Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
nee claudia ik vaar met de boot veel bij ijburg om te wakeboarden maar als ik wat wil gaan drinken in de keet dan kan ik hem niet ankeren dus moet er snel 1 hebben
|
|
|
Claudia
|
Ok, ik kijk wel ff hiero bij de lidl of ze hem hebben goed?
|
|
|
patje
Gast
|
is goed claudua als ze het niet meer hebben dan haal ik hem wel hier voor je dan hijs ik je wel in het pak
|
|
|
Claudia
|
Huh? Ik hoef hem niet hoor.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
haha die patje stiekeme versierder (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
Elroy
|
Ik heb hem hoor! Het pak is 5 mm dik! Lekker warm dus Ziet er allemaal degelijk uit. Ritsjes erop zodat je hem ook nog aan en uit kan trekken (geschokt_kitesmiley) Ik ben er blij mee
|
|
|
Idefixe
|
Da's wel makkelijk ja ( dat je hem kunt aan- en uit-trekken) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Elroy
|
Klopt! bij me vorige pak (voor zover je het een pak kon noemen : ) ging dat wat minder (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
WIMPIII
|
Heb er vanochtend ook een gepast maar past helaas voor geen meter. Maten zijn ook ietwat vreemd. Bij maat l/xl gaven ze een lengte tot 1.95 m met een gewicht tussen de 85 en 105 kg. Dan moet je toch wel stevig gebouwd zijn. ik ben 1.91 en weeg 75 kg. Dus als je lang en dun bent kun je je een ritje besparen.
|
|
|
|
Emiel
|
nu hebben ze ook een matrasvlieger van 2meter voor 15euro
|
|
|
Idefixe
|
die vlieger gaat tot zo'n 7 Bft.... zeggen ze
|
|
|
Morres
|
ik heb net bij www.aquatrends.demon.nl Een prolimit steamer gekocht voor 110 euro Dan heb je toch heel wat meer kwaliteit als de lidl. denk jij dat maar lekker hoor
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
denk jij dat maar lekker hoor
Morres warom moet je mensen altijd zo afzijken ? is het hier niet dan is het wel op andere sites
|
|
|
Gj
|
kan mij dat wat schelen ik heb zon shorty gehaald kan me niets schelen zit goed dus ja ! als hij kapot gaat skitt..
|
|
|
DaanD
|
ik heb net bij www.aquatrends.demon.nl Een prolimit steamer gekocht voor 110 euro Dan heb je toch heel wat meer kwaliteit als de lidl. Ik heb daar ook die Prolimit steamer vandaan (de C1), ook voor 110 euro Tot nu toe uitstekende steamer (van een bekend merk) voor weinig geld! Btw heb vandaag voor de vakantie wel even zo'n onderwatercamera voor 9,99 gehaald (is herbruikbaar). Voor de rest leuke aanbiedingen (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
boardergirltjuh
|
Leuke aanbiedingen.... maar hier was alles na 1 morgen uiteverkocht. Shit happens..
|
|
|
snwbrdr
Geen avatar
|
Bij ons hadden ze alles behalve de maat die ik dacht te moeten hebben, dus jammer... Nou ja, met een beetje geluk heeft de Aldi binnenkort dezelfde aanbieding..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat dacht je hiervan shorty 19 euries, lucra 10 euries, en termische top met lange mouw 27,90 euries....handschoen 19,- euries, helm 49,- euries, kitte buggy 299,-, kiteboard (wagentje om te powerkiten) 129,- euries enz enz enz.... Oke ik werk niet voor dit bedrijf en heb ook geen aandelen Maar ben er afgelopen vrijdag geweest en je weet niet wat je ziet (geschokt_kitesmiley) http://www.decathlon.nl/nl/mailing/zomer_06_nl/1.pdfHet zit naast de Mediamarkt in de Arena
|
|
|
Morres
|
denk jij dat maar lekker hoor
Morres warom moet je mensen altijd zo afzijken ? is het hier niet dan is het wel op andere sites omfg, als jij en ik/ bazaki en ik eens een verschil van mening hebben hoef je niet op elke slak zout te leggen
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
omfg, als jij en ik/ bazaki en ik eens een verschil van mening hebben hoef je niet op elke slak zout te leggen
Jij doet gewoon altijd negatief ! Look on the bride side of life.
|
|
|
Gj
|
Wat dacht je hiervan shorty 19 euries, lucra 10 euries, en termische top met lange mouw 27,90 euries....handschoen 19,- euries, helm 49,- euries, kitte buggy 299,-, kiteboard (wagentje om te powerkiten) 129,- euries enz enz enz.... Oke ik werk niet voor dit bedrijf en heb ook geen aandelen Maar ben er afgelopen vrijdag geweest en je weet niet wat je ziet (geschokt_kitesmiley) http://www.decathlon.nl/nl/mailing/zomer_06_nl/1.pdfHet zit naast de Mediamarkt in de Arena kan je bestellen? en dan oplaten sturen wil wel een lycra shirtje ?maar woon in groningen dus dat wordt hem niet om hem even op te halen uit Amsterdam.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat dacht je hiervan shorty 19 euries, lucra 10 euries, en termische top met lange mouw 27,90 euries....handschoen 19,- euries, helm 49,- euries, kitte buggy 299,-, kiteboard (wagentje om te powerkiten) 129,- euries enz enz enz.... Oke ik werk niet voor dit bedrijf en heb ook geen aandelen Maar ben er afgelopen vrijdag geweest en je weet niet wat je ziet (geschokt_kitesmiley) https://www.decathlon.nl/nl/mailing/zomer_06_nl/1.pdfHet zit naast de Mediamarkt in de Arena kan je bestellen? en dan oplaten sturen wil wel een lycra shirtje ?maar woon in groningen dus dat wordt hem niet om hem even op te halen uit Amsterdam. Ik denk niet dat ze opsturen maar bellen kan altijd.. www.decathlon.nlIk woon er ook niet naast anders had ik het wel voor je opgestuurd. Of anders een clubkaart van Ajax nemen of je vriendin trakteren op een dag VillaArena...
|
|
|