Windvenster...?

Emma

Antwoord #25 September 20, 2006, 04:45:00
edit2Rapporteer  
Je kan je kite idd toch helemaal niet oplaten op 12 uur? want dat is in de lucht, en dan nouja, is hij al in de lucht en hoeft hij niet meer opgelaten te worden... maar ik heb wel eens van 6 uur gehoord... die tekening van spoon klopt volgensmij wel.

Maar over die lessen, ik vind dat ik ook nog wel wat gemist heb bij mijn kitelessen, ze waren niet Iko maar wel knwv, maar heb helemaal niet verschillende richtingen bij die lessen leren bodydraggen, nouja opzich niet zo erg, maar heb wel upwind bodydraggen gemist bij het terugkrijgen van m'n board

Ik vind dat die Iko's gewoon gecontroleerd moeten worden, maar de kans bestaat natuurlijk ook dat die jongens niet opgelet hebben, of iets verkeerd begrepen hebben ofzo, you never know
Emma

Antwoord #26 September 20, 2006, 04:46:33
edit2Rapporteer  
Twente??? Ooh daar waar normaal geen wind en geen water is?
Misschien dat het daar dan wel kan ThumpsUp

niks tegen kiters uit twente ja! Wink
Kiteclub Twente
Gast
Antwoord #27 September 20, 2006, 04:49:01
edit2Rapporteer  
Stelletje zeikerts? dus als je iemand waarschuwd etc etc...... ben je een zeikert?
als jij beginner bent of was en er kwam een gevorderde expert aan en die zegt van kun je beter niet doen je kite op 12 uur in horizontale windvenster oplaten ben ik blij dat hij/zij zoiets zegt.
 ThumpDown

p.s. maarjah liever een zeikert dan weer een uitvaart.

Groeten Kiteclub Twente
kentyman

Antwoord #28 September 20, 2006, 18:09:12
edit2Rapporteer  
Je kan je kite idd toch helemaal niet oplaten op 12 uur? want dat is in de lucht, en dan nouja, is hij al in de lucht en hoeft hij niet meer opgelaten te worden... maar ik heb wel eens van 6 uur gehoord... die tekening van spoon klopt volgensmij wel.

Maar over die lessen, ik vind dat ik ook nog wel wat gemist heb bij mijn kitelessen, ze waren niet Iko maar wel knwv, maar heb helemaal niet verschillende richtingen bij die lessen leren bodydraggen, nouja opzich niet zo erg, maar heb wel upwind bodydraggen gemist bij het terugkrijgen van m'n board

Ik vind dat die Iko's gewoon gecontroleerd moeten worden, maar de kans bestaat natuurlijk ook dat die jongens niet opgelet hebben, of iets verkeerd begrepen hebben ofzo, you never know

de tekening van spoon klopt, alleen wordt "6 uur" meestal aangeduid als "de powerzone", en daar laat je je kite dus NIET op!!

Nadat een school een IKO-centre is geworden wordt deze school niet meer gecontrolleerd door IKO. Als IKO er TOEVALLIG achter komt dat een school zich misdraagt dan zullen ze wel actie ondernemen maar ze controlleren niet actief. Ik ben het met Emma eens dat dat eigenlijk wel zou moeten maar tja, hoe dan? Moet een IKO school dan elk jaar steeksproefsgewijs gecontrolleerd worden of ... ??
Mark-Fizzer

Antwoord #29 September 20, 2006, 18:36:47
edit2Rapporteer  
'zeikert is met een d...'. (dan ben je pas echt een zeikerd)
Jan-Willem

Antwoord #30 September 21, 2006, 04:40:47
edit2Rapporteer  
jezus wat een gezwets over windvensters... 3, 6,9 12 uur... teken dat venster eens voor jezelf?? 12 uur is RECHT BOVEN je!! 6 uur ken ik niet...staat je kite tussen 3 en 9 uur dan is hij ALTIJD in het windvenster, mits je de wind in je rug hebt. de POWERZONE ligt hierachter, dus wanneer je diepte geeft aan je kite! Wanneer je vlagerige wind hebt, bestaat de kans inderdaad dat je gelift wordt wanneer je je kite rechtboven je hebt staan! wel knap als er bijna geen wind staat, want nick pakte zijn 18 mtr...
die kids zijn met een VEEL TE GROTE kite aan de gang gegaan!!
Kondor 11

Antwoord #31 September 21, 2006, 05:28:55
edit2Rapporteer  
'zeikert is met een d...'. (dan ben je pas echt een zeikerd)
zie je wel nog een
Kondor 11

Antwoord #32 September 21, 2006, 05:30:21
edit2Rapporteer  
Nix tegen twente, maar tegen die reacties die nergens op slaan.
Die uitvaarten in Twente zijn de beste, tussen de stenen lig je het best schater
Helaas voor mijn waren er nog bijna geen lessen toen ik begon met kiten, stam nog uit die stenen tijd van de tweelijners
Frits

Antwoord #33 September 21, 2006, 06:12:35
edit2Rapporteer  
Handel dit lekker op het strand af...
Jan-Willem

Antwoord #34 September 22, 2006, 03:40:04
edit2Rapporteer  
heb je niet in twente...daar zijn alleen stenen
rocket man

Antwoord #35 September 22, 2006, 16:47:26
edit2Rapporteer  
ik heb nooit problemen als ik mijn kite om 12 uur oplaat
sjef

Antwoord #36 September 22, 2006, 23:32:03
edit2Rapporteer  
daarom de naam rocket man ThumpsUp
sjef

Antwoord #37 September 22, 2006, 23:32:54
edit2Rapporteer  
   ListenToMe       apk voor iko scholen?
Kondor 11

Antwoord #38 September 23, 2006, 03:04:26
edit2Rapporteer  
Lijkt me een goed idee maar dan wel voor alle en niet alleen de iko's
Van de week waren er ook weer slim bezig, les geven op een spot waar grote borden staan dat het verboden te kitesurfen is  Huh Geef je dan een goed voorbeeld ThumpDown
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #39 September 23, 2006, 03:09:15
edit2Rapporteer  
Hé El maroq, ben jij soms de betreffende leraar!!!???
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.