Pas op vandaag! Windvlagen tot wel 9 Bfrt!

andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #25 Mei 21, 2006, 02:54:29
edit2Rapporteer  
Nee jarno het was gewoon prima , had je gewoon mijn 7 moeten pakken hehe
Mitchel_12000

Antwoord #26 Mei 21, 2006, 03:01:30
edit2Rapporteer  
Jongens, geloof mij, het sucks om lichtgewicht te zijn. Ik heb mijn 8 meter even opgegooid, gevraagd of iemand mij even kan vasthouden. Gelukkig heb ik dat gevraagd want die gozer moest me toch even goed vasthouden, anders was ik gewoon gelift. Maar meteen weer neergelaten. Jammer, maar morgen weer een dag
Nicolas

Antwoord #27 Mei 21, 2006, 03:08:08
edit2Rapporteer  
ik vind het een voordeel om lichtgewicht te zijn hoor. We moeten niet zo'n grote kites gebruiken, kleinere kites zijn (vind ik) veel beter... Toch voor freestyle. We kunnen dan ook het sneltst op het water, en ja al de andere voordelen... Ik weeg maar 58kg  ThumpsUp Zelfs vandaag met een 4 - 6 m² moet het lukken, maar vandaag vond ik het niet de moeite om te gaan... gevaarlijke vlagen, buien, golven,... Zo'n dagen vermijd ik liever  ThumpDown
tom_beul
Gast
Antwoord #28 Mei 21, 2006, 03:10:55
edit2Rapporteer  
FUCK LICHTGEWICHT... KOM IK AAN MET 40KILO

Vandaag takoon nog wat gevlogen,m 4.5 op 20 meter lijnen... echt wel chill! kungfu's waar ik gelijk met mijn kite hang!
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #29 Mei 21, 2006, 03:19:45
edit2Rapporteer  
Op meetnetten kun je zien dat de hardste wind vandaag in Zuid-Holland was. Ik kon met mijn 70kg mijn Vegas ook niet houden, ben daarom maar het water niet op gegaan. Was wel balen, maar gelukkig komt deze harde wind niet zo heel vaak voor.
LEAF

Antwoord #30 Mei 21, 2006, 03:40:13
edit2Rapporteer  
Uiteindelijk hebben de lichtgewichten voordeel want hoe vaak waait het nou zoals de afgelopen dagen? Minimaal dus en bij minder wind kunnen de lichtgewichten sneller met kleine maten varen en sneller met minder wind. Het was vandaag hoe dan ook oppassen en heb zeker een uur naar het water staan kijken voor ik besloot te gaan kiten.  Ik had het in iedergeval goed naar mijn zin met mij 8m vandaag na een uur of 13:30 tot 16:30 daarna werd ie echt wat te hard. Weeg 90 kilo dus zie mij zelf als zwaargewicht.
kitertjuh

Antwoord #31 Mei 21, 2006, 03:52:08
edit2Rapporteer  
@ wasbeer.
ben volgende week zeker  @zwin, Woensdag avond tot zondag avond.
Maar als er zo veel wind is zal er niet veel van komen van het vliegerfeest. Maar zoiso vrijdag,zaterdag en zondag naar PKRA
Sake
Gast
Antwoord #32 Mei 21, 2006, 16:49:33
edit2Rapporteer  
borsele idem, te hard vanmiddag.. was er nog eentje bezig met een zes...

kheb met mn 10 nog heeeeel even op t water gestaan, maar neeee te hard!

morgen leuker! sochtends met mn 10 smiddags spelen met mn 14... naar ik hoop ..

Rond 5 uur was er nog een met 8m bezig. Om 2 a 3 uur waaide het zelfs niet te hard voor 12m. Bad timing van je blijkbaar.

BTW Er was nog iemand aan 't filmen. Krijgen we dat nog eens te zien?
piede

Antwoord #33 Mei 21, 2006, 20:24:40
edit2Rapporteer  
Haha, we hebben het toch over zaterdag 20 mei 2006???
Heb vanaf half elf tot kwart over 2 op een meer in groningen gestaan, met een fuel 9, wat heerlijk kiten was. Ene keer helemaal gedepowered gevaren andere keren strap helemaal open.

Om kwart over 2 van het water gegaan om mn 14 te pakken. Opgepompt, was de wind zo goed als weg! Nog poos staan wachten en was uiteindelijk na 3 kwartier rijden om 6 uur thuis zonder nog weer gekite te hebben!

Wat kan het dan raar lopen in ons kippelandje....
prokiter

Antwoord #34 Mei 21, 2006, 21:12:04
edit2Rapporteer  
Heyy,

Ik ben gisteren (zaterdag) naar harderwijk geweest......En zeker vaag windje..... Huh

Maar zeker niet te hard......... ThumpsUp.....was er om half 1....totaal geen wind.........waaathh dacht ik.....een storm in nederland en op harderwijk is het bijna windstilll.     schater....

Maar om een uur of half 2 begon het echt ineens een goede 6 te blazen.....nam na een 15min weer een beetje af......vanaf toen echt super lekker een goede 2,30 uur kunnen varen met m'n 12m2 vegas.

Dus zeker niet te hard.....en zeker een lekkere sesie.... Joepie

Alleen toen ik wou stoppen.....trok ik aan m'n safty om van het water te gaan.....maar die werkte niet helemaal flex......hij bleef half aan m'n powerlijnen hangen..... ThumpDown.....maar kwam snel iemand te hulp.....maar weet nog steeds niet waar het aan lag.....heb het naderhand nog gecheckt.....maar alles zat en werkte goed......dusss...maja...is goed afgelopen.... ThumpsUp

Greetings...The Pro Kiter....Arwin Lubbers
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.