globe
|
haha,
Ik ben er wel even geweest, de tranen sprongen in mijn ogen. Heb verstanding mijn MTB gepakt en mijn frustratie van me af gefietst. Heb net alles gepakt en rij over een half uurtje naar Mirns, da's wél lekker met Zuid namelijk. Toch rij ik eerst even langs Polsmaten, je weet het nooit....
|
|
|
niels
|
stanley.
heb je nog bezig gezien zaterdag. (varen kun je het niet noemen). was ook de rede dat ik niet het water op ben gegaan. PS. als je met zo wijnig wind wil herstarten is het makkelijker om zelf naar de overstaande rand van het windvenster te lopen dan te wachten tot je kite er heen is gedreven
vandaag helaas (snik) geen tijd waar moet het heen met deze wereld dat er op wind dagen nog andere dingen moetten gebeuren.
maar vanaf donderdag 3 en een halve week vrij.
hopen dat er nog een paar goede dagen komen.
gr niels
|
|
|
Stanley
|
Niels,
je hebt gelijk over dat lopen maar ben lui aangelegd, was vandaag ook weer ruk. Had beter naar Friesland kunnen rijden volgens de regenradar is het daar vanmiddag redelijk droog gebleven.
Zie je de volgende keer wel
|
|
|
globe @ friend
Gast
|
Nu wil ik niet heel erg vervelend zijn...
Maar Mirns was he-le-maal top gisteren. Zelfs mijn 9 metertje nog even laten wapperen en mijn meissie was aan het spelen met een 7 metertje.
Tot 12 uur veel regen, daarna zelfs wat zon gezien.
|
|
|
niels
|
ja ja vrijf het er maar in ga volgende keer wel mee naar mirns
nog bedankt voor die lijn, werkt weer perfect
gr niels
|
|
|
Stanley
|
Globe
wrijg het er nog maar een keer in was op Pols dur ruk alleen maar regen en geen wind. Geloof buienradar dus ook voor geen meter meer. De voorspelling was dat het op Mirns langer bewolkt zoniet regen zou zijn en juist polsmaten zou gespaard blijven.
Maar van de week nog vrij dus gaat nog wel goed komen.
|
|
|
niels
|
Maar van de week nog vrij dus gaat nog wel goed komen.
als er wat wind zou zijn
|
|
|
Stanley
|
Zoals het er nu uit ziet morgen naar mirns. De rest van de week ziet er belabberd uit. Zin om mee te gaan?
|
|
|
globe
|
stanley, sommige mensen moeten ook werken
|
|
|
Stanley
|
Globe, werken en dan toch tijd hebben om te posten op het forum .
|
|
|
niels
|
sommige mensen zien dit als werk
en helaas moet ik ook nog werken tot donderdag maar dan is de wind ook weg
|
|
|
globe @ work
Gast
|
Globe, werken en dan toch tijd hebben om te posten op het forum . part of the job... zeg maar. Soms post ik ook nog nutige dingen hoor.. heel soms...
|
|
|
Stanley
|
Oke zie jullie wel weer als het waait op Polsje.
wordt deze week zoals het ernu uit ziet helaas niks. Maar niks veranderlijker dan het weer dus wie weet
|
|
|