Nieuwsbrief NKV en Uitnodiging ALV

Secretaris NKV
Gast
Juli 05, 2006, 15:07:55
edit2Rapporteer  
Beste medekiters,

Bij deze willen we een korte update geven over de NKV.

Het blijkt dat we steeds harder moeten werken om kitespots open te houden; op binnenwater-spots wordt door andere belanghebbenden het BPR-kiteverbod aangegrepen om kite-spots definitief te sluiten. In de kustgebieden worden ook steeds meer spots bedreigd, soms door milieu-wetgeving en soms door onwillige gemeenten.

Om serieus genomen te worden is een grote belangenvereniging essentieel. Daarom willen we jullie oproepen om zoveel mogelijk andere kiters te motiveren om ook lid te worden.

Ook willen we jullie oproepen om de Algemene Leden Vergadering 2006 bij te wonen. Dit is de kans om mee te denken over de toekomst van de kite-sport! Bijgevoegd de agenda; we hebben dit jaar voor een relaxte locatie aan het Noordwijkse strand gekozen. Datum: 10 augustus 2006, 20.00 u
Locatie: Clubhuis KSN, Noordwijk (http://www.ksnoordwijk.nl)

Daarnaast zijn verschillende bestuursleden al enige jaren actief en loopt hun termijn af, dus zoeken we enthousiaste vrijwilligers voor de volgende functies:

- Voorzitter: je bent de “spin in het web” en motiveert alle comissies en vrijwilligers; je onderhoudt contacten met het watersportverbond en overheid; als bestuurslid ben je beleidsmaker voor de NKV.
- Penningmeester: je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de contributies en beheren van de uitgaven; daarnaast ben je als bestuurslid ook beleidsmaker voor de NKV.
- Coordinator regiovertegenwoordigers: je motiveert en informeert de regiovertegenwoordigers en coordineert de acties op landelijk niveau; je bent nauw betrokken bij de beslissingen van het bestuur.
- Andere Vrijwilligers: er is altijd behoefte aan meer vrijwilligers die door deelname aan de verschillende comissies of regiovertegenwoordiging (zie website) hun bijdrage willen leveren aan de sport.

Heb je interesse of wil je meer weten, hou je niet in en stuur een mailtje naar info@kitesurfvereniging.nl!

Algemene Ledenvergadering Nederlandse Kitesurf Vereniging 10 augustus 2006

Datum: 10 augustus 2006, 20.00 u
Locatie: Clubhuis KSN, Noordwijk (http://www.ksnoordwijk.nl)


Concept - Agenda:

1.   Opening
2.   Notulen 2005
3.   Status NKV
4.   Belangenbehartiging
5.   PR / Website
6.   Wedstrijden
7.   Financiën
8.   Bestuurssamenstelling
9.   Rondvraag

Mocht je eventueel nog extra agenda-punten hebben, laat het voor eind juli weten aan de secretaris (secretaris@kitesurfvereniging.nl).
WIM

Geen avatar

Berichten: 385
Antwoord #1 Juli 05, 2006, 15:55:05
edit2Rapporteer  
Ik begrijp niet waarom er niet meer mensen lid zijn van NKV.
1 Het lidmaatschap is goedkoop en er zit een verzekering in. Als je kijkt wat je aan kite materiaal betaald absoluut een spotprijs.
2 We willen allemaal graag blijven kiten, steun het NKV dan, zonder belangen organisatie ben je nergens.
3 Steun de mensen die zich actief inzetten voor onze sport op vrijwillige basis.

Voor al diegene die nog geen lid zijn en posten om te klagen dat hun spot dreigt gesloten te worden, wordt lid.
slingshot {Thomas}

Berichten: 1466
Antwoord #2 Juli 05, 2006, 16:15:09
edit2Rapporteer  
WIM ik geef je 100% gelijk

{ben zelf nu 2/3 maanden lid van NKV 'me ouders betallen toch'} (tong_kitesmiley)
Roderick

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #3 Juli 05, 2006, 17:07:21
edit2Rapporteer  
Hoeveel leden heeft de NKV eigenlijk?
Mout s
Gast
Antwoord #4 Juli 05, 2006, 17:13:44
edit2Rapporteer  
Idee voor alle shops en event organizers:

Stel bij testdagen en events een lidmaatschap van de NKV verplicht. Zoals laatst bij dat event van Natural High...

