kijk dat bedoel ik nu

Idefixe

Mei 22, 2006, 22:56:05
edit2Rapporteer  
( ter kennisname, moet het toch ff kwijt)
afgelopen week weer een vette diskussie hier gehad over het wel of niet kopen in Duitsland en dat de nederlandse shops net zo goed zijn als de Duitse shops.
Ik sta dus niet negatief tegen de Nederlandse shops en wil m'n eurries best wel uitgeven aan een Nederlandse shop. Ik zie dus op een site van één van de grotere Nederlandse shops de kites die ik wil kopen bij de 2e hands afdeling staan. Ik reageer via de site van de shop  en krijg een antwoord dat het om een bèta versie van de site gaat en mijn bericht niet aankomt, of ik zo vriendelijk wil zijn om mijn bericht naar ....@.... te sturen. Dat is op zich al errug knullig,  zaken doen via een site die (nog) niet helemaal werkt  (shame_kitesmiley)
Ik stuur dus mijn mail naar het opgegeven mailadres en wat schetst mijn verbazing? Ik krijg m'n mail direkt weer terug met de boodschap "adres onbekend". Ik ben er dus nu helemaal klaar mee.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #1 Mei 22, 2006, 22:58:18
edit2Rapporteer  
waarom dan weeeer een nieuw topic hierover openen?
Idefixe

Antwoord #2 Mei 22, 2006, 22:59:49
edit2Rapporteer  
Jarno je hebt helemaal gelijk. Ik ben gewoon ff echt pissed dus en moest het ff kwijt...
sorry hoor. Gooi er maar een slot op jongens.
slufterhufters.com

Antwoord #3 Mei 22, 2006, 23:01:14
edit2Rapporteer  
Idd, weer slap gezeik en alles op 1 hoop gooien.

Doe jezelf een lol en haal ze daar maar hoor, sla vooral de goede shops over hier, ik weet er iedergeval 1 waar je zeer welkom bent en je zeer goede deals krijgt.

Bellen of mailen heeft weinig zin, in het echt langs komen en zeer serieus iets willen kopen in de desbetreffende shop en je zal zien dat je onder het genot van een bak slootwater met een goede deal de winkel uit loopt.
kitertjuh

Antwoord #4 Mei 22, 2006, 23:14:26
edit2Rapporteer  
wat wel is(weet niet of het al in andere topics gezzegd is)
in duitsland zit er geen importeur tussen
en in nederland wel dus in nederland zijn de prijzen vaak hoger.
In duitsland zetten veel shops hun prijzen NIET op internet(mag niet denk ik) Heel vaak krijg je andere prijzen als je belt/mailt.
Hoe het met de garantie zit weet ik niet. een vriend van me ZWEERT er bij om in duitsland te kopen (audioapparatuur tot kites ) en hij heeft nooit problemen.

het is volgens mij ook wel welke winkel je uitzoekt
Idefixe

Antwoord #5 Mei 22, 2006, 23:20:32
edit2Rapporteer  
Heren en dames.... Niet weer allemaal gaan diskussiëren over wel of niet Nederland / Duitsland ik wilde gewoon ff m'n ei kwijt....
plaaggeest

Antwoord #6 Mei 22, 2006, 23:29:35
edit2Rapporteer  
Heren en dames.... Niet weer allemaal gaan diskussiëren over wel of niet Nederland / Duitsland ik wilde gewoon ff m'n ei kwijt....

Tja je wakkert het vuur zelf aan idefixe! Je kan verwachten dat je een discussie krijgt.
CHRIZZZZ

Antwoord #7 Mei 23, 2006, 00:46:24
edit2Rapporteer  
btje vaag om na dat al gestrestt te raken en een oordeel te maken. K zou gewoon lkkr bellen, werkt altijd.
Pbter

Geen avatar

Antwoord #8 Mei 23, 2006, 00:56:31
edit2Rapporteer  
geen importeur in duitsland?
lijkt me heel erg sterk
Naish........what else???

Antwoord #9 Mei 23, 2006, 01:01:11
edit2Rapporteer  
Ik zou gewoon,................. ZELFMOORD PLEGEN!
Psychotic

Antwoord #10 Mei 23, 2006, 01:15:28
edit2Rapporteer  
wat nou naar de shop gaan? je weet wat je wilt, je zoekt het uit via inet en 2 dagen later in huis. Ik erger me ook al tijden aan de div shops die veel in de winkel hebben liggen maar niet de moeite nemen om dit op de site te zetten of zelf maar hun email fatsoenlijk af te handelen....

Nadeel hiervan is, ik heb wat besteld in DLD maargoed was helaas uitverkoccht (niet op de site vermeld) dus dat duurt ff wat langer ThumpDown
Bluecupra

Antwoord #11 Mei 23, 2006, 01:33:03
edit2Rapporteer  
Omdat je een slechte ervaring hebt met één shop koop je maar niet meer in NL? Zou dan eerder gaan kijken bij een andere shop. Kom zelf al enige tijd bij dezelfde shop en kan daar prima prijzen krijgen. Hoef daar echt niet voor naar Duitsland. Daarnaast is de service meer dan prima geregeld!

