RonnieRotonde
|
Klote vogels, kheb nog geen vogel gezien daar! En geef dat dan ff anders aan... idd , handig om van die palen int water te zetten op een surfplek.
Die boeien zijn wel een handig idee volgens mij. Misschien iets voor Kite Aware leden opt autostrand om daar iets mee te doen?
|
|
|
Dutch_windmill
|
echt een goed voorstel van die boeien. Gisteren met dat hoge water was het soms een grote verrassing plotseling zo'n paal te tegen te komen. Desondanks moeten we wel respect houden voor moeder natuur (vogels ed.). ja Ronnie knoop dat laatste maar in je oren. Leer verder een beetje fatsoen op te brengen voor de mening van een ander. Vorige week las ik ook allemaal shit over/van je...communiceren/discussieren valt te leren...
|
|
|
Frank77
|
Op dit moment weet ik het niet exact.. maar binnenkort gaat t er zo uitzien: -knip- ik hoop dat je een beetje wijs kan worden van het kaartje Ik zie veel rood, maar wat beterkent het praktisch gezien? Het ljkt erop dat het vaarwater wel wordt ingeperkt. Wel jammer, want op het water heb ik nog nooit een vogel gezien. Ik ben benieuwd hoe ze het nieuwe gebied gaan aangeven! Ik stel voor om het duidelijk en veilig (boeien ipv palen) te doen. En misschien handig om een bord (met afbeelding) op het strand zetten. Dat schept ook veel duidelijkheid en draagvlak.
|
|
|
Frank77
|
communiceren/discussieren valt te leren...
ronnie is nog student, dus hij is nog vollop aan het leren.
|
|
|
Dutch_windmill
|
ok. laten we het daar maar niet meer over hebben. zonde van het onderwerp waar het hier echt om gaat. ...
|
|
|
RonnieRotonde
|
Haha, idd.. vorige week was ik gewoon pissed omdat mn bar was gejat. Niet geheel onterecht. En er was een misverstand. Wat ik net post is toch niet erg? Ik heb niet zoveel met vogels.
En ik ben inderdaad nog aan het studeren (grinnik_kitesmiley), maar doe maar niet zo lullig joh, is nergens voor nodig!
Ontopic? Boeien zijn goed!
|
|
|
Lex
|
Dat kaartje wat Soca liet zien is denk ik wel goed, vogelliefhebbers blij en kitesurfsliefhebbers blij toch?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Autoplaya moet gewoon weer open.Beterschap voor de gewonde NEEEEEE, autoplaya moet niet open!!! dan blijft het tenminste "ons" terrein. alleen voor kitesurfers dus! en geen picknickende stranfamilies, even nadenken voor dat je iets zegt a.u.b.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Als het zover komt dat ze boeien ipv paaltjes neer gaan leggen, laat het dan wel rubberen dingen zijn en niet van die 2m grote gele metalen boeien zoals op de brouwersdam want dan ga je er alleen maar op achteruit kwa veiligheid.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wacht ff, op het plaatje ziet het er nu uit dat je niet meer mag kiten in de kom. Waar moeten die kitescholen straks heen?
Wordt alleen nog maar een groter drama daar op dat autostrand.
Blijft zo mooi he, een natuurgebied afkondigen onder de rook van Pernis en naast de grootste voorraad zwaar vervuild revierslip van Europa (Slufter)
|
|
|
GjT
|
Autoplaya moet gewoon weer open.Beterschap voor de gewonde NEEEEEE, autoplaya moet niet open!!! dan blijft het tenminste "ons" terrein. alleen voor kitesurfers dus! en geen picknickende stranfamilies, even nadenken voor dat je iets zegt a.u.b. Hé ego kom eens uit je wereldje! Denk jij eens even na voordat je iets zegt! Ik weet niet over welk autostrand jij het hebt, maar ik heb vóór de afsluiting nog nooit last gehad van picknickende strandfamilies. Kom er nu nooit meer, is te ver lopen met de hele kelerezooi. Wel jammer was een perfecte plek om kitesurfen te combineren met familie op het strand. Jawel Banaantje, er zijn ook kitesurfers met familie!!! GrGjT
|
|
|
big_ben_lair
|
weet iemand ook nog hoe het nu met die kiter is?
