Normaal posten graag..

~Arjan
Founding Father

Juli 01, 2006, 16:18:58
edit2Rapporteer  
Mensen, we tolereren hier geen veelzeggende en dubbelzinnige titels en spotten zeker niet over verboden om aandacht te trekken voor een onderwerp.

Weet dat ambtenaren soms met halfgelezen info van hier een vergadering in lopen om achtereenvolgens  hun standpunten uit te zetten! Wij hebben dus invloed!

Blijf daarom opbouwend en postitief!

Ps. Stuk over kiteschans verwijderd daar wij het, buiten een event, openlijk gebruik van een kicker niet aanjagen door het hoge risico. Bovendien was het stuk suggestief opgezet.
flakkee-John
Gast
Antwoord #1 Juli 01, 2006, 16:28:50
edit2Rapporteer  
Tja ik zeg maar niets

Als ik zie hoe sommige andere op dit forum posten dan was dit absoluut zeker na mijns inzien geen probleem.

HEt geen wat ik in de afgelopen paar jaar op dit dorum heb gelezen had er dan ook zekers afgehaald kunnen worden.

Ik kan nog veel meer zeggen, maar tel wel even tot 10.

Als je dan iets veranderd beargumenteer dat dan teminste en verander zo niet zonder iets te zeggen een bericht. IS DAT DAN WEL NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flakkee-John

Antwoord #2 Juli 01, 2006, 16:52:50
edit2Rapporteer  
Zo ik heb ff tot 10 geteld

Ik snap je redenering ook wel een beetje maar stuur dan in ieder geval een pm of mailtje met kort hoe en waarom. Dan is het voor een poster van een topic ook te begrijpen waarom iets veranderd is.

Kan je voorstellen dat als je met een paar gasten een dag lang iets uit aan het doctoren bent en het dan ook leuk is om het showen en met een geintje te brengen.

Weer ff InLove  (grinnik_kitesmiley)

~Arjan
Founding Father

Antwoord #3 Juli 01, 2006, 17:36:21
edit2Rapporteer  
Ik snap je reactie en heb respect voor jullie werk. Helaas is er soms niet de tijd om alles te controleren en veranderen. Hierdoor deze actie.
Spikey

Antwoord #4 Juli 01, 2006, 18:35:34
edit2Rapporteer  
Ik denk dat speculeren over incidenten BOVEN aan dit lijstje moet staan.
dimitri
Gast
Antwoord #5 Juli 03, 2006, 01:24:24
edit2Rapporteer  
Zo ik heb ff tot 10 geteld

Ik snap je redenering ook wel een beetje maar stuur dan in ieder geval een pm of mailtje met kort hoe en waarom. Dan is het voor een poster van een topic ook te begrijpen waarom iets veranderd is.

Kan je voorstellen dat als je met een paar gasten een dag lang iets uit aan het doctoren bent en het dan ook leuk is om het showen en met een geintje te brengen.

Weer ff InLove (grinnik_kitesmiley)

Als je in de hoogtij dagen weet hoeveel berichten er per dag verwijdert worden dan heb je ook wel enig idee hoe druk de heren moderators het er wel niet mee zullen hebben om iedereen een pbtje te moeten sturen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.