LÉstartit twee weken tamelijk windloos

Bluecupra

Antwoord #25 Juli 28, 2006, 02:45:51
edit2Rapporteer  
...vorig jaar elke dag zeker 20 knopen gehad dus hopen nu weer...

Welke periode? Ik was er vorig jaar 3 weken vanaf begin Aug, en heb geen vlaagje gevoeld...

Periode in dat gebied zegt niet veel, of je wind zult hebben is afhankelijk van zoveel factoren (temperatuur zeewater, temperatuur binnenland om maar wat te noemen). Je kan het daar treffen of ontzettend veel pech hebben
lodewijk
Gast
Antwoord #26 Juli 28, 2006, 02:54:09
edit2Rapporteer  
waarschijnlijk had ik veel geluk, ik zou niet weten welke periode ben pas 16 en heb andere dingen aan me hoofd Tongue
OlafJanssen

Geen avatar

Antwoord #27 Juli 28, 2006, 23:24:15
edit2Rapporteer  
Als je met de auto gaat en het waait slecht in de baai van Rosas, kun je misschien beter doorrijden naar Oliva/Denia (ligt tussen Alicante en Valencia in). In Juli over het algemeen 5 van de 7 dagen goede wind, in Augustus wel iets minder, maar altijd nog een stuk beter dan in Rosas.
Oliva is plm. 5 uur verder rijden, (er zijn ook zat campings e.d.) altijd nog beter dan spartelen tussen de kwallen in de baai van Rosas.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.