Le Coq
Gast
|
De hoogte van de bekeuring voor het kitesurfen op plaatsen waar dit niet is toegestaan is volgens het Feitenboekje voor 2006 vastgesteld op €130,- (feitnummer W 160 b)
|
|
|
LEAF
|
Damn voor dat bedrag kun je een mooie trapeze kopen dus maar een beetje oppassen en hopen dat er niet nog meer plekken verboden worden.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De hoogte van de bekeuring voor het kitesurfen op plaatsen waar dit niet is toegestaan is volgens het Feitenboekje voor 2006 vastgesteld op €130,- (feitnummer W 160 b)
Volgens mij weet geen enkele diender dat feitnummer(feitnummer W 160 b) te vinden Bovendien moet er wel heel wat gebeuren willen ze ervoor gaan schrijven.... In Zeewolde staat om de 20 meter een bord met verboden voor honden en wat schets mijn verbazing...dat strand ligt bijna naast het bureau en iedere dag komt er wel een paar keer een patrouille langs maar ik heb ze nog nooit iemand zien aanspreken laat staan schrijven...... (grinnik_kitesmiley) En ik erger mij er kapot aan dat ik in de stront van een andermans hond moet stasppen terwijl er 40 m verderop een hondenstrand is... En als ik dan een eigenaar erop aan spreek dan zegt hij dood leuk... bij dat hondenstrand ligt allemaal honden poep dus daar ga ik niet liggen..... (hi.hi.. snap jij hem)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
tja ik heb nog nooit persoonlijk van iemand gehoord dattie bekeurd is voor kiten... zelf ook nooit meegemaakt heb alleen van verhalen gehoord dat mensen van t water zijn gehaald, maar daar blijft t bij En ja zolang wij niet met zn allen op druk bevolkte zomerse stranden onze moordwapens oplaten zal dat ook allemaal wel meevallen
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Ik werd bekeurd voor eur30 voor het neerlaten van kites in het vogelrustgebied. Daarnaast diverse snelheidsovertredingen onderweg naar kitespots.
Groet Tomislav
|
|
|
johannn
Gast
|
Ik heb 50 euro parkeerbelasting betaald in Muiderberg
|
|
|
alexfloor
|
Ik werd za op de terugweg geflitst met 150.... kwam van kite les af... en die was niet eens door gegaan ;o(
|
|
|
KiteDemon
|
Ha ha ....Tomi, ze hadden je toen eerst moeten waarschuwen voordat ze gingen schrijven. Je bent gewoon voor 30 euries genaaid!!
|
|
|
TijN
|
Parking @ noordwijk tot een bepaalde datum gratis was al verlopen!! oei oei 50 euro
|
|
|
Psychotic
|
Nope, nog niet en ben volgens officiele feiten dan al sinds het veranderen van de BPR wildvaarder, zolang je geen problemen veroorzaakt (drukke stranden, scheepvaart, rotzooi maken) valt het allemaal wel mee
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
zijn dus niet echt kite boetes... (1tje daagelaten, maar dat was het neerlaten ervan..)
Maar het echte varen??
|
|
|
|
larssmits
Gast
|
mag je in oostvoorne wel varen voorbij de bordjes? of daarachter alleen niet aan land komen?
|
|
|
Molliebollie
|
Wat een k*tpurno's die smerissen
|
|
|
Le Coq
Gast
|
Kitespullen in beslag nemen mogen ze dus niet doen!!! Je kan hooguit een bekeuring krijgen! Als je met je fiets ergens fietst waar dat niet mag nemen ze je fiets toch ook niet in beslag??
|
|
|
Ruben..
|
das idd wel genaaid.. kitespullen inneme
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als ik het goed lees dan is deze boete niet uitgedeeld ivm het kiten maar ivm het zich bevinden in een natuur gebied.. Ook het bedrag wijkt af (kiten feit W160b 130,- euro) En inderdaad ze kunnen je spullen niet inbeslag nemen.. Maar we hebben hier dus waarschijnlijk te maken het soort van boswachters (grinnik_kitesmiley) Maar dus niet met de gewone .. Dus tot nu toe zijn er nog 0 bekeuringen uitgedeeld Ps voor windsurfen in de vaargeul is ook een bedrag van 130,-euries weggelegd... Die heb ik ook nog nooit gehad (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ik ben vorig jaar door de politie (met een rubberboot) van het water gehaalt op het veluwemeer bij Harderwijk ,ze gaven nog geen bekeuring,Maar wel een laatste waarschuwing ,Dat was in augustus 2005 ,de diender vertelde dat ze zeker in de zomermaanden er streng op gaan letten dat er niet gekitesurft wordt op het Veluwemeer ,Nadat hij mij gewaarschuwd had gingen ze ook naar andere kiters en die kregen het zelfde verhaal te horen ...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het schrijven van een bekeuring voor een is volgens mij heel lastig..Want (Neem bv Harderwijk) waar is de provincie,gemeente grens en het water valt niet binnen de gemeente grens.. DUS volgens mij is het gewoon BLUF en blijft het bij waarschuwen
|
|
|
Maurits
|
Gaat idd nergens over, je las eerst de verhalen dat er kiters van het water af werden gehaald, en hun board niet meer mochten ophalen. De kite werdt in beslag genomen enzo. Wat doen we verkeerd??? Surfen kan net zo gevaarlijk zijn! Maar wil hier geen duscussie creeren duz. Maar jah niets aan te doen, als ze alles blijven verbieden wordt het strax takke druk op verschillende spots, met name schellinkhout.... Zorgt dat weer voor gevaren, en komen er vanzelf weer spots open. Elk voordeel heb ze nadeel en andersom
|
|
|
enrico
Gast
|
bij mij was het gewoon de pollitie die dus wel de boel in beslag nam met nog wat mooie fotos van het zo gennoemde strafbaarefeit en ze mogen het dus wel
|
|
|
|
jeffrey
|
dat is altijd minder,kon je je eigen er neit uit lullen ?
|
|
|
nik
Gast
|
he ik was van de zomer in rosas daar moest je inderdaad ook oppassen want de guardia civil vaart bijna over je heen als je op het verkeerde stekkie bent. en ze hadden een beste boot liggen . nik kop egmond aan zee
|
|
|