f-one board opwijk aan zee?

justkitehigh

Berichten: 152
Mei 22, 2006, 04:54:14
edit2Rapporteer  
wie o wie is er op wijk aan zee een f-one board verloren, ik zag namelijk een paar strandwandelaars met een f-one board lopen en vroeg aan ze of ze hem gevonden hadden. ze hadden hem inderdaad gevonden ik bood aan om hem over te pakken en via internet of op strand zelf het board terug te geven aan de eigenaar, maar ze stonden er op hem naar politie van beverwijk te brengen. Of ze dit ook werkelijk hebben gedaan weet ik niet maar mocht je hem kwijt zijn dan weet je nu waar je hem eventueel zou kunnen vinden

suc 6
justkitehigh
fluks
Gast
Antwoord #1 Mei 22, 2006, 05:09:07
edit2Rapporteer  
Ik ben vandaag inderdaad een FONE boardje verloren, een sk8 128 uit 2005. ga morgen meteen bellen en hopen dat dit mijn boardje is. heel erg bedankt voor het melden op de site!
Al

Berichten: 7
Antwoord #2 Juni 05, 2006, 02:09:00
edit2Rapporteer  
Die is dus niet naar de politiebureau in Beverwijk gebracht. Degene van wie hij is, heeft verschillende keren gebeld naar dat bureau. En die weten van niets. Dus wat die strandwandelaars er wel mee hebben gedaan mag joost weten.  (angry_kitesmiley)
Joost--

Geen avatar

Berichten: 1016
Antwoord #3 Juni 05, 2006, 06:12:31
edit2Rapporteer  
srry ik weet het niet
La Flauwurhman

Berichten: 866
Antwoord #4 Juni 05, 2006, 06:43:25
edit2Rapporteer  
srry ik weet het niet

Hahaha was te verwachten
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.