Jeffrey
naish23

Geen avatar

Antwoord #12 Mei 23, 2006, 01:57:09
edit2Rapporteer  
Kan het toch niet laten dit even te melden: was op zoek naar een vegas 16 uit 2005, een shop in NL had 'm liggen, gebruikt voor 600 en ik heb 'm net in Duitsland gekocht voor 450 spiksplinternieuw incl. verzekerde verzending! Een shop die mij een 12 aanbiedt voor dezelfde prijs kan me mailen, kom ik 'm morgen halen.
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #13 Mei 23, 2006, 02:28:54
edit2Rapporteer  
Haha, snel kopen jongs want per 1 januari 2007 gaat de BTW in Duitsland naar normale waarden...
Merc
Gast
Antwoord #14 Mei 23, 2006, 02:41:54
edit2Rapporteer  
waarom dan weeeer een nieuw topic hierover openen?

Inderdaad!

Maar ehh....         @ Idefix .....
moet je maar een betere winkel benaderen. Ik ben super blij met onze oosterburen. Een vriend van me heeft er lijnen gekocht en die waren binnen een week in huis. Scheelde toch weer 20 eurie!!!
Ik heb er mijn mountainboard gekocht en dat scheelde me 30 eurie. Was ook binnen een week in huis.
Dusssss.....
zagy

Antwoord #15 Mei 23, 2006, 02:59:38
edit2Rapporteer  
ik heb er ook over gehad, maar doe het voor geen goud.
Ik ga altijd naar telstar en krijg daar echt top-service en goede prijzen.
Maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar voor mezelf ben ik er uit
snip

Antwoord #16 Mei 23, 2006, 03:23:51
edit2Rapporteer  
dan reageer ik hier nu ook nog ff op heb vandaag prijzen binnen gekeregen van een jongen uit amerika en ga waarschijnlijk morge me nieuwe kites bestellen en jawel ze komen uit amerika.

ik ga bestellen
naish torch2 8m kompleet
naish torch2 12m kompleet
naish raven2 16m kompleet

na een beetje onderhandelen kwam ik op een prijs van 2280 euro voor de hele set inclusief alles verzendkosten enz.

nou niet gelijk allemaal gaan roepen je moet invoerrechten gaan betalen enz. want dat hoeft niet dat heb ik uitgezocht.

wat ik wil zeggen als ik dit allemaal in NL had gekocht was ik zeker zon 3500 euro kwijt geweest. dat vind ik toch wel een heel groot verschil
Bluecupra

Antwoord #17 Mei 23, 2006, 03:30:27
edit2Rapporteer  
Dan ga je volgens mij uit van de NL advies prijzen.
Didier N
Gast
Antwoord #18 Mei 23, 2006, 04:17:15
edit2Rapporteer  
idd, kan alleen maar beamen wat bluecupra zegt, ga niet enkel uit van de prijzen die in bijvoorbeeld de laatste acces staa.
Heb zelf vrijdag jl  Torch2 8-10 en 14 gekocht en de prijs lag een stuk onder de 3500.
Papa

Geen avatar

Antwoord #19 Mei 23, 2006, 04:45:37
edit2Rapporteer  
ik heb de sol gekocht in duitsland v 450 inc verzenden (waren er wel 2) en heb vernomen van Eurofun dat dat bijna tegen inkoopsprijzen is en hun t er niet v konden leveren... Miss wel v wat meer en ehbje garantie en die shit in nl maar aangezien we neit allemaal de rijkste zijn of gesponsord worden koopt iedereen t liefst t beste en nieuwste materiaal v t minste geld... En mochten onze buren goedkoper zijn dan gaan mensen daar vanzelf naartoe ja...
Jarno

Geen avatar

Antwoord #20 Mei 23, 2006, 04:51:54
edit2Rapporteer  
grappig dat er dan mensjes zijn die hier voor de vierde of vijfde keer hetzelfde verhaal gaan vertellen over waarom ze voor duitsland of nederland kiezen,

geef mij maar australie, daar schijnt de zon veel vaker! jeeej
Jetset_nl
Gast
Antwoord #21 Mei 23, 2006, 15:41:05
edit2Rapporteer  
He hallo,

Ik wil aankomende maand een kite gaan halen nu zie ik hier allemaal gelul over duitsland. Kan iemand mij misschien een paar goede shops in duitsland geven, dan kan ik daar eens mooi checken. BTW iemand nog goed idee wat voor kite te halen voor rond de €500,00? Ik heb namelijk bij die monkey kites zitten kijken is dat wat?
naish23

Geen avatar

Antwoord #22 Mei 23, 2006, 15:45:13
edit2Rapporteer  
www.windsurf.de
www.bigboysports.de
www.surfpirates.de
www.ebay.de
adrenalin

Antwoord #23 Mei 23, 2006, 15:59:10
edit2Rapporteer  
www.surfers-p.de

Surfers Paradise,

In Maart een Waroo 14 besteld, is gisteren verstuurd, vanmorgen binnen!  (grinnik_kitesmiley)

Levering duurde wel T*fus lang, maar dat was de schuld van Best.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #24 Mei 23, 2006, 16:01:55
edit2Rapporteer  
www.morethanboards.com

Besteld, betaald, opgestuurd en werd zelfs nadat ze twee keer bij mij thuis waren geweest toen ik er niet was op mn school afgeleverd

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.