zomervakantie..,Zeeland

Gj

Mei 07, 2006, 05:02:19
edit2Rapporteer  
hey, een vraagje voor de mensen die in zeeland wonen en daar veel kite spots weten..

Ik heb de spots al gezocht, maar ik ga dus op vakantie naar Haaamstede.. bij deze site staat daar geen informatie bij vermeld. Is het hier toegestaan en zo ja bij welke windrichting? Of bij Neeltje jans? Of bij
renesse.? Ben wel erg benieuwd, want als ik op haamstede sta kan ik zo men kiteje uit pakkenn en zo
het water op. het zou handig zijn als iemand van jullie mij deze informatie zou kunnen verschaffen..

Mvg GJ.
lars

Antwoord #1 Mei 07, 2006, 05:13:44
edit2Rapporteer  
Ik weet dat je bij Renesse een stukje strand hebt waar je mag kiten maar weet niet of dat ook in het hoogseizoen mag.....
Staat er met borden aangegeven waar het precies is!
Gj

Antwoord #2 Mei 07, 2006, 16:48:51
edit2Rapporteer  
Hmm.. dankje, kan je daar goed kiten ? welke windrichtingen etc?
Passie

Antwoord #3 Mei 07, 2006, 17:08:40
edit2Rapporteer  
in heel zeeland heb je heleboel spots... bijvoorbeeld... herkingen,grevelingendam,vrouwenpolder,brouwersdam, vuurtoren(brouwersdam),binneschelde,oesterdam,neeltjejans en er zullen er nog wel een aantal zijn..
als je herkingen, brouwersdam,en grevelingendam bij elkaar hebt.. kan je met alle windrichtingen varen..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.