mystic warrior

Guus91

September 10, 2006, 22:22:36
edit2Rapporteer  
ik heb een vraag

ik ben nu een half jaar bezig met kitesurfen en heb in het begin van het jaar een nieuwe trapeze waist prolimit felix pivec gekocht.

deze heb ik per ongeluk te groot gekocht waardoor hij beina tot onder mijn oksels gaat zitten (shame_kitesmiley)

nu wil ik een nieuwe trapeze kopen. ik denk dat ik dan voor de mystic warrior ga alleen nu kan ik de dragon shield mystic voor veel minder kopen.

zit er een groot verschil in de warrior en de dragon shield

ook zou ik graag jullie ervaringen willen weten over beide trapezes
 ThumpsUp
Maurits

Antwoord #1 September 10, 2006, 22:26:05
edit2Rapporteer  
Ik zou ze gewoon ff allebei passen en dan ergens aan gaan hangen. Weet je meteen het verschil en dat voel je denk ik ook.
FunkyoneNL

Antwoord #2 September 10, 2006, 22:26:40
edit2Rapporteer  
warrior is top!
plaaggeest

Antwoord #3 September 10, 2006, 22:35:00
edit2Rapporteer  
Passen is weten!!

Bij funkyonenl kan de warrior perfect zitten, terwijl die bij jou stukken minder zit. Gewoon een stuk of 3 trapezes passen. Dan weet je precies wat je wel en niet lekker vind zitten.
wantjeweet
Gast
Antwoord #4 September 11, 2006, 17:13:20
edit2Rapporteer  
die warrior kan wel onwijs comfortabel zitten, maar de prijs van de warrior is 150€ en die dragon shield is in de aanbieding voor 70€ en ik denk dat dat prijsverschil ook erg meetelt.

ik zou ze ook gewoon passen, bij telsar (want daar heb je het over) hebben ze een heleboel
trapezes je moet ze gewoon allemaal aanpassen ongeach de prijs, of het merk of hoe ze eruit zien en als je dan ergens aan gaat hangen en hij komt toch nog bij je oksels uit heb je alijd nog
zittrapezes. auw.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.