(lijkt me overigens ook niet zo vreemde eis gezien de WA verzekering)
aap
Gast
Antwoord #5 Juli 05, 2006, 18:22:03
edit2Rapporteer  
Dat bedoel ik ALLEMAAL LID WORDEN  Joepie
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #6 Juli 05, 2006, 19:55:06
edit2Rapporteer  
Ieder nkv lid hoort dit ook gekregen te hebben via email:)..
En, zal er ook is wat meer naarj ullie sturen:0
Emma

Berichten: 624
Antwoord #7 Juli 05, 2006, 20:28:43
edit2Rapporteer  
hoeveel kost lidmaatschap dan?
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #8 Juli 05, 2006, 21:02:34
edit2Rapporteer  
Lidmaatschap kost jaarlijks 27,50- euro ,En daar zit een WA kitesurfverzekering bij... kortom voor de prijs hoef je het niet te laten,en het is belangrijk dat er een goede vertegenwoordiging is, die met de gemeentes in overleg gaat om kitelocaties open te houden ,Want er worden meer kitespots bedreigt door sluiting dan je denkt...dus iedereen die nog niet lid is meld je aan...
ThumpsUp
efgeha

Berichten: 177
Antwoord #9 Juli 06, 2006, 00:05:15
edit2Rapporteer  
Idee voor alle shops en event organizers:

Stel bij testdagen en events een lidmaatschap van de NKV verplicht. Zoals laatst bij dat event van Natural High...

(lijkt me overigens ook niet zo vreemde eis gezien de WA verzekering)

Straks ga je ook nog eisen dat ik lid moet zijn van een bepaalde politieke partij of iets dergelijks.

WA verzekering kun je ook prima bij je verzekerings-agent regelen, meestal in combinatie met casco-verzekering van je spullen. Moet je agent wel even uitzoeken bij welke maatschappij.

Slecht argument dus.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #10 Juli 06, 2006, 01:11:38
edit2Rapporteer  
Schrap "verplicht" en je boodschap is wat vriendelijker. Ik denk dat bij iedereen wel de haren overeind gaan staan bij "verplicht".

Maar de boodschap is duidelijk wat betreft nieuwe aanmeldingen.
efgeha

Berichten: 177
Antwoord #11 Juli 06, 2006, 01:48:02
edit2Rapporteer  
I second that !!  ThumpsUp
Sake
Gast
Antwoord #12 Juli 06, 2006, 02:59:25
edit2Rapporteer  
Inderdaad. Al is het alleen al uit solidariteit met degenen waarvan de spot bedreigd wordt.
Secretaris NKV
Gast
Antwoord #13 Juli 06, 2006, 03:23:57
edit2Rapporteer  
Nog even een paar antwoorden op de gestelde vragen:

- de contributie bedraagt dit jaar 27.50 euro (+ eenmalig 10 euro inschrijfgeld)
- op dit moment heeft de NKV meer als 650 leden... and growing!

Ik hoop dat er veel van jullie naar de ALV zullen komen, en dat er zich nog meer mensen zullen aanmelden voor de vermelde vacatures!

Bedankt allemaal voor jullie steun!

Groeten,

Salvador Santiago
secretaris@kitesurfvereniging.nl
Emma

Berichten: 624
Antwoord #14 Juli 06, 2006, 05:46:51
edit2Rapporteer  
don't wanna be evil, maar het is toch meer dan? ofnie
Arjan

Geen avatar

Berichten: 48
Antwoord #15 Juli 06, 2006, 15:03:18
edit2Rapporteer  
@ efgeha: ik geloof dat je gewone WA niet (alles) dekt, omdat het valt onder risico volle sporten.

efgeha

Berichten: 177
Antwoord #16 Juli 07, 2006, 00:33:54
edit2Rapporteer  
@ Arjan hierboven;  Ik was onvolledig, ik bedoelde een specifieke watersport / surf-verzekering, die je in combinatie met een casco-verzekering afsluit. (casco voor schade aan je eigen spullen, als je bijvoorbeeld op een europallet of een zeecontainer vaart)

Niet alle maatschappijen willen zo'n verzekering meer afsluiten, dus dat is iets wat je verzekerings-agent het beste kan uitzoeken voor je. (moet even in mijn papieren duiken bij welke maatschappij ik zelf zit).

