VincentC
|
NEE! Dinsdag niet! Woensdag!! NIET DINSDAG! Dinsdag heb ik persevenement!
|
|
|
Noordtuk
|
Ja echt beter dat het weer eens gaat waaien:-) Ben toevallig volgende week dinsdag vrij.
|
|
|
Jolien.
|
EINDELIJK..
|
|
|
Ethicus
|
Heb het ook net gezien. Kan niet wachten!!
|
|
|
Noordtuk
|
wie is er dinsdag in Noordwijk??
|
|
|
Spoon
|
ligt het aan mij of zie ik dit vaker bij windguru? altijd als je verder kijkt dan 4 dagen dan zie je ineens 22 knopen enzo...ik vertrouw windguru zoiezo niet helemaal.. Ik kijk altijd 1 of 2 dagen van te voren en op de dag zelf... maar goed.. hopen dat het gaat waaien
|
|
|
Noordtuk
|
heb je geleik in spoon!! maarja hoop het maar gewoon:-)
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ja idd, je kan er de laaste tijd geen touw meer aan vast knopen... voor morgen geven ze in de avond ook 9 knopen op. Terwijl KNMI weer veel meer opgeeft :S:S
|
|
|
Dieter
|
das nog veel te vroeg wacht eerst maar af
|
|
|
Noordtuk
|
gewoon elke dag nergens op hopen dan valt het altijd mee toch!! maarja gaat niet echt makkelijk bij ons iedereen wil en moet het water op zit gewoon te trillen achter me pc!is gewoon een zware verslaving dat kiten
|
|
|
|
Noordtuk
|
ja die ken ik!! na regen komt zonneschijn (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
windguru is een site voor watersporters die graag veel wind zien. Windguru verdient euries met reclame. Veel bezoekers op de site is veel euries. Op de lange termijn veel wind voorspellen: veel fanatieke jongens komen dan veel op de site kijken of die wind er nog steeds staat. gewoon lekker tactisch dus
|
|
|
Derpertje
|
nee nee, na zonneschijn komt wind hahahaha
|
|
|
Noordtuk
|
ja is maar net hoe je het ziet!! :-)
|
|
|
|
|
randy-v
Geen avatar
|
ma de wind blijft zuid... naar waar gaan jullie dan surfe?
|
|
|
danielvandrunen
Geen avatar
|
vrijdag begint het al denk ik (watersportweer.nl) en die heeft bij mij nog nooit niet gelijk gehad
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
knmi en weer zeggen zaterdag al....
ben erg benieuwd
Ik geloof nu niet meer dat het niet gaat waaien! alle sites geven wel wind af!
Alleen ook n beetje regen.. maaaar na regen komt zonneschijn!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja,volgens die mooie voorspellingen zou het vandaag (donderdag ) ook gaan waaien ,ik ben er helemaal klaar voor ,maar het waait nu nog voor geen meter....dus die voorspellingen zitten er wat de wind betreft wel erg veel naast de laatste tijd..
|
|
|
basss
Gast
|
Hey zwafra ik ben net terug van een heeeeerlijk potje kiten op wijk!! maar volgende week kan je vast gaan knallen ik heb er zin in!!!
|
|
|
Mitchel_12000
|
Ik hoop zondag. Kan ik mijn nieuwe rebel even uitproberen (als ie dan binnen is).
|
|
|