Friesland

windjunk

Juli 12, 2006, 22:22:17
edit2Rapporteer  
Ik ga deze zomer 4 weken rondzeilen met een kajuitjacht in Friesland. Nu dacht ik dat het wel relaxed zou zijn om mijn kitespullen mee te nemen om af en toe een dagje lekker te kiten, maar nu ik op zoek ben naar geschikte kitespots in Friesland lijkt het er op dat je alleen op de aangewezen IJsselmeer-spots mag kiten.

Mijn vraag: zijn er op de friese meren ook plekken waar je mag kiten?

en hoe zit het nou met Lauwersoog? Daar is toch een kitezone aangewezen?

ik hoor het graag, want ik wil natuurlijk geen problemen met oom- of nog erger, dat door mijn toedoen de kitesport weer in een kwaad daglicht komt...
windjunk

Antwoord #1 Juli 12, 2006, 22:24:42
edit2Rapporteer  
op de kitespot wijzer van kitehigh staan bijvoorbeeld ook tjeuker-, sneeker- en slotermeer aangegeven als kitespot. Maar ik heb daar nog nooit iemand zien kiten..... Dus ik ben benieuwd of het uberhaupt wel mag, en of er ergens strandjes zijn waar je goed kan launchen enzo...
gangster

Antwoord #2 December 01, 2006, 05:40:06
edit2Rapporteer  
je zou eens op wwwwildasskiting kunnen kijken ...
Lord of the Boards

Antwoord #3 December 01, 2006, 06:53:08
edit2Rapporteer  
Bij Lauwersoog is een kitezone toegewezen op de Waddenzee (Hoek van de Bant) van 1 juni tot en met 30 september. Hopelijk gaat deze periode nog veranderen. Zie verder:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21121.0
piede

Antwoord #4 December 01, 2006, 17:35:37
edit2Rapporteer  
check data
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.