fietsen op de maan en dan een stok in je eigen voorwiel steken zodat je met gemak zonder moeite en twee vingers in je ene neus gat en twee in je andere een salto voorover kan maken en netjes op je wielen kan landen om dan tot de conclusie te komen dat die vier vingers in je neus het moeilijkste van alles was
Ik geloof dat ik niet geloof, maar denk dat ik daarover niet te veel moet denken omdat ik toch nooit te weten kom wat ik wil weten en als ik het eenmaal weet is het te laat om te denken dat ik geloof
viel me op dat de foto die ik had staan wel erg oud was dus idd maar eens een nieuwe. was laatst een dude bij ons fotos aan het maken met echt een sicke camera, heb effe wat fotos van toen neergezet: (tjek hoe mooi me pak in me trapeze overloopt!)
als je 350 euro heb en je valt over een muurtje terwijl je aan het gamen bent dan velies je 5 euro waardoor je omdat je een achterover salto maakt doormiddel van een vrachtschip in de laading van koffie tijd terecht komt kan je de fictie van joling over de vloer niet weerhouden door blok 4 en zal je gebruik moeten maken van de andere 345 euro door te schaatsen in de zandvlakten van cabrinha die op zijn beurt vliegt naar de toets illustratie van wolters zodra wolters de baklap van extran voelt zal je de boekentafel van walibie world moeten proeven.