spruce
|
Dit topic komt als geroepen. Ben een beginner en woon in den haag. Heb reeds 1 les gehad, en heb plannen om eerst op oostvoorne te leren voordat ik in scheveningen ga. Zijn er die vanuit den haag richting oostvoorne gaan? Zoja dan zou ik heel graag mee willen rijden, aangezien OV naar Oostvoorne een hell of a job is
|
|
|
FunkyoneNL
|
he spruce wij gaan maar ik weet niet met hoeveel en wie maybe kan je mee spreken we ergens af.... ik hoor het wel groeten mike
|
|
|
FP
Gast
|
Ff een paar dagen niet gekeken. In het begin liep het niet zo storm met de reacties. Wel een paar via e-mail gehad. Ik woon in het Westland en probeer te oefenen in Oostvoorne. Ben een beetje gefrustreerd inmiddels, omdat ik al een maand niet meer de mogelijkheid heb gehad te kiten door mijn werk of het weer. Ik ben zelf niet zo technisch, maar kan iemand niet ff een eenvoudige website opzetten, met een messageboard puur voor beginnende kiters om info uit te wisselen en kite-afspraken te maken???
|
|
|
|
Pjoeloe
|
jow piepoltjes, hier nog een semi beginner. ik denk dat ik voor zaterdag m'n joker inzet gezien het morgen echt te moeilijk hard gaat waaien. heb gisteren ook nog ff aan het eind van de dag met een 8ie geprobeert, maar zo'n zenuwachtige kite is niet echt iets voor een beginner zonder kite ervaring. ben dan ook na een paar rakjes gekapt, te f*cking vlagerig.. maar better safe than sorry. denk dat zondag een betere optie is.
|
|
|
Merc
Gast
|
Paul niet zeiken! Die acht was prima de stroming was het probleem. Morgen gewoon ff kijken!! Nemen we toch mijn 5 mee! Mountainboard en de 2lijners mee, je zult versteld staan van de lol. gr. Merc
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha ik heb nog 2 lijner 5.5 slingshot gaat gewoon met die stoeien....
|
|
|
Susan
|
doe je mee susan zaterdag 12.0 uur samen windje pakken whaha beetje late reactie, sorry.. maar ik ga graag de uitdaging aan:P hahahhahhaha
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha jij boven of ik boven whaha...... ah en ik maar wachten........
|
|
|
Alferink
|
Nou, me les gehad, + me eerste 50m achtereen gestaan... Nu verder... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
spruce
|
Ff een paar dagen niet gekeken. In het begin liep het niet zo storm met de reacties. Wel een paar via e-mail gehad. Ik woon in het Westland en probeer te oefenen in Oostvoorne. Ben een beetje gefrustreerd inmiddels, omdat ik al een maand niet meer de mogelijkheid heb gehad te kiten door mijn werk of het weer. Ik ben zelf niet zo technisch, maar kan iemand niet ff een eenvoudige website opzetten, met een messageboard puur voor beginnende kiters om info uit te wisselen en kite-afspraken te maken???
Woon jij in Westland Den Haag? Ik namelijk ook en wil ook maar al te graag richting Oostvorne om te leren. Laat ff wat weten of stuur me mailtje
|
|
|
japstok
|
Yow! Nog een beginnende brabantse kiter hiero! Ik heb doordeweeks nogal eens tijd (afstuderen, heerlijk!) maar doordeweeks weinig vrienden, dus als er lotgenoten zijn die bij fatsoenlijke wind maandag, dinsdag en/of woensdag ook ergens in Zuid Holland gaan kiten?? Laat het weten! Altijd relaxed.
|
|
|
fd
Gast
|
Ik woon in het Westland. Denk dat ik het komende weekeinde wel weer naar Oostvoorne zal gaan als de wind goed is. Wat voor een kite heb jij? Ik heb samen met een neef een 14, maar een beetje varietie zou wel beter te zijn, want ik heb vandaag ook weer een geul door het duinlandschap gemaakt.
|
|
|
rEwd
|
trouwens Oostvoorne zelf is niet zo'n ramp met t OV... het stuk vanaf t centrum naar t autostrand is WEL klote als je moet lopen....
|
|
|
Passie
|
jij vies jong:)..
|
|
|
Susan
|
jij vies jong:).. hahaha pascal kan het allemaal ff niet meer aan jongens, ff dimme!
|
|
|
Qazzie
Geen avatar
|
ik zelf ben ook een beginner maar woon in het noorden van het land.. ga nu voornamelijk naar enkhuizen, schellinkhout, andijk of medemblik als ik het wat beter onder de knie heb probeer ik het wel op zee..
Ben ook 'beginnner' woon in Heiloo en ga naar ook naar Schellinkhout of Enkhuizen. Nog niet in Egmond geprobeerd. Eerst maar eens op het 'veilige' IJsselmeer.
|
|
|
|
fabi
Gast
|
Pas vanaf september kan ik elke zondag gaan kiten. Ik ben beginner en zit ook liever te ploeteren met andere beginners dan alleen de show te stelen! Ik kom uit Noord Antwerpen (woon pal aan de grens met NL), dus ieder op mijn weg naar de Ooster- en Westerschelde regio kan ik eventueel mee oppikken! Geef me gerust een seintje als het zover is!
|
|
|
Merc
Gast
|
trouwens Oostvoorne zelf is niet zo'n ramp met t OV... het stuk vanaf t centrum naar t autostrand is WEL klote als je moet lopen.... of je neemt een taxi vanaf het hotel naar de parkeerplaats. Das niet zo duur.
|
|
|
Stuff
Geen avatar
|
Ik woon in het Westland. Denk dat ik het komende weekeinde wel weer naar Oostvoorne zal gaan als de wind goed is. Wat voor een kite heb jij? Ik heb samen met een neef een 14, maar een beetje varietie zou wel beter te zijn, want ik heb vandaag ook weer een geul door het duinlandschap gemaakt.
Kom ook uit et westland en heb een 11, (zelfs dat is met die wind van de afgelopen dagen moeilijk te houden) maar stuur maar een pm ofzo als je gaat!
|
|
|
Alferink
|
Wordt er nog gekite ????? (geschokt_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie
|
Er wordt alleen maar geouwhoert
|
|
|
robin..
|
heyyyyyyy
zijn hier ook nog gasten die ongeveer 15 zijn (beginner) en in de buurt van amsterdam wonen
stuur effe een mailtje of PB
groet robo
|
|
|