Board pleite,Scheveningen!

VictorV

Geen avatar

Berichten: 52
Augustus 02, 2006, 23:20:41
edit2Rapporteer  
Tja..

Wat?
Board NORTH, Jamie Pro

Waar?
Scheveningen, voor golfbreker 43

Wanneer?
Vandaag rond 13:30

Vindersloon?
Natuurlijk!

Gevonden?
Bel 06 422 14 795

Ik heb zelf al de reddingsbrigade, Puck en zelfs de brandweerduikers geallarmeerd (gingen daar vandaag zwemmen).

ThanX
Victorr ThumpsUp

PS: Damn.. eigen schuld.. had er mijn telefoonnummer nog niet opgezet.. STOM!
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #1 Augustus 03, 2006, 00:06:53
edit2Rapporteer  
tip: vraag het ook op andere forums

helpt soms
VictorV

Geen avatar

Berichten: 52
Antwoord #2 Augustus 03, 2006, 00:46:04
edit2Rapporteer  
Tja..

Wat?
Board NORTH, Jamie Pro

Waar?
Scheveningen, voor golfbreker 43

Wanneer?
Vandaag rond 13:30

Vindersloon?
Natuurlijk!

Gevonden?
Bel 06 422 14 795

Ik heb zelf al de reddingsbrigade, Puck en zelfs de brandweerduikers geallarmeerd (gingen daar vandaag zwemmen).

ThanX
Victorr

PS: Damn.. eigen schuld.. had er mijn telefoonnummer nog niet opgezet.. STOM!
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #3 Augustus 03, 2006, 01:05:03
edit2Rapporteer  
 Huh Zonde man,wel goed dat je de instanties hebt geallarmeerd ,kunnen anderen nog een voorbeeld aan nemen.In deze golven krijg je je board bijna niet meer te pakken.Misschien helm op en honderiem?Denk dat dit wel de oplossing is,in ieder geval kun je m van verre zien http://www.oceanrodeo.com/gojoe.html Ik haal er een (dan maar voor lul maar ben waarschijnlijk geen 700 euro kwijt)!In ieder geval veel geluk,al denk ik dat niemand weet (of t moet een kiter zijn die een mooie gevonden Jaime pro op internet zet als gevonden )van wie die is. ListenToMe Jongens Nr op board zetten!!! ListenToMe De laatste tyd al veel boarden kwijt.
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #4 Augustus 03, 2006, 01:06:46
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Ow ja ,als t goed is heeft importeur Vliegerop ze liggen,Het zwemvlindertje voor kiteboards! (grinnik_kitesmiley)
VictorV

Geen avatar

Berichten: 52
Antwoord #5 Augustus 03, 2006, 03:30:23
edit2Rapporteer  
ThanX voor het medeleven,

Helm met hondenriem is geen optie voor mij. Vroeger gebruikte ik die wel maar kreeg bij een val het board een keer in mijn nek waardoor ik bijna out ging.. vandaar mijn motto: Beter mijn board kwijt dan mijn leven.

Normaal verlies ik NOOIT mijn board maar nu stond er zo'n stroming dat ik er niet meer naar kon bodydraggen. Heb nog iemand anders zijn board geleend maar hij was al foetsie.

Baal wel dat ik mijn tel er niet op heb gezet.. maar dat is achteraf gelul.

Heb al diverse malen de branding afgelopen en de politie gebeld.. zonder resultaat. Ook heb ik Marktplaats al bekeken of iemand hem erop heeft gezet (het board heeft kenmerken die alleen ik ken).

Maar goed,, afwachten maar...

MzZzl VictorV ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.