Kiteverbod bij windkracht 7 en hoger!

Tom

Antwoord #75 September 14, 2006, 04:24:09
edit2Rapporteer  
ik denk dat toch iedereen die kite wel een verantwoordelijkheids gevoel heeft en ermee stopt als hij zn kite niet meer kan houden. alleen kleine kinderen hebben bedtijd toch hehe..
Inderdaad dus wat doe jij hier nog zo laat op dit forum!
Jurrien

Antwoord #76 September 14, 2006, 04:32:25
edit2Rapporteer  
de 'gevorderde kiters' weten hun grenzen en weten wanneer ze hun kites nog kunnen houden...

integendeel tot beginners die denken: hij vaart met een 8 dan kan ik ook wel met me 8, of ze weten gwoon niet dat het te hard waait en daar komen ongelukken uit...

en wat luko zegt:
mensen die 150 wegen kunnen met windkracht 8 nog met hun 8/9 varen!
als ik met men 8 goed gepowered ben is hij met zen 14 goed gepowered...

dus WEEET je GRENZEN!!
Leon aero2
Gast
Antwoord #77 September 14, 2006, 06:05:51
edit2Rapporteer  
Kiteverbod bij windkracht 7 en hoger!

Ik zal het kort houden.........

Wie zoiets verzint is geen kiter!!! .....Maar hoogst waarschijnlijk een gemeentelijk ambtenaar.
helemaal mee eens, rot op met dat domme verbod en deze domme discussie.
Hebben jullie niks beters te doen? Met elke gevaarlijke sport vallen er doden, zo ook met kiten. Lullig voor de slachtoffers maar het is de simpele waarheid. En kiten met een 16 in 6 bft is gevaarlijker dan met een 6 in 8 bft, dus wat nou verbieden, gewoon opletten.

Kom maar op met de 7+ bft, heb wel weer zin in een dikke vette kiteloop met mn 6 op korte lijnen.

Dit is op dit moment het enige wat ik ermee bedoel? Word die discussies meer dan zat?
Ik ga ook minder reageren denk ik?
Vivian83
Gast
Antwoord #78 September 14, 2006, 19:54:52
edit2Rapporteer  
Het is juist heerlijk om met windkracht 7 te kiten!!! en dan ook nog eens lekker regen!!!! Ik ben redelijk beginner en heb een bow 9 ( had een 7, maar dat was te weinig). Met meer windkracht, hoef je gewoon niet zoveel kracht te zetten! Echt heerlijk!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.