efgeha
|
Kan ik mijn kite ook oppompen met een pomp van bijvoorbeeld de trekpleister? Hier staat op dat de druk 1 bar max zijn. of is er een goed alternatief? De Naish pomp heeft het al heeeel snel begeven!
Tuurlijk, al die pompen zijn hetzelfde, heb zelf vorig jaar een handvol pompen bij het Kruidvat gekocht, zijn bovendien een stuk voordeliger als er geen kite-merk opstaat. Enige wat wel goed is is als je een pomp met een aluminium schacht hebt, die worden voor zover ik weet alleen maar door de kitemerken geleverd.
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Dan heb je alleen geen leash eraan zitten...
|
|
|
edje
Geen avatar
|
Ik wil ook het binnenwerk overzetten....dop eraf draaien en op de oude pomp schroeven.
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Hey, Heb zelf een Perry sport pomp die boven kant kan er af, en hij pompt SUPERRRRRR ...!! Gaat echt niet kapot..!! Greetz, 3rikj3..!!
|
|
|
efgeha
|
Dan maak je er toch zelf een leash aan!! voor een knaak tachtig maak je zelf een elastiek met een plastic clip eraan aan je pomp vast, even gaatje door de voet van je pomp, of met een stukje band om je pomp en klaar ben je!!
|
|
|
wesley
Gast
|
Ik heb zelf ook een aantal verschillende soorten pompen gehad en naar de klote geholpen . Maar een pomp met een aluminium stang lijkt mij ook het beste alleen betaal je daar wel 4x zoveel voor dan een merkloose pomp maar een merkloose pomp is ook prima te gebruiken voor je kite oppompen.
|
|
|
Puppananny
Gast
|
Ehh edje ik weet niet wat voor kite je hebt. Maar er is volgens mij geen kite die je op kan pompen tot 1 bar. De slingshots kun je tot max 8-9 psi oppompen (1 bar is ~15 psi)
|
|
|
MasterWurm
|
Toevallig had ik vandaag nog een popm gekocht, die nu ook alweer naar de kloten is, een of andere manier ka ndat ding de druk niet aan, en vliegt de deksel eraf, ik ga hem nu ook weer omruilen (Gekocht bij intertoys)
|
|
|
Merc
Gast
|
Mijn naish pomp ging stuk, heb een trekpleister pomp en de naish leash erop gezet. Questie van gaatje boren en erdoor halen. Werkt perfect.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb nog steeds mijn eerste nash pomp (4 jaar) Ik snap niet hoe je hem kapot kan krijgen. je moet wel met 2 handen gelijkmatig oppompen
|
|
|
kentyman
|
bij de gamma zijn die pompen 5 euro, je moet er gewoon af en toe een paar kopen want die dingen gaan op een bepaald moment gewoon kapot..
|
|
|
Merc
Gast
|
Heb nog steeds mijn eerste nash pomp (4 jaar) Ik snap niet hoe je hem kapot kan krijgen. je moet wel met 2 handen gelijkmatig oppompen
soms ben je niet zelf de sloper!
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Die slangentje bij de naish pompen gaan bij mij altijd stuk :
|
|
|
efgeha
|
soms ben je niet zelf de sloper! Of de meenemer, Afgelopen keer is mijn pomp meegenomen van het strand weet je nog...... Zullen wel spelende kids zijn geweest......
|
|
|
Haring High Richardt
|
nooit je spullen laten liggen
Na het pompen gooi ik alles altijd gelijk in de auto
|
|
|
rEwd
|
Als je dan op Oostvoorne bent wil je dan mijn spullen ook meenemen? Met andere woorden, dit is niet altijd mogelijk!
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zou jij een half uur heen en weer lopen om alleen je pomp en tas terug in de auto te leggen?
|
|
|
efgeha
|
Laat m'n pomp gewoon naast onze club liggen, eigenlijk altijd, dit was de eerste keer, pech, al heb ik het idee dat mensen denken dat op het strand alles mag: "waar heb je dat gevonden jochie? o daar mama, bij dat gebouw........."
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vandaag gebruik ik hem als ventilator in de tuin heerlijk koel en mijn dochter maar pompen
|
|
|
|
|