Rutger II
|
Jij hebt makkelijk praten Fer, was het lekker vandaag, de slufter voor je eigen ;-)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Fer hoor je zeker niet klagen......die gilde het uit van plezier vandaag.
|
|
|
KiteDemon
|
Jij hebt makkelijk praten Fer, was het lekker vandaag, de slufter voor je eigen ;-)
Ik moest de Slufter nog wel ff delen met een duitser. Leon.....ben je nog het water op geweest?
|
|
|
larssmits
Gast
|
oostvoorne dan maar weer
|
|
|
|
KiteDemon
|
8 m/s nu....guru zit er weer 5 knopen naast....gelukkig
|
|
|
Jeks one
|
eff boodschappen doen en dan de waroo ontmaagden.....
|
|
|
KiteDemon
|
8.6 m/s....gaat weer de goede kant op
|
|
|
La Flauwurhman
|
Wanneer slaap jij nou eens een keer uit man?
|
|
|
NIELZZZZ
|
over een uurtje weer van de partij (up_kitesmiley)lekker daggie ff een kite ontbijt naar binnen gooien (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Wanneer slaap jij nou eens een keer uit man?
......als het niet waait!!! Tot zo.
|
|
|
Lebowski
|
idd yihaa! Zeker met de gedachte dat ik voor het eerst me nieuwe raafjes mag gaan uitlaten
|
|
|
La Flauwurhman
|
whaaahahaha mij zal je niet zien, vertrek zo met Peter naar de Ardennen. We gaan snowkiten!
|
|
|
KiteDemon
|
whaaahahaha mij zal je niet zien, vertrek zo met Peter naar de Ardennen. We gaan snowkiten! Yeah right........
|
|
|
Vietcong windhoos
|
Repect voor de manne die de afgelopen dagen nog hebben gekite... Ik heb ff 2 dagen gerelaxed... wat een ***weer maar race zo weer ff naar m'n homespot om wat overuren te maken Wind zakt alweer in 8.4 m/s ... ben al weg!!!!!!!!!!1
|
|
|
Rutger II
|
Boeken naar de BD ! Jetzt!
|
|
|
KiteDemon
|
Vandaag was 16 het beste geweest, maar morgen ziet er weer beter uit. Wel de 16 mee...just in case.
|
|
|
Vietcong windhoos
|
T was vandaag inderdaad goed voor je spierballen om met 12 te varen.... Heb eerst m'n 16 opgezet toen weer 12, daarna weer 16 .... Toch lekker !! t enige wat ik nog mis is wat meer bikini's op het strand... maar jaa we krijgen weer nachtvorst
|
|
|
KiteDemon
|
Euhhhh.....ik word letterlijk wakker van de wind!! Kijk naar buiten.....de zon schijnt en het waait als een gek....10 m/s!!!! Ik ben er 9:00 a 9:30. Gaat weer eeen lekker dagje worden Met een beetje mazzel blijft de wind zo tot 15:00 staan, dus niet te laat de deur uit.
|
|
|
|
KiteDemon
|
Zo dan!! Wat een lekker dagje was dit zeg Helemaal naar de klote, maar super voldaan. Ik kan er weer ff tegenaan de komende week. Lekker brak op kantoor bijkomen morgen.
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Het was tonnen lol vandaag. Ik moest om 13:00 stoppen, want er zijn ook andere dingen in het leven (zeggen ze :-). En ja, van de afgelopen week ben ik net zo brak als van een kitevakantie, 5 van de 7 dagen gevaren!!! Even wat anders: Ben je vandaag overgestapt naar 12 of 16? Je ging toch niet door met 9 ivm afgenomen wind!? Grappig is het volgende: Gisteren heb ik rond 17:00 in de regen met de 12m2 Waroo gevaren terwijl de rest met 16m2+ bezig was. Uiteindelijk was ik gestopt en heb even de 20m2 North Rhino geprobeerd. De drag was wel harder, maar ik had niet het idee dat ik meer bruikbare power had.... Mijn vraag is dan: Heb ik een kite groter dan 12m2 ueberhaupt ooit nodig?! Zo dan!! Wat een lekker dagje was dit zeg Helemaal naar de klote, maar super voldaan. Ik kan er weer ff tegenaan de komende week. Lekker brak op kantoor bijkomen morgen.
|
|
|