Foto Waroo 2007 + bar 07

Harm

Antwoord #25 Oktober 07, 2006, 15:03:13
edit2Rapporteer  
Als je de bar loslaat wordt de de-powerlijn 2x zolang dus meer effect (meer de-power) dan normaal loslaten.
roelvdgun

Antwoord #26 Oktober 07, 2006, 17:32:13
edit2Rapporteer  
nee, juist niet, de depowerlijn word gewoon tot 0cm getrokken (als ik het begrijp)
daardoor word de bar dus tegen de depowerstrap getrokken en heb je de 100% depower.
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #27 Oktober 08, 2006, 00:22:27
edit2Rapporteer  
Vandaag met de nieuwe waroo gevaren, de 9 meter. Het leek of de nieuwe waroo een stuk meer power heeft dan de 2006 versie. De kite vond ik wel een stuk beter aanvoelen en de bar is echt een heel stuk beter met die stopper.
McBridges

Antwoord #28 Oktober 08, 2006, 03:18:48
edit2Rapporteer  
Zo zie ik het dus ook Roelieknoelie, het mooist zou het dus eigenlijk zijn om een constructie te verzinnen dat wanneer je je leash trekt meteen één van de OSH-handles ook naar beneden gaat
Op dit moment is het nog zo dat bij het gebruik in een noodsituatie je een OSH moet pakken en releasen, full power dus met kans op spinnen.

FF brainstormen dus of dit mogelijk is.................. Huh

McBridges
roelvdgun

Antwoord #29 Oktober 08, 2006, 19:02:26
edit2Rapporteer  
hm ja wat jij (McBridges) zegt zet me ook aan het denken, als je hem aan de leas hebt hangen, maar je moet releasen en wilt dus een o'shit handle pakken, hangt die op 2m afstand van jouw! dat is dan wel een nadeel ervan...
larssmits
Gast
Antwoord #30 Oktober 08, 2006, 20:30:22
edit2Rapporteer  
je kan je leash ook aan OSH handle vastmaken, maar dan moet je iedere keer weer waterstarte als je hem unhooked loslaat...
McBridges

Antwoord #31 Oktober 08, 2006, 22:01:48
edit2Rapporteer  
je kan je leash ook aan OSH handle vastmaken, maar dan moet je iedere keer weer waterstarte als je hem unhooked loslaat...

En het nadeel hiervan is dat je dus geen depower hebt maar fullpower.

hm ja wat jij (McBridges) zegt zet me ook aan het denken, als je hem aan de leas hebt hangen, maar je moet releasen en wilt dus een o'shit handle pakken, hangt die op 2m afstand van jouw! dat is dan wel een nadeel ervan...

Zit dus te denken aan een extra lijn(tje) tussen de OSH en de HP leash.
Heeft alleen nut voor diegenen die nog niet aan handle-passes toe zijn want met handle-passes werkt dat sowieso niet.

nadeel = extra lijntje
voordeel = behoud volledige depower en bovenstaand probleem opgelost.

McBridges 
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.