Liefdes hulp

Marky Mark

Geen avatar

Mei 13, 2006, 04:59:00
edit2Rapporteer  
Aloha dudes & dudettes, ik kreeg vandaag een mailtje met de volgende text.

Hallo Mark,

Dit is voor jou waarschijnlijk een 'rare' mail om te lezen maar misschien maak je er 2 mensen heel gelukkig mee!!!
Ik hoop dat je even na wil gaan denken over het volgende:Ik ben een vrijgezelle vrouw van 36 en ben "op zoek" naar een leuke man.(is even wat anders he dan over surfen praten..haha) Afgelopen zaterdag heb ik op een feestje in Hoofddorp iemand leren kennen die ik heeeeeel leuk vind en voor zover ik begrepen heb was dit wederzijds. Alles wat ik van hem weet is dat hij in s-gravenzande woont, met zijn broer uit Monster op dat feest was, die broer reed in een audi (volgens mij A4 cabrio)donkere kleur. Hij vertelde dat zijn achtertuin zo'n beetje aan het strand grenst en hij veel aan kite-surfen doet. Ik ben dus eens gaan snuffelen via google naar ' kitesurfen s'-gravenzande' en kwam zo bij jou e-mailadres uit. Ik hoop dat jij toevallig weet wie deze (ongeveer 35-40 jarige) kite-surfer is. Wij zijn op dat feest allebei zo stom geweest geen telefoonnummers uit te wisselen dus kunnen elkaar verder niet bereiken.Het zou SUPER zijn als jij..of vrienden/familie weet wie hij is. Ik hoop snel iets van je te horen...Als ik hem vind ben je bij deze uitgenodigd op de bruiloft haha!!!

Groetjes Jennifer

Wie weet wie deze jongen is?

Stuur me een mailtje als je hem kent. info@kaaijschilders.nl

Help me want ik moet naar die bruiloft!
Antwoord #1 Mei 13, 2006, 13:48:31
edit2Rapporteer  
Marcc  schater

Mwaah 35/40.. dan valt marcc weer af
Merc
Gast
Antwoord #2 Mei 13, 2006, 18:16:38
edit2Rapporteer  
Succes met je dilemma!  schater
Marky Mark

Geen avatar

Antwoord #3 Mei 13, 2006, 18:27:25
edit2Rapporteer  
Aloha Dudes & Dudettes,

Vanmorgen aanvullende informatie ontvangen:

Weet geen naam, ook niet van broer.
Hij is ongeveer 1,90 lang, donker halflang haar, beetje slag erin en rommelig naar achter gestyled, niet heel slank..beetje stevig maar niet dik. Hij had toen een witte broek aan met een donkerblauw of zwart met geel shirt met achterop een grote oranje/gele bloem. Er schoot me net ook ineens te binnen dat hij regelmatig daar naar strandfeesten gaat in een strandtent. Hij weet trouwens ook mijn naam niet maar wel dat ik onder de naam jenny op een datingsite sta. Hoop dat je hiermee weer iets verder komt..

Help deze dame aan haar droomkiter!

Hang Loose, Marky Mark
Susan

Antwoord #4 Mei 13, 2006, 20:27:50
edit2Rapporteer  
whahahahahahahahhaahahah  ThumpsUp
wel echt coole spontane actie!! (kiss_kitesmiley)
bla
Gast
Antwoord #5 Mei 13, 2006, 21:35:45
edit2Rapporteer  
Als die kitesurft op 's gravenzande zal die wel lid zijn bij Northseasurfing.
Staat die hier toevallig niet tussen? http://www.northseasurfing.nl/surfalarm/surfalarm.php
Arctic_Monkey

Antwoord #6 Mei 13, 2006, 21:58:20
edit2Rapporteer  
haha geweldig, 2 mensen die elkaar ontmoeten en een heel forum helpt mee te zoeken, veel succes Wink
Susan

Antwoord #7 Mei 14, 2006, 00:42:56
edit2Rapporteer  
hihihi idd
en als ze bij elkaar zijn wil ik wel een foto van hun samen op het forum!!
want we willen wel de uitslag zien natuurlijk!;)
Marky Mark

Geen avatar

Antwoord #8 Mei 15, 2006, 16:00:24
edit2Rapporteer  
Aloha dudes & dudettes,

Na een weekend lang internet en e-mail verkeer is het geluk aan onze zijde. De droomprins van Jennifer is gevonden. Vanmorgen is er telefonisch contact geweest tussen die twee, en er komt zeker een vervolgafspraakje.

Allen bedankt voor jullie hulp namens mij en Jennifer!

Hang Loose, Marky mark
Joris

Antwoord #9 Mei 15, 2006, 16:08:35
edit2Rapporteer  
fotooooooos
Smeagol

Antwoord #10 Mei 15, 2006, 16:36:49
edit2Rapporteer  
...It wasn't me... (sealedlips_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Emiel

Antwoord #11 Mei 15, 2006, 19:48:17
edit2Rapporteer  
zoiets heb ik ook keertje gehad;
dagje wezen kiten op huizen en was wel lekker weer en er zaten ook badgasten op het strand.
kom ik savonds thuis en ga ff op de computer krijg ik dit mailtje:

heey,

Wij zijn 2 meisjes en we hebben je zien kitesurfen.
Het zag er echt stoer uit, kom je vaker daar?
Was je daar samen met dominique?
-xxx- 
     ons...

stuur fffies wat terug..

