Zuid Frankrijk en/of Spanje

Rippey

Augustus 30, 2006, 05:30:31
edit2Rapporteer  
Toch nog even snel ruim twee weken op vakantie. We willen kiten en met de camper weg, dus zitten we naar zuid Frankrijk en /of Spanje te kijken.

Met de zoek functie kom ik op verouderde info tegen over Malgrat del Mar. Rosas is duidelijk betalen en gele hesjes en waarschijnlijk druk (of in september niet meer?) Vandaar de vraag of er iemand recentere info heeft. Over bijvoorbeeld Malgrat del Mar of mooie, warme, ‘windzekere’ plekken kan aanraden in zuid Frankrijk?

ThanX
lars

Antwoord #1 Augustus 31, 2006, 02:18:54
edit2Rapporteer  
Als je naar Zuid-Frankrijk wilt is Heyers een aanrader! Ben er zelf al 2 keer geweest in Sept. en leuk kunnen kiten daar.
Dit weekend vertrekken we naar Rosas om daar eens te kijken. Ik heb gehoord dat het er in Sept. niet meer druk is en dat van die lycra's waarschijnlijk ook niet meer in Sept........
Rippey

Antwoord #2 Augustus 31, 2006, 15:57:52
edit2Rapporteer  
Lars, bedankt.

We gaan even in Heyers kijken en rijden misschien ook nog even door naar Rosas.
Alvast veel plezier in Rosas.
GjT ni
Gast
Antwoord #3 Augustus 31, 2006, 20:51:27
edit2Rapporteer  
hyères
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #4 Augustus 31, 2006, 22:11:57
edit2Rapporteer  
Zou ik ook zeker even doen ,even bij de baai van Rosas kijken veel goede kitespots daar,..in het hoogseizoen wel erg druk met een aantal regels (kitezones ,gele shirts ,verzekering,enz.) Maar buiten het hoogseizoen is het er vrij rustig,En is er goed te kiten ,Ik ben er net ook 2 weken geweest en heb er goed kunnen varen ,prettige vakantie..  ThumpsUp
Tommie

Geen avatar

Antwoord #5 Augustus 31, 2006, 23:00:58
edit2Rapporteer  
ikzelf ga richting hyères, vanaf de 16e.
gehoord dat daar heel goed te doen is, en in die baai met alle windrichtingen te varen.
vroeger hielden ze daar toch het WK windsurfen? (gehoord althans)

lars

Antwoord #6 September 01, 2006, 00:38:09
edit2Rapporteer  
Klopt! Er werden vroeger WK wedstrijden gevaren daar...

Je kan er idd met elke windrichting terecht. Al komt de wind daar meestal uit west of oost, dus altijd onshore!!
Moet wel zeggen dat het strandje wel erg smal is! Al zijn de locals wel erg hulpzaam en zeker niet arrogant. Ze lopen zelfs het water in met je kite als je dat prettiger vind!!!!

Nou Rippey veel plezier in Hyeres! En camping la presquille de giens is zeker een aanrader en ligt een beetje tussen de 2 spots in. Ongeveer 2 min. van het strand!
En mss zie ik je nog wel in Rosas. Ik vaar met blauwe ravens1 en een prox board!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.