Kitesurfing Twente
Geen avatar
|
jammr dat je geen pads derop hebt zitten en geen handle, tis niet echt mijn outline maar voor een 1e boardje is die aardig gelukt toch? wat weegt die en wat zijn de afmetingen?
Groeten Kiteclub Twente
|
|
|
Susan
|
hoe vaart ie??
|
|
|
¦Tim¦
|
jah dat vroeg ik me ook af want voor de rest vind ik eht niet echt een mooi boardje..
maar dat is uiteraard neit altijd het belangrijkst
|
|
|
diederik
|
gaat niet echt wat worden waarschijnlijk veeeeeeeeeeeeel te veel flex, maar een leuk begin, op naar de tweede!!!!
|
|
|
Arnie26736
|
hoe vaart ie??
Moeten we nog uitproberen. gaat niet echt wat worden waarschijnlijk veeeeeeeeeeeeel te veel flex, maar een leuk begin, op naar de tweede!!!!
Ja klopt, misschien veel te veel. We zien wel.
|
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Altijd leuk als mensen beginnen met boardjes maken. Voor een eerste project ziet het er best leuk uit. koop een paar pads en hij is af. Ga er maar eens op varen en kijk wat je kan verbeteren. Dan wordt het steeds leuker.
|
|
|
Arnie26736
|
Ja klopt, dit ding is natuurlijk gewoon bagger, maar we hebben geleerd van de fouten die we maakte. wat is het gewicht?
Meet k vanavond
|
|
|
diederik
|
ben overigens wel benieuwd hoe hij vaart...met name low-end, high-end, hoogtelopen en springen, dus laat het effe wten als je gevaren hebt!
|
|
|
Arnie26736
|
wat is het gewicht?
3,4 kg met vinnen en met voetbanden
|
|
|
adrenalin
|
Valt best mee voor een redelijk groot board!
|
|
|
wantjeweet
Gast
|
ziet er niet uit sorry
|
|
|
roelvdgun
|
hihi ben zelf bezig met een board die almost de zelfde afmeting heeft: 3x3.6mm meranti 138x38cm binnenkort meer hierover. vind t board voor 1e zelfbouwboard er redelijk uit zien:)
|
|
|
Joosdo
|
Welkom bij de club. Of je knapt totaal af of je bent hooked. Wacht u voor dat laatste, want voor je het weet bouw je hele series, vormtafels, vacuummachines en herkennen de mensen van poly-service je en vragen ze hoe het met je hond is... Die eerste bordjes hebben altijd wel wat, mijn eerste board was ook aandoenlijk, en dat het uitproberen, je eerste meters of die zelfbouw, onvergetelijk Ga zo door... Mzzzl Joost
|
|
|
Frits
|
Pindaboard
|
|
|
Arnie26736
|
Welkom bij de club. Of je knapt totaal af of je bent hooked. Wacht u voor dat laatste, want voor je het weet bouw je hele series, vormtafels, vacuummachines en herkennen de mensen van poly-service je en vragen ze hoe het met je hond is... Die eerste bordjes hebben altijd wel wat, mijn eerste board was ook aandoenlijk, en dat het uitproberen, je eerste meters of die zelfbouw, onvergetelijk Ga zo door... Mzzzl Joost Komt helemaal goed
|
|
|
Passie
|
Ik heb het board in het echt gezien> Ziet er voor eerste board goed uit. Ben benieuwd hoe hij vaart. en wil hem zeker is proberen. Tot morgen Arnold. Je komt toch wel? 13 knoopjes . Herreekingee, of grevelingendam
|
|
|
Arnie26736
|
13 knope , op windguru zie 7 tot 10 knope , alst morge waait dan kom k zkrs te wete Ltrz Arnold
|
|
|