brunotti pro-x

Nicolas

Berichten: 914
Oktober 16, 2006, 05:19:01
edit2Rapporteer  
Hoi,

Nog een vraagje over de brunotti pro-x (127x37 ofzo). Is deze goed geschikt voor zowel flat als choppy water? Hard en low wind?

En vooral de voetbanden, blijf je daar goed inzitten (vooral in choppy water)? Ik heb maatje 42 dus kleine voetjes Smiley Maar met m'n board nu (Jamie pro 05 S) kan ik moeilijk mijn voeten in de voetbanden houden als het choppy wordt of heb ik weinig grip. 
Marijn alias Vos

Berichten: 502
Antwoord #1 Oktober 16, 2006, 17:23:14
edit2Rapporteer  
Heb het zelfde probleem gehad met de footpads op m'n jamie pro M 05. Heb er nu de voetplaten van brunotti opgezet, en dat werkt perfect.

Heb drieweken trug een Pro-x gekocht. Vind hem in vlakwater lekkerder varen dat in choppy water. Heb hetgevoel dat je er iets anders op moet staan dan met je Jamie. Bij de Pro-x willen je voorvinnetjes je nog wel eens een douche geven.
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #2 Oktober 16, 2006, 20:15:24
edit2Rapporteer  
Ja maar dat heb ik met m'n Jaimie ook nu, alleen is die veel te klein en zijn de voetbanden slecht

Weet mss iemand wanneer de nieuwe pro-x beschikbaar is (als custom)?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.