|
|
|
alex_r
Gast
|
Ja, f**ing paltjes. Mijn nieuwe Nobile 666 heeft nu een deuk door korte pijl ( ja, ja, bij vogel gebied)l . Met hoog water was die echt niet te zien.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Autoplaya moet gewoon weer open.Beterschap voor de gewonde NEEEEEE, autoplaya moet niet open!!! dan blijft het tenminste "ons" terrein. alleen voor kitesurfers dus! en geen picknickende stranfamilies, even nadenken voor dat je iets zegt a.u.b. Hé ego kom eens uit je wereldje! Denk jij eens even na voordat je iets zegt! Ik weet niet over welk autostrand jij het hebt, maar ik heb vóór de afsluiting nog nooit last gehad van picknickende strandfamilies. Kom er nu nooit meer, is te ver lopen met de hele kelerezooi. Wel jammer was een perfecte plek om kitesurfen te combineren met familie op het strand. Jawel Banaantje, er zijn ook kitesurfers met familie!!! GrGjT Heeft niks met egoisme te maken, Pipo! alle kiters zeiken maar dat er steeds meer spots verdwijnen. Als het autostrand open gaat verhoog je het risisco op ongelukken (denk aan speledne kinderen in het water.) dus ook een kiteverbod komt dan steeds dichterbij. snap je het nou echt niet!! Ja ook ik heb kinderen en die willen spelen IN HET WATER!!!!, dus ik weet echt wel wat het is.
|
|
|
.Chris.
|
Beterschap aan de gewonde...
|
|
|
Traxas
|
Autoplaya moet gewoon weer open.Beterschap voor de gewonde NEEEEEE, autoplaya moet niet open!!! dan blijft het tenminste "ons" terrein. alleen voor kitesurfers dus! en geen picknickende stranfamilies, even nadenken voor dat je iets zegt a.u.b. Hé ego kom eens uit je wereldje! Denk jij eens even na voordat je iets zegt! Ik weet niet over welk autostrand jij het hebt, maar ik heb vóór de afsluiting nog nooit last gehad van picknickende strandfamilies. Kom er nu nooit meer, is te ver lopen met de hele kelerezooi. Wel jammer was een perfecte plek om kitesurfen te combineren met familie op het strand. Jawel Banaantje, er zijn ook kitesurfers met familie!!! GrGjT Heeft niks met egoisme te maken, Pipo! alle kiters zeiken maar dat er steeds meer spots verdwijnen. Als het autostrand open gaat verhoog je het risisco op ongelukken (denk aan speledne kinderen in het water.) dus ook een kiteverbod komt dan steeds dichterbij. snap je het nou echt niet!! Ja ook ik heb kinderen en die willen spelen IN HET WATER!!!!, dus ik weet echt wel wat het is. Ben je er wel eens geweest toen het strand nog gewoon open was??? zou dat het geval zijn, dan weet je zelf ook dat het allemaal onzin is wat jij zegt.
|
|
|
Hieronymus
|
Ik zeg toch ook dicht houden dat strand. Ben er vaak geweest toe er nog auto's op konden, maar dat wil je met de hoeveelheid kitesurfers die je nu hebt toch niet meer meemaken, dat strand wordt dan echt verziekt. En daarbij dat kleine stukje lopen, ik ga er vanuit dat jullie sportmensen zijn, dus conditie genoeg voor zo'n klein stukje wandelen, ik heb er i.i.g. geen moeite mee. Wat betreft de bereikbaar bij ongelukken, daar moet wel nodig wat aan veranderen. En die paaltjes zijn voornamelijk nostalgie van de bootjes die er vroeger kwamen, kon je zo van de boot de trein in naar rotterdam!
|
|
|
Lex
|
ik vind het ook zo wel best.
|
|
|