Je kan je kite idd toch helemaal niet oplaten op 12 uur? want dat is in de lucht, en dan nouja, is hij al in de lucht en hoeft hij niet meer opgelaten te worden... maar ik heb wel eens van 6 uur gehoord... die tekening van spoon klopt volgensmij wel.
Maar over die lessen, ik vind dat ik ook nog wel wat gemist heb bij mijn kitelessen, ze waren niet Iko maar wel knwv, maar heb helemaal niet verschillende richtingen bij die lessen leren bodydraggen, nouja opzich niet zo erg, maar heb wel upwind bodydraggen gemist bij het terugkrijgen van m'n board
Ik vind dat die Iko's gewoon gecontroleerd moeten worden, maar de kans bestaat natuurlijk ook dat die jongens niet opgelet hebben, of iets verkeerd begrepen hebben ofzo, you never know
de tekening van spoon klopt, alleen wordt "6 uur" meestal aangeduid als "de powerzone", en daar laat je je kite dus NIET op!!
Nadat een school een IKO-centre is geworden wordt deze school niet meer gecontrolleerd door IKO. Als IKO er TOEVALLIG achter komt dat een school zich misdraagt dan zullen ze wel actie ondernemen maar ze controlleren niet actief. Ik ben het met Emma eens dat dat eigenlijk wel zou moeten maar tja, hoe dan? Moet een IKO school dan elk jaar steeksproefsgewijs gecontrolleerd worden of ... ??