit El Gouna, Helaas een beetje erg weinig wind deze week. Het is idd een mooie spot, maar heeeeeeeeeeeel druk. Je kan er soms je kont niet keren op het water. Mensen die er eerder waren geweest vonden het ook wel erg druk en dachten er over om niet mee terug te gaan. Verder is het een prima lokatie

Wat versta je onder druk???? Heb je wat pics  (grinnik_kitesmiley)
The Submarine

Antwoord #53 Oktober 17, 2006, 18:06:50
edit2Rapporteer  
Heb geen foto's van het drukke water, want wanneer er wind was, was ik zelf ook op het water. misschien heeft G-dam rider er wel een paar als hij terug is. Jij zou toch ook komen? Ik heb nog naar een LF assault "gezocht". Misschien is het wel rustiger ala het meer dagen achter elkaar waait.

Oh ja heb uiteraard wel foto's van de spot. Dus als je daar interesse in hebt laat het maar even weten.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #54 Oktober 17, 2006, 18:58:13
edit2Rapporteer  
Heb geen foto's van het drukke water, want wanneer er wind was, was ik zelf ook op het water. misschien heeft G-dam rider er wel een paar als hij terug is. Jij zou toch ook komen? Ik heb nog naar een LF assault "gezocht". Misschien is het wel rustiger ala het meer dagen achter elkaar waait.

Oh ja heb uiteraard wel foto's van de spot. Dus als je daar interesse in hebt laat het maar even weten.

Je geloofd het nooit.... Ik ben zondag tijdens het inpakken van mijn kite-spullen door mijn rug geknald  (shame_kitesmiley) Zit nu met SPIT thuis en heb dus mijn vakantie moeten annuleren..
Moet juist mij net overkomen.... Als ik er weer over nadenk .... grrrrrrrrrrrr ...  (angry_kitesmiley) Even niet kiten dus..
Had nog wel een PB gestuurd naar G-dam rider....
The Submarine

Antwoord #55 Oktober 18, 2006, 02:10:46
edit2Rapporteer  
Kan niets anders zeggen, dan dat ik het echt ontzettend ListenToMe Klote voor je vind. Hoop dat je snel weer wat opknapt!!!!!!!!!!!!!! YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.