|
Frank77
|
En ja hoor: WindFoetsie.cz KNMI is nog wel optimistisch
|
|
|
Erik de Berik
|
Kga vanaf donderdag weer eens de kitescene in Israel bezoeken voor 2 weken.Zitten goeie gasten/dames tussen daar!
|
|
|
KitingDaddy
|
Ksnap er geen z*k meer van (cry_kitesmiley) windguru vrijdag geen wind meer (7 --> 3 knopen), windfinder geeft nog 17 - 19 knopen en KNMI geeft windkracht 5 aan (kiss_kitesmiley)
Wat gaat het nu doen??
Heb wel weer eens zin om te gaan kiten. Oke ik ben een beginner en heb niks aan windkracht 7 en meer.
|
|
|
|
MrRippey
|
Bob iets meer vertrouwen hebben he!!
|
|
|
|
Mak
|
idd, donderdag autostrand (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Frank77
|
Donderdag autostrand zit ook in mijn planning. Als is het maar even aan het einde van de dag.
|
|
|
Nicolas
|
Het verandert gewoon constant, wacht nog even mss verandert het weer Als het maar niet Noordenwind wordt!! Vorige week gaven ze nog noordenwind met regen en 9 graden
|
|
|
Marijn alias Vos
|
zaterdag en zondag ziet er anders ook wel lekker uit!!!
windfinder geef dikke wind aan
|
|
|
|
ze kunnen niet meer als 3 dagen redelijk voorspellen,daarna worden het alleen maar kans berekeningen
|
|
|
|
Idefixe
|
Daan, jij hebt helemaal geen tijd in de herfstvakantie Gewoon lekker studeren Ik zal wel weer pech hebben en de hele week op het water staan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
DENNS
|
eheh eindelijk weer ( heb van 21-31 okt herfstvakantie )
|
|
|
Lex
|
Even deze week zoveel mogelijk profielopdrachten maken, en dan zoveel mogelijk echt vakantie vieren
|
|
|
Psychotic
|
aaarch, volgende week zuidenwind. Laat het in vredesnaam doorslaan naar west........
|
|
|
pascal in egypte:)
Gast
|
ja wat raar. bij mij geven ze voor donderdag . 35 graden en 4/5 bft
|
|
|
T]-[0/\/\@S
|
AAARRGG eej waar zit je in egypte, El gouna ?
|
|
|
Elbuitre
Geen avatar
|
Erg frustrerend, wind voorspelt en dan weer zo vroeg donker. Tijd voor lichtmasten aan het strand in Wijk aan Zee!
|
|
|