Beginnende kitesurfer gezocht

Alferink

Antwoord #25 Mei 19, 2006, 05:20:02
edit2Rapporteer  
yup wel beter dit ik ga zaterdag naar oostvoorne wie gaan er nog meer mail maar op get_funky_to_me@hotmail.com we kunnen eventueel ergens met meerdere afspreken en dan daar knallen.....

Ik ga zaterdag lessen, telt dat ook 

maar dat zal wel niet door gaan, gezien de voorspellingen  (geschokt_kitesmiley) :Smiley (vlagen á 80 km/h)

maar voor als ik het "geleerd" heb, zal k dit topic wel ff onthouden  (grinnik_kitesmiley)
spruce

Antwoord #26 Mei 19, 2006, 05:20:18
edit2Rapporteer  
Dit topic komt als geroepen.
Ben een beginner en woon in den haag.
Heb reeds 1 les gehad, en heb plannen om eerst op oostvoorne te leren voordat ik in scheveningen ga. Zijn er die vanuit den haag richting oostvoorne gaan? Zoja dan zou ik heel graag mee willen rijden, aangezien OV naar Oostvoorne een hell of a job is Smiley
FunkyoneNL

Antwoord #27 Mei 19, 2006, 05:34:46
edit2Rapporteer  
he spruce wij gaan maar ik weet niet met hoeveel en wie maybe kan je mee spreken we ergens af....
ik hoor het wel groeten mike
FP
Gast
Antwoord #28 Mei 20, 2006, 01:21:41
edit2Rapporteer  
Ff een paar dagen niet gekeken. In het begin liep het niet zo storm met de reacties. Wel een paar via e-mail gehad. Ik woon in het Westland en probeer te oefenen in Oostvoorne. Ben een beetje gefrustreerd inmiddels, omdat ik al een maand niet meer de mogelijkheid heb gehad te kiten door mijn werk of het weer. Ik ben zelf niet zo technisch, maar kan iemand niet ff een eenvoudige website opzetten, met een messageboard puur voor beginnende kiters om info uit te wisselen en kite-afspraken te maken???
FunkyoneNL

Antwoord #29 Mei 20, 2006, 02:00:56
edit2Rapporteer  
is er al
http://groups.msn.com/kiterszuidholland/_whatsnew.msnw see ya
Pjoeloe

Antwoord #30 Mei 20, 2006, 02:29:07
edit2Rapporteer  
jow piepoltjes, hier nog een semi beginner. ik denk dat ik voor zaterdag m'n joker inzet gezien het morgen echt te moeilijk hard gaat waaien. heb gisteren ook nog ff aan het eind van de dag met een 8ie geprobeert, maar zo'n zenuwachtige kite is niet echt iets voor een beginner zonder kite ervaring. ben dan ook na een paar rakjes gekapt, te f*cking vlagerig.. maar better safe than sorry.
denk dat zondag een betere optie is.
Merc
Gast
Antwoord #31 Mei 20, 2006, 03:47:03
edit2Rapporteer  
Paul niet zeiken! Die acht was prima de stroming was het probleem.  Joepie
Morgen gewoon ff kijken!! Nemen we toch mijn 5 mee!
Mountainboard en de 2lijners mee, je zult versteld staan van de lol.  YeSS

gr. Merc
FunkyoneNL

Antwoord #32 Mei 20, 2006, 05:05:16
edit2Rapporteer  
whaha ik heb nog 2 lijner 5.5 slingshot gaat gewoon met die stoeien....
Susan

Antwoord #33 Mei 20, 2006, 14:36:15
edit2Rapporteer  
doe je mee susan Wink zaterdag 12.0 uur samen windje pakken whaha

beetje late reactie, sorry.. maar ik ga graag de uitdaging aan:P hahahhahhaha
FunkyoneNL

Antwoord #34 Mei 20, 2006, 22:05:30
edit2Rapporteer  
whaha jij boven of ik boven whaha...... ah en ik maar wachten........
Alferink

Antwoord #35 Mei 20, 2006, 23:26:38
edit2Rapporteer  
Nou, me les gehad, + me eerste 50m achtereen gestaan... ThumpsUp

Nu verder... (grinnik_kitesmiley)
spruce

Antwoord #36 Mei 21, 2006, 00:21:47
edit2Rapporteer  
Ff een paar dagen niet gekeken. In het begin liep het niet zo storm met de reacties. Wel een paar via e-mail gehad. Ik woon in het Westland en probeer te oefenen in Oostvoorne. Ben een beetje gefrustreerd inmiddels, omdat ik al een maand niet meer de mogelijkheid heb gehad te kiten door mijn werk of het weer. Ik ben zelf niet zo technisch, maar kan iemand niet ff een eenvoudige website opzetten, met een messageboard puur voor beginnende kiters om info uit te wisselen en kite-afspraken te maken???

