Dit weekend Oostvoornse Meer?

Loon

Geen avatar

Antwoord #25 Oktober 16, 2006, 22:41:27
edit2Rapporteer  
Grappig om bovenstaande discussies te lezen. Ik zat ook te twijfelen tussen Oostvoornse meer en Vrouwenpolder. Gelukkig heb ik voor de laatste spot gekozen; mooi uitgestrekt strand, bij O/NO een strakke, constante wind (schuin aanlandig) en afgelopen zondag 14 - 16 knopen. Ideaal met een 14.....beter rij je de volgende keer dus een stukje verder......
linda909
Gast
Antwoord #26 Oktober 16, 2006, 23:44:56
edit2Rapporteer  
Er zat iemand (hij of zij, helaas niet gezien) met een zwarte kite (en roze/rode LE) als een idioot hoogte te lopen (rond 15:00 kwam hij of zij uit bij eurofun). Enorm respect, aangezien ik drie keer de walk of shame heb moeten lopen om weer bij de parkeerplaats te komen.

Welke kite, welk board, welk gewicht en hoeveel (jaar) kite ervaring hingen hier aan????
Ik ben heel benieuwd!

1 jaartje kitesurfen maar   YeSS ThumpsUp
Frank77

Antwoord #27 Oktober 17, 2006, 01:40:26
edit2Rapporteer  
Haha, beter, dan heb ik nog wel de vraag welk board en welke kite (soort en maat) je gebruikte ;-)
(Jouw techniek zal ik wel nergens kunnen kopen ;-) )

Dank,

Frank
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.