Takoon Wook 2 probleempjes..

3rikj3
Gast
Oktober 08, 2006, 22:03:20
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik heb vandaag nog even gekite en het ging TOP.. Joepie
Maar nu zit ik met een paar probleempjes, de Tube van de LE zit bij het ventieletje
gedraait zeg maar, de Tube komt eruit zodat het ventiel scheef zit. Begrijpen jullie het.. (shame_kitesmiley)?

En, de Safety Pin gaat soms zomaar los. Zonder dat ik er aan heb getrokken valt gewoon
die chickenloop eraf.

Hopelijk begrijpen jullie het, (shame_kitesmiley)

Alvast super bedankt.. Joepie

Groetjes,
3rikj3 YeSS
wouterb

Antwoord #1 Oktober 09, 2006, 02:54:48
edit2Rapporteer  
punt 1: tube zit gedraait in de LE. Eruit halen en met talkpoeder erweer in.

altern.: met de hand in de rits de zacht opgeblazen tube iets verdraaien (helpt waarschijnlijk slechts tijdelijk)

Punt 2: takoon safety ken ik niet, maar een chicken loop is gauw vervangen
3rikj3
Gast
Antwoord #2 Oktober 09, 2006, 04:04:09
edit2Rapporteer  
Hey,

Harstikke bedankt voor je reactie.. ThumpsUp

Voor punt 1 : tube zit gedraait in de LE. Eruit halen en met talkpoeder erweer in,
ben ik erg bang, dat ik het niet verpruts en dat ie er straks niet meer in gaat.. (shame_kitesmiley)

Punt 2: takoon safety ken ik niet, maar een chicken loop is gauw vervangen, het gaat om
de safety pin die laat zich heel makkelijk eruit vallen, je hebt het zelfde effect dus wanneer
je aan de safety pin trekt.. Moet ik dan een nieuwe chickenloop kopen, zoja hoeduur zijn ze en
welke zijn super goed..?

Hopelijk begrijpen jullie het een beetje en, heb ik een beetje een goede reactie gegeven.. (tong_kitesmiley) ThumpsUp

Alvast Mega bedankt,

Greetz,
3rikj3 Joepie
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #3 Oktober 09, 2006, 15:05:33
edit2Rapporteer  
Hey,

Harstikke bedankt voor je reactie.. ThumpsUp

Voor punt 1 : tube zit gedraait in de LE. Eruit halen en met talkpoeder erweer in,
ben ik erg bang, dat ik het niet verpruts en dat ie er straks niet meer in gaat.. (shame_kitesmiley)

Punt 2: takoon safety ken ik niet, maar een chicken loop is gauw vervangen, het gaat om
de safety pin die laat zich heel makkelijk eruit vallen, je hebt het zelfde effect dus wanneer
je aan de safety pin trekt.. Moet ik dan een nieuwe chickenloop kopen, zoja hoeduur zijn ze en
welke zijn super goed..?

Hopelijk begrijpen jullie het een beetje en, heb ik een beetje een goede reactie gegeven.. (tong_kitesmiley) ThumpsUp

Alvast Mega bedankt,

Greetz,
3rikj3 Joepie

http://www.vandenberg-surf.nl/online_shop.htm daar is vast wel wat te vinden Wink
3rikj3
Gast
Antwoord #4 Oktober 09, 2006, 21:01:33
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik zie dat er kei veel chicken loop's zijn, welke is nou erg goed voor de beginner
en welke het veiligst..?

En weet iemand misschien een video'tje ofzo waar uitegelegd staat waar en hoe
ik de bladder moet draaien..?

Greetz,
3rikj3 Joepie
TtHoM@s

Antwoord #5 Oktober 09, 2006, 21:09:29
edit2Rapporteer  
Als dat met een safety pin werkt moet je wel kijken of die pin goed zit

waarschijnlijk heb je 2 lusjes en 1 pinetje om er doorheen te doen?

dan moet je dus lusje A door lusje B doen en dan de pin door lusje A

ik ken de takoon safety niet maar het zou kunnen dat je hem vekeert inelkaar zet en dan is het zonde om ene nieuwe safety te kopen

Want FOUT is namelijk: het pinnetje doorlusje A en daarna door lusje B dan schiet die warschijnlijk los

succes
3rikj3
Gast
Antwoord #6 Oktober 09, 2006, 21:39:06
edit2Rapporteer  
Hey,

Volgens mij zit hij wel goed, want wanneer ik hem erop nieuw in doe, kan ik zo
hard trekken als ik maar wil, en je krijgt hem niet los. Maar hij valt er dus heel onverwacht's
uit... (huilen_kitesmiley)

Greetz,
3rikj3 Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.