Een gewone WA-verzekering neemt als ik het goed heb (paar jaartjes geleden assurantie op school) voor schade veroorzaakt met een vaartuig een ratio naar waterverplaatsing in acht.
En dat is iets wat onze kleine boardjes niet doen, water verplaatsen.

Nogmaals: je verzekerings-agent kan je dit allemaal beter uitleggen.



Edit: dit wordt een beetje topic-vervuiling, mogelijk moeten we maar een keer een apart topic over verzekeringen van onze spulletjes en onze aansprakelijkheid openen.
Arjan

Geen avatar

Berichten: 48
Antwoord #17 Juli 07, 2006, 05:10:04
edit2Rapporteer  
@ efgeha: ik begrijp je volkomen hoor, maar misschien denken sommige dat ze al gedekt zijn met hun eigen WA, maar dit is dus niet (vaak) zo. Ben zelf wel lid van de NKV.

Bedankt voor je reactie en ind is het waarschijnlijk wel een goed idee om een aparte topic te opene voor verzekeren e.d.
Rowin

Berichten: 616
Antwoord #18 Juli 07, 2006, 23:19:33
edit2Rapporteer  
Ben zelf bij me eigen verzekering verzekerd voor gevaarlijke sporten waar kitesurfen ondervalt.
Sake
Gast
Antwoord #19 Juli 08, 2006, 08:18:51
edit2Rapporteer  
Je hebt een goed dekkende verzekering en je spot wordt niet bedreigd.
Tuurlijk moet je dan niet lid worden   (kiss_kitesmiley)

Edit:
Voor wie het niet doorhebben: bovenstaand is sarcastisch bedoeld.
Met of zonder WA verzekering: lid worden  ListenToMe
OlafJanssen

Geen avatar

Berichten: 41
Antwoord #20 Juli 08, 2006, 16:46:03
edit2Rapporteer  
Het gaat niet alleen om die verzekering, maar vooral om de belangen van de sport! Als niemand zich er druk over maakt, dan kun je straks alleen nog maar op vakantie kiten....... Dus daarom moet iedereen lid worden en we hebben ook nieuwe vrijwilligers nodig! MELD JE DUS AAN!!
kiter.raphael

Berichten: 242
Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #21 Juli 08, 2006, 23:12:45
edit2Rapporteer  
ben twee maanden geleden ook lid geworden.
het is goed wat die jongens doen.
onze hobby veilig stellen is belangrijk.

weet alleen iemand of je ook een bevestiging of bewijs krijgt van de nkv.

ik hoor het wel.
sucses jullie.
 Joepie
Secretaris NKV
Gast
Antwoord #22 Juli 09, 2006, 04:20:01
edit2Rapporteer  
Beste Raphael,

Eind mei hebben we een betaling ontvangen van iemand die Raphael heet, maar omdat we geen aanmeldingsformulier hebben ontvangen hebben we de inschrijving niet kunnen verwerken en dus ook geen bevestiging kunnen sturen (geen gegevens...).

Neem je even contact met mij op (secretaris@kitesurfvereniging.nl)?

Sportieve groeten,

Salvador Santiago
secretaris@kitesurfvereniging.nl
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #23 Juli 09, 2006, 23:51:02
edit2Rapporteer  
Gave aktie, geld storten zonder je in te schrijven!! schater schater

Maar hij is wel lid ThumpsUp ThumpsUp
kiter.raphael

Berichten: 242
Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #24 Juli 10, 2006, 02:52:42
edit2Rapporteer  
vet he wel betalen en niet inschrijven.
deed ik aleen om hun te sponseren.
ik neem gauw even contact op met de secretaris Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.