Kitesurfen Ouddorp wel of niet verboden

gonkerd

Berichten: 15
Juli 14, 2006, 21:20:18
edit2Rapporteer  
Is het kitesurfen bij ouddorp wel of niet verboden, ik las ergens dar er een ontheffing is aangevraagd, maar dat het waarschijnlijk niet wordt toegekend. Dit bericht was van vorig jaar. Voor de rest las ik wel dat het het eindpunt van een downwinder was.
Wie weet hoe het zit??? En wat is de precise locatie van de kitesurf zone?
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #1 Juli 14, 2006, 22:34:05
edit2Rapporteer  
officieel is het niet toegestaan om te kiten in Ouddorp, zie de borden bij toegangen tot het strand! Onlangs is er op de laatste spot nog een extra sticker geplakt, het mag dus niet meer, helaas!
Rowin

Berichten: 616
Antwoord #2 Juli 14, 2006, 22:40:22
edit2Rapporteer  
officieel is het niet toegestaan om te kiten in Ouddorp, zie de borden bij toegangen tot het strand! Onlangs is er op de laatste spot nog een extra sticker geplakt, het mag dus niet meer, helaas!
Alleen kitesurfen? Want vaak is er dan ook meteen een heel vliegerverbod. Jammer voor die buggyers?
gonkerd

Berichten: 15
Antwoord #3 Juli 14, 2006, 23:31:25
edit2Rapporteer  
Officieel niet, maar wordt het wel gedoogd? Ik denk dat ik dan maar naar de vrouwenpolder ga!
Arnoud

Berichten: 22
Antwoord #4 Juli 15, 2006, 02:57:08
edit2Rapporteer  
Bij Ouddorp heeft de gemeente Goedereede de volgende kitezone aangewezen:

Vuurtorenstrand Ouddorp: tussen de strandpalen 13.00 en 14.50 (tussen de vuurtoren en de Noordweg).

Als je vragen hebt mail me even.

NKV Regiovertegenwoordiger Brouwersdam
MrRippey

Berichten: 524
Antwoord #5 Juli 15, 2006, 06:03:33
edit2Rapporteer  
Jo Bob het is wel toegestaan vorig weekend nog geweest, er staat netjes idd een boord met daarop dat het wel mag. Tussen de 2 gele boeien bij strandtent de vuurtoren.  Joepie Joepie
Chop S(t)ick

Berichten: 151
Antwoord #6 Juli 15, 2006, 06:56:22
edit2Rapporteer  
Meer info!
http://www.vliegerforum.nl/index.php?showtopic=27835

Enjoy!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.