--
Dit mailtje is verstuurd door http://www.cu2.nl/fleur-flower
Pas als je een antwoord stuurt weet hij/zij je e-mailadres. Let op dat
er mensen zijn die voor o.a. commerciele doeleinden (spam) graag je
e-mailadres willen misbruiken!

ik meteen terugsturen wtf wie zijn jullie enz. blijkt dus dat ze een maat van mij mn naam hadden horen roepen of ik even zijn kite op wou gooien. zijn ze gaan googlen met emiel en kitesurfen. hadden ze een cu2 account van mij gevonden(was allang vergete dat ik da had) en mij een mailtje gestuurd... dan ben je toch helemaal gek???? ik heb egt een uur lang suf gelegen van het lachen op de stoel hahahaha kan er nu nog om lachen
Jarno

Geen avatar

Antwoord #12 Mei 15, 2006, 20:22:19
edit2Rapporteer  
dan ben je niet helemaal gek, dan ben je geil en heb je zin in sex?

had je wat terug gestuurd en is er nog wat uitgekomen?
Emiel

Antwoord #13 Mei 15, 2006, 20:39:21
edit2Rapporteer  
paar keer uit verbazing met ze op msn gepraat maar is niks uitgekomen, was al bezet en zij waren raar.
Susan

Antwoord #14 Mei 15, 2006, 23:17:32
edit2Rapporteer  
ik vind het wel coole acties ThumpsUp

maar...  ListenToMe WE WILLEN FOOOOOOTTTTOOOOOOOOOSSSSSS!!!!!!!!!!
Marky Mark

Geen avatar

Antwoord #15 Mei 16, 2006, 02:43:19
edit2Rapporteer  
Wacht geduldig af Suzan, Harry en Jennifer moeten eerst nog eens een keer afspreken voordat er uberhaubt foto's gemaakt kunnen worden. De bruiloft zal nog wel even duren.......
Susan

Antwoord #16 Mei 16, 2006, 03:52:15
edit2Rapporteer  
hahahahahhaha
Jarno

Geen avatar

Antwoord #17 Mei 16, 2006, 04:04:31
edit2Rapporteer  
vind wel dat we dan allemaal mogen komen...
Passie

Antwoord #18 Mei 16, 2006, 06:47:29
edit2Rapporteer  
Zou mooi zijn .. als je je chick zou ontmoeten met het kiten..
het zijn er zo weinig.. . je zou gewoon een vriendin moete hebben die ook kite..
dat is gewoon het beste... zoals marc, en thegreen

groeeeeten
Jarno

Geen avatar

Antwoord #19 Mei 16, 2006, 14:17:04
edit2Rapporteer  
neehoor, een vriendin die niet kite maar wel van t strand houdt en toevallig ook van fotograferen is ook echt niet verkeerd Grin
FunkyoneNL

Antwoord #20 Mei 16, 2006, 16:30:29
edit2Rapporteer  
whaha idd of ze maakt foto's of ze surft mee want anders is het best lastig om je aandacht te verdelen tussen je vriendin en kiten..... ff een tip als ze zeurt dan zeg je gewoon schat geloof me nou kiten staat helemaal niet tussen ons in hij hangt er tussen.... en dan vrolijk doorgaan dat je nog steeds naast haar slaapt whaha
Emiel

Antwoord #21 Mei 16, 2006, 17:38:39
edit2Rapporteer  
ik zat laatst te denken of ik het nou leuk vind als me vriendin meegaat naar het strand en als ze gaat kiten enzo(ze wil het wel). maar lijkt me niet relext eigenlijk... als ik ga kiten wil ik gewoon met me maten lol hebben en niet met me vriendin bezig zijn,die krijgt savonds wel weer dr aandacht. dus nu leer ik dr wakeboarden hehe
Jarno

Geen avatar

Antwoord #22 Mei 16, 2006, 19:38:31
edit2Rapporteer  
hehe way to go emiel Grin

ja tis een tweestrijd, kiten is toch iets van jezelf en als zij dan ook gaat kiten moet je der ook wel weer les geven enzo, kan voor jou weer een berg kostbare sessies minder zijn...

Maar ja met de auto op vakantie naar frankrijk om langs alle surfspots te rijden gaat er een stuk makkelijker in als ze zelf ook kite..

moeilijk moeilijk..
Susan

Antwoord #23 Mei 16, 2006, 23:49:38
edit2Rapporteer  
ik zat laatst te denken of ik het nou leuk vind als me vriendin meegaat naar het strand en als ze gaat kiten enzo(ze wil het wel). maar lijkt me niet relext eigenlijk... als ik ga kiten wil ik gewoon met me maten lol hebben en niet met me vriendin bezig zijn,die krijgt savonds wel weer dr aandacht. dus nu leer ik dr wakeboarden hehe

moet je zorgen dat zijzelf ook anderen kent op het strand om lol mee te hebben, je hoeft toch niet elke minuut dan bij haar te zijn? beetje ruimte is ook wel eens goed in een relatie loser
Emiel

Antwoord #24 Mei 17, 2006, 00:15:04
edit2Rapporteer  
je kent wle anderen op het strand waar ze lol mee kan hebben(ik ken dr via andere kiter) en ik hoef zeker niet elke minuut bij dr te zijn(zou ik gek worde joh) maar strand is niet zo groot en ik wel lekker kunnen lullen over bibsen en gek doen rondstuiteren over het strand, geen gek wijf hebben die loopt te zeuren dat ze het koud heeft hahahaha
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.