Woon jij in Westland Den Haag? Ik namelijk ook en wil ook maar al te graag richting Oostvorne om te leren. Laat ff wat weten of stuur me mailtje
japstok

Antwoord #37 Mei 21, 2006, 00:35:51
edit2Rapporteer  
Yow! Nog een beginnende brabantse kiter hiero! Ik heb doordeweeks nogal eens tijd (afstuderen, heerlijk!) maar doordeweeks weinig vrienden, dus als er lotgenoten zijn die bij fatsoenlijke wind maandag, dinsdag en/of  ThumpsUp woensdag ook ergens in Zuid Holland gaan kiten?? Laat het weten! Altijd relaxed.
fd
Gast
Antwoord #38 Mei 29, 2006, 23:13:17
edit2Rapporteer  
Ik woon in het Westland. Denk dat ik het komende weekeinde wel weer naar Oostvoorne zal gaan als de wind goed is. Wat voor een kite heb jij? Ik heb samen met een neef een 14, maar een beetje varietie zou wel beter te zijn, want ik heb vandaag ook weer een geul door het duinlandschap gemaakt.
rEwd

Antwoord #39 Mei 30, 2006, 01:24:29
edit2Rapporteer  
trouwens Oostvoorne zelf is niet zo'n ramp met t OV... het stuk vanaf t centrum naar t autostrand is WEL klote als je moet lopen.... Smiley
Passie

Antwoord #40 Mei 30, 2006, 02:12:27
edit2Rapporteer  

jij vies jong:)..
Susan

Antwoord #41 Mei 30, 2006, 02:25:56
edit2Rapporteer  

jij vies jong:)..

hahaha pascal kan het allemaal ff niet meer aan jongens, ff dimme!
Qazzie

Geen avatar

Antwoord #42 Mei 30, 2006, 03:29:27
edit2Rapporteer  
ik zelf ben ook een beginner maar woon in het noorden van het land.. ga nu voornamelijk naar enkhuizen, schellinkhout, andijk of medemblik als ik het wat beter onder de knie heb probeer ik het wel op zee..

Ben ook 'beginnner' woon in Heiloo en ga naar ook naar Schellinkhout of Enkhuizen. Nog niet in Egmond geprobeerd. Eerst maar eens op het 'veilige' IJsselmeer.
looking-g
Gast
Antwoord #43 Mei 30, 2006, 19:18:12
edit2Rapporteer  
Heb eenzelfde soort oproep geplaatst op
http://www.jumpteam.nl/jts2/mbartikel.php?mb_id=925
echter niet een reactie misschien hier
fabi
Gast
Antwoord #44 Mei 30, 2006, 22:51:57
edit2Rapporteer  
Pas vanaf september kan ik elke zondag gaan kiten. Ik ben beginner en zit ook liever te ploeteren met andere beginners dan alleen de show te stelen!
Ik kom uit Noord Antwerpen (woon pal aan de grens met NL), dus ieder op mijn weg naar de Ooster- en Westerschelde regio kan ik eventueel mee oppikken!
Geef me gerust een seintje als het zover is!

Merc
Gast
Antwoord #45 Mei 31, 2006, 00:58:56
edit2Rapporteer  
trouwens Oostvoorne zelf is niet zo'n ramp met t OV... het stuk vanaf t centrum naar t autostrand is WEL klote als je moet lopen.... Smiley

of je neemt een taxi vanaf het hotel naar de parkeerplaats. Das niet zo duur.
Stuff

Geen avatar

Antwoord #46 Juni 01, 2006, 17:58:11
edit2Rapporteer  
Ik woon in het Westland. Denk dat ik het komende weekeinde wel weer naar Oostvoorne zal gaan als de wind goed is. Wat voor een kite heb jij? Ik heb samen met een neef een 14, maar een beetje varietie zou wel beter te zijn, want ik heb vandaag ook weer een geul door het duinlandschap gemaakt.

Kom ook uit et westland en heb een 11, (zelfs dat is met die wind van de afgelopen dagen moeilijk te houden)

maar stuur maar een pm ofzo als je gaat!
Alferink

Antwoord #47 Augustus 03, 2006, 21:21:45
edit2Rapporteer  
Wordt er nog gekite ?????  (geschokt_kitesmiley)  (hangloose_kitesmiley)
Molliebollie

Antwoord #48 Augustus 03, 2006, 21:35:46
edit2Rapporteer  
Er wordt alleen maar geouwhoert
robin..

Antwoord #49 Augustus 03, 2006, 21:45:07
edit2Rapporteer  
heyyyyyyy

zijn hier ook nog gasten die ongeveer 15 zijn (beginner) en in de buurt van amsterdam wonen 

stuur effe een mailtje of PB

groet robo

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.