Wat een hoop geouwe hoer hier!!!
Ik wou ook wel dat ik een mercedes sl amg
kon kopen maar ja das me nu eenmaal te duur
een set nieuwe kites ook. CONCLUSIE: moet gewoon langer sparen: Simpel tog.
Geloof me kiteshops maken echt weinig winst en is overleven helemaal als je kitemerken krijgt die alles veel goedkoper op internet verkopen krijgen ze helemaal problemen.
Ik heb een tijdje bij een kite shop gewerkt kregen ze een hele partij kites te laat geleverd gevolg konden de kites alleen maar kwijt voor dumpprijzen omdat nieuwe kites alweer uitwaren en tja ze zitten nog steeds met dezelfde kites die elk jaar goedkoper worden.
Je kunt willen wat je wilt maar feit blijft dat kites duur blijven bij de top merken of je der nu over klaagt of niet.
En waarom MOET je nieuwe kites kunt tog ook 2e hands kopen wie allemaal op deze site kopen NIEUWE auto's?
DUS, ik denk dat er maar een paar opties voor je over zijn Tim:
-sparen voor je leven
-zoeken naar niet al te duren kites
-of gewoon met het spul varen waar je nu mee vaart
Ik ga tog ook niet naar autoweek.nl en post op het forum:
Waarom zijn alle auto's in Duitseland goedkoper?
Oja over jou topic natuurlijk nog,
Een onverwoest bare kite gaat een kilo of 10 wegen en dan heb je natuurlijk helemaal geen low end meer is een compromi. Je ziet ook dat bij de meeste duurdere merken de stiksels tog echt veel beter in mekaar zitten en veel meer hoogwaardig spul word gebruikt dan bij de goedkopere merken.
En als je klachten hebt over de levensduur dan moet je maar naar de fabrikant mailen.
Kijk ik vind het ook waardeloos dat de sleevs van cabrinha binnen 3 weken doorslijten bij elke dag gebruik, heeft de baas van mijn kiteshop ook bij cabrinha gemeld en tja als ze er dan niks an doen dan moet je het maar slikken!!!!!!
Anders moet je stoppen met kiten want dan baal je meer dan dat jke er plezier in hebt