Ik hoorde ook veel koraal?Lijkt me wel coole spot,maar ik geloof dat t op de ABC eilandjes niet ideaal is om te kiten en daar bedoel ik mee het koraal.Laat t ons weten ,erg benieuwd!
Ben er geweest maar het is geen paradijs hoor... Er zijn betere spots in nederland dan dat je daar op Aruba hebt !!!! Op boca moet je oppassen voor het rif en de haaien en op fishermanshut kan je helemaal opengereten worden door het koraal dus het valt allemaal wel mee hoor. Maar voor de rest kan je er goed zitten
@Derpertje, sorry je zwamt wel een beetje. Kom er vandaan en als je weet waar je moet zijn weet je precies waar het koraal zit en waar niet, en het meeste is zand. En de reden waarom er bij Boca zulke mooie golven zijn si vanwege het rif. En haaien... valt reuze mee en zijn kleintjes en die zitten eigenlijk meer tussen het rif en strand wat je links van Boca hebt. Soort kraamkamer. Maar ik zou zeggen, dan blijf je toch in Nederland. Heb je iemand gevraagd die in Egypte heeft gevaren hoeveel haaien daar zitten? De rode zee staat er om bekend, maar die beesten hebben zoveel te eten dat ze jou taaie lijf niets eens zouden lusten, tenzij je je kont hebt open gehaald aan een of ander rif.
Ik zeg alleen dat er wel betere spots zijn dan aruba en die zijn nog te vinden in nederland ook.En ik weet dat er wel wat dingen zijn gebeurt op Aruba met het kiten dus ik weet wel degelijk hoe het daar is...En ik vertel alleen maar een ervaring uit mijn oog punt dus ik zeg helemaal niet wat iemand wel of niet moet doen Eric swetser
Inderdaad heeft Nederland veel betere spots dan hier op Aruba. Niks wat ik ooit heb gezien is beter dan de Brouwersdam met hoogwater en een 5 bft!
Verder zit hier inderdaad wel wat koraal, niet genoeg om er nou een hele discussie van te maken : Verder is de wind bij fishermans huts enorm vlagerig en aflandig, niet voor niks dat hier veel met bowkites gevaren wordt.
Voor de rest is het wel ideaal, bijna altijd wind, zon en aruba zelf is supermooi